Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул."Симеон Велики" №33, За: По отношение на поръчката- Галя Горанова – Координатор на проекта, тел. 086 816 300; По отношение на процедурата - Ирина Николова, тел. 086 816260, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.silistra.bg/news.php.

Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изпълнение на мерки за публичност и разпространение на информация по проект „Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания ”, по договор №BG051PO001-5.2.12-0029-C0001, схема BG051PO001-5.2.12 „Да не изоставяме нито едно дете”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 79822000, 79823000, 79996000, 79341000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги по предпечатна подготовка
Услуги по доставка на печатни издания
Услуги по организиране на бизнес събития
Рекламни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Информационни събития: 1.1. Публикация на съобщение в печатно издание – 5бр.. 1.2. Изработка и излъчване на радиоклип – 3бр. х 20 излъчвания 1.3. Организиране и провеждане на пресконференции – 3бр. 1.3.1. при стартирането на проекта 1.3.2. при стартирането на услугата 1.3.3. официалното приключване на проекта 1.4. Церемония по откриване на услугата / Ритуал по освещаване / 2. Параметри на пространствена информация и визуализация 2.1. Изработка и монтаж на информационна табела – 2 (два) бр. 2.2. Изработка и монтаж на табела – 1 (един) бр. 2.3. Банер на стойка – 2 (два) броя. 2.4. Изработка и печат на плакати - 100 бр 2.5. Изработка и печат на флаери - 2 /два вида/ по 500бр. 2.6. Изработване и публикация на флаш банер – 1 /един/ бр. 2.7. Покани – 130 бр. 2.8. Тефтери – 150 бр. 2.9. Папки с лого – 150 бр. 2.10. Химикали с бранд – 150 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

6472 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Общи условия за участие. 1. Участникът следва да отговаря на изискванията, регламентирани в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата покана и приложенията към нея. 2. Участницкът, следва да отговаря на изискванията по чл. 47 ал.1, т.1 и ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в обществената поръчка ако: 2.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс. 2.2. при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е свързано лице по смисъла на §1, т.1, т.23а от Допълнителната разпоредба на ЗОП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2.3. който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 3. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т.2.1 – т.2.3 се прилагат и за тях. 4. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП с декларация 5. При подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка участникът е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. Участникът е длъжен в процеса на провеждане на обществената поръчка да уведоми възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по т. 4.2 в 7-дневен срок от настъпването им.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/01/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата, в случай, че няма представителни функции по закон; 4. Административни сведения за Участника. 5. Документ за регистрация на участника или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (прилага се при необходимост). 9. Декларация за приемане условията в проекта на договора. 10. Предложение за изпълнение на поръчката. 11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/01/2014