Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Николай Зашев , Мария Петрова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: n.zashev@justice.government.bg, Maria_Petrova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на одит на проект: “Подобряване организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища“ по договор №С11-15-1/25.09.2012 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация. Прогнозна стойност е в размер до 4483.33 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4483 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно чл.101в, ал.1 от ЗОП участниците представят оферта, съдържаща следните документи: • Списък на представените от участника документи – свободен текст; • Административни сведения - Образец № 2; • Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Когато участникът е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация (или еквивалентен на него документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени) се представя в официален превод. Документът не се приема за „еквивалентен” и участникът се отстранява от участие, ако не удостоверява по безспорен начин всяко едно от следните обстоятелства: системата на управление и представителство на участника; имената на физическите лица, представляващи участника; имената на физическите лица – членове на управителните органи на участника; имената на физическите лица – членове на контролните органи на участника (ако има такива); • Индивидуалния номер от регистъра съгласно чл. 25 ЗНФО; • Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – само за участници, които са обединения/консорциуми. • Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата и попълващо и подписващо документите, които са общи за обединението, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението – само за участници, които са обединения/консорциуми. • Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Образец № 3 • Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 - Образец № 4; • Справка за оборота на участника - Образец № 6; • Списък на изпълнените договори - Образец № 7; • Списък на предложените експерти - Образец № 11; Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: За изпълнение на одитния ангажимент, участникът следва да предложи екип от двама експерти , които да отговарят на следните изисквания- Ключов експерт - Ръководител на екипа, който да отговаря на следните минимални изисквания: Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина;Регистриран одитор, по смисъла на §1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на ЗНФО (или съответната еквивалентна сертификация, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица); Да има минимум 5 години професионален опит в областта на независимия финансов одит. Предложение за изпълнение на изискванията на чл. 101б, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Образец № 1;Ценово предложение - Образец № 7; Декларация за приемане клаузите на проекта на договор (Образец № 8) – свободен текст;Декларация за използване на подизпълнител и декларация - съгласие за участие като подизпълнител;(свободен текст);Декларация по чл. 106, т. 1 и чл. 107, т. 1 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета Образец № 9; Декларация по чл. 19.3 от Общите условия на договорите по ОПАК Образец № 10;Професионална автобиография Образец 12;Декларация за съгласие за участие като експерт Образец 13;Декларации за безпристрастност и независимост и за безпристрастност и поверителност – Образец № 14 и Образец № 15 (оригинал);

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/01/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Относно ръководителя на екипа: Съгласно пар.1, т. 25 от ДР на ЗНФО „опит в областта на независимия финансов одит“ е опитът в областта на счетоводството, финансовото отчитане и одита.Да има опит като ръководител на одитна дейност и/или като ръководител на одиторски екип за извършване на одит на минимум един проект/договор. Ключов експерт: Одитор Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина;Да притежава поне един от следните или еквивалентни на тях сертификати: Сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС); Сертификат на Министерство на финансите сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор (СВОПС); Сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.) Сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor CIA); Сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.) Сертифициран одитор в Certified Internal Auditor CIA); Сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.) Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional CGAP); Да има 4 години професионален опит в областта на независимия финансов одит.Съгласно пар.1, т. 25 от ДР на ЗНФО „опит в областта на независимия финансов одит“ е опитът в областта на счетоводството, финансовото отчитане и одита. -Проект на договор с попълнени административни данни, без попълнени цени, подписан и подпечатан на всяка страница – по образец. -Ценово предложение - по образец. - Начин на плащане - съгласно Раздел II „Възнаграждение и начин на плащане” от проекта на договор. Стойността за изпълнение на поръчката е в размер до 4483.33 лв. (четири хиляди четиристотин осемдесет и три лв.и тридесет и три ст.) без вкл. ДДС или 5380 лв. (пет хиляди триста и осемдесет лв.) с вкл. ДДС. Срок на валидност на офертите не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Срок за изпълнение на поръчката:от датата на сключване на договора между Възложителя и Изпълнителя до 10 (десет) дни от приключване на дейностите по проекта, но не по-късно от приключване срока на изпълнение на проекта:“Подобряване на организацията на работа на Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел, в ефективна координация с окръжните съдилища“ – по договор №С11-15-1/25.09.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Всички документи в офертата трябва да бъдат на български език. Документи, представени под формата на копие, да бъдат заверени от участника. При подписване на договор за възлагане на поръчката участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП (в оригинал или нотариално заверено копие) Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден до крайния срок за получаване на оферти, oт 9:00 до 17:30 часа. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.Публичната покана, образците на документи и техническото задание са публикувани на следния електронен адрес: www.justice.government.bg.При постъпване на въпроси по документацията от заинтерисовани лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани в сайта на МП на горепосоченият електронен адрес.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/01/2014