ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
1.Ежедневно почистване на помещенията в сградата на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация”, включващо следните дейности:
- сухо и мокро почистване на всички твърди подови настилки;
- почистване на асансьорната клетка и асансьорни врати;
- почистване, дезинфекция и ароматизиране на санитарните възли;
- събиране на отпадъците от помещенията и изхвърлянето им в контейнерите за смет;
- смяна на пликовете за смет;
- отстраняване на прах и замърсявания от офис-мебели и оборудване / бюра, шкафове, плотове, рафтове, маси, столове и др./, включително и полирането им;
- почистване на всички подпрозоречни первази;
- почистване на офис-техника /РС, факсове, телефонни апарати, копирна техника/;
- почистване и оборка на прилежащите външни площи към административната сграда;
- почистване на парапети;
2. Периодично (най-малко два пъти за срока на договора) основно почистване на врати, фаянсовите плочки по стените на мокрите помещения, основно почистване на стъкла и дограми двустранно, почистване на щори и паяжини. Периодичното почистване ще се извършва в неработно за Възложителя време, като в случай, че се наложи Изпълнителят да работи в почивни и празнични дни се задължава да уведоми Възложителя минимум два дни по-рано.
3. Доставка на санитарно-хигиенни консумативи (тоалетна хартия, течен сапун и тоалетни ароматизатори) за ежедневно използване. Изпълнителят е длъжен да обезпечи тяхната постоянната наличност. Приблизително необходимото месечно количество санитарно-хигиенни консумативи е:
- 350 /триста и петдесет/ ролки тоалетна хартия;
- 25 /двадесет и пет/ литра течен тоалетен сапун;
- 32 /тридесет и два/ броя ароматизатори;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90900000
Описание:
Услуги по почистване и хигиенизиране
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
около 2600 м2, площ за почистване. Помещенията се намират в гр. София, ул. “Ген. Й. В. Гурко” № 5, а именно: фоайе, помещенията на Възложителя на втори, трети, шести и седми етаж, деловоство (находящо се партера бившето бюро Рила) и изпитен център, находящи се на партерен етаж.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Поръчката да се изпълни при спазване на изискванията на възложителя, посочени в Предмета на обществената поръчка.
2. Изпълнителят следва да е изпълил или да изпълнява към момента представяне на офертата си най-малко три договора с аналогичен предмет на предмета на поръчката.
3. Към офертата си участниците следва да представят:
- сведение за участника;
- ценово предложение. Предложената цена да е без включен ДДС;
- мостри на санитарно-хигиенните консумативи, включени в офертата.
- презентация на участника;
- педложение за изпълнение на предмета на обществената поръчка, изготвено от участника;
- списък на възложителите и основните договори, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени или изпълнявани от участника през последните три години. Списъкът да е придружен с най-малко три препоръки за добро изпълнение от възложителите по включените в списъка договори;
- декларация по чл.47, ал.5 и декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Икономически най-изгодна оферта:
- Показател „най-ниска предложена цена”. Офертата на участника, предложил най-ниска цена абонаментна /месечна/ цена ще получи 40 точки, а всяка следваща оферта с 5 точки по-малко;
- Показател „предложени допълнителни услуги”. Всяка оферта ще бъде оценена въз основа на вида и броя на допълнително предложените от участника услуги. Максималният брой точки е 30, а всяка следваща с 5 точки по-малко.
- Показател „качество на използваните средства и консумативи (в т.ч. санитарно-хигиенни) за почистване”. Всяка оферта ще бъде оценявана въз основа на комплексна преценка на представените от участника доказателства за използваните от него технически и други средства при извършване на почистването. Ще бъдат взети предвид средствата, които реално ще бъдат използвани в сградата на Възложителя, а не общо притежаваният от участника ресурс. Офертата на участника, предложил най-високо качество на използваните средства и консумативи (в т.ч. санитарно-хигиенни) за почистване ще получи 30 точки, а всяка следваща с 5 точки по-малко.
Комплексната оценка на всяка оферта представлява сбор от точките по показателите, посочени по-горе. На първо място се класира участникът, офертата на който е събрала най-много точки. Максималният брой точки които може да получи участника е 100.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документите за участие в обществената поръчка се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, гр.София, ул.”Ген.Й.В.Гурко” №5. Офертата трябва да е със срок на валидност не по-малко от 60 дни след срока за получаване на оферти. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик от оферента или упълномощен негов представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, в деловодството на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", гр. София, ул. “Ген. Й. В. Гурко” № 5, всеки работен ден от 09.00 до 17.00 часа. Върху плика задължително се поставя надпис "Ежедневно почистване на помещенията в сградата на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация”" и се посочват фирмата на оферента, точен адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес. При сключване на договор, определеният за изпълнител е длъжен да представи документи за удостоверяване на липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: