Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул.Германея 1, За: инж.Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект "Община Сапарева баня – по-ефектвни общински политики чрез подпомагане качественото им разработване и прилагане", договор № 13-13-53/31.10.2013, по схема за финансиране по приоритетна ос „Добро управление”, Подприоритет „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, бюджетна линия BG051PO002/13/1.3-07. Проектът е с продължителност 9 месеца - от 31.10.2013 г. до 31.07. 2014г. Целеви групи на проекта са Общинската администрация на община Сапарева баня и всички заинтересовани структури на гражданското общество на местно ниво. Настоящата поръчка се възлага във връзка с изпълнение на Дейност № 5 и Дейност № 6 по проект „Община Сапарева баня – по-ефектвни общински политики чрез подпомагане качественото им разработване и прилагане“, а именно: Дейност № 5: „Провеждане на съпътстващо обучение на служителите в общинската администрация” и Дейност № 6: „Дейности по информация и публичност”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22150000, 80522000, 22462000

Описание:

Брошури
Семинари за обучение
Рекламни печатни материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3020 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител в един оригинал на хартиен носител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:А/ - Плик №1 с надпис –„Документи за подбор”,съдържащ:1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника - (Образец №1);2) Административни сведения -(Образец №2); 3) Регистрационни документи на участника: копие от документа за регистрация и валидно удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 4) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – (Образец №3);5) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 5 от ЗОП – (Образец №4);6)Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – (Образец №5);7) Справка - декларация за общия оборот за последните три счетоводни години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. - (Образец №6);8) Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2011,2012 и 2013 г.), считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е регистриран и е започнал дейността си, като минимум следва да е изпълнил поне 1 (един) приключил договор към момента на откриване на процедурата - (Образец №7); Към списъка се прилагат Препоръка (Референция) за добро изпълнение на договорите. В препоръката задължително трябва да са посочени: стойностите, датите и дали договорът е изпълнен качествено и в срок.9) Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата - (Образец №8). Към списъка трябва да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалния опит на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата.10) Декларация за разположение на експерта – (Образец №9);11) Нотариално заверено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо офертата на участника (ако това лице не е законен представител, когато това е приложимо) – оригинал или нотариално заверено копие;12) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители - (Образец №10); 13) Декларация от подизпълнител- (Образец №11) /когато е приложимо/.14) Декларация от членовете на обединението – (Образец №12);15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – (Образец №13);16) Парафиран проект на договор -(Образец №16) ;Б/Плик № 3 с надпис„Предложение за изпълнение на поръчката”” съдържащ Предложение за изпълнение на поръчката – по образец №14 на Възложителя придружено от График за изпълнение на дейностите. В/Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържащ Ценовото предложение по образец №15, включително Количествено - стойностна сметка се поставят в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена”, и се изготвя съгласно приложения образец.Пликът с надпис „Предлагана цена” - ПЛИК №3 се поставя в плика с офертата.Oферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване.Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/01/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да е реализирал общ оборот от последните 3 (три) финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 9 000.00 лв. (девет хиляди) без ДДС.При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като минимално изискуемият оборот общо за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя.Участникът следва да е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.); Документи за доказателство: - Справка - декларация по образец 6 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за предходните три години (2011г., 2012г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Технически възможности и квалификация на участниците:Участникът в процедурата трябва задължително да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Участникът трябва да е изпълнил за последните 3 /три/ години най-малко 1 /един/ договора със сходен предмет* на предмета на обществената поръчка, с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойност на поръчките. Изисква се и минимум 1/една/ на брой препоръка за добро изпълнение по посочените договори.*Сходен предмет – Виж т.4.2.1 от указанията на обществената поръчка. Документи за доказателство: Списък на договори за организиране на публични мероприятия и кампании, включително изработване на печатни и рекламни материали за информация и публичност по образец №7, придружени от препоръка за добро изпълнение (референция) или други еквивалентни документи, от които да е видно, че дейностите по съответния договор са успешно приключени и приети от възложителя. От препоръката да са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение.2.2. Минимални изисквания към техническия персонал на Изпълнителя- ключови експерти. Участникът трябва да осигури ключови експерти един ръководител екип и необходимия брой специалисти съгласно обема и естеството на работата и срока на работа: Експерт 1: Ключов експерт - ръководител на екип; Експерт 2: Ключов експерт – координатор; Експерт 3: Ключов експерт в сферата на техническите науки, стопанско-икономическите науки или еквивалентна. Забележка: Информация за изискванията за квалификации и умения и Професионален опит на всеки един експерт вижте т.4.2.2. от Указанията за провеждане на обществената поръчка. Документи за доказателство: Списък за лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката по образец №8 на Възложителя, с който разполага участника с приложени документи за всяко едно лице:Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит;Копия на референции/сертификати от работодатели / възложители и/или други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит;

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/01/2014