Версия за печат

BG-Сопот

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сопот, ул. „Иван Вазов” № 34, За: Камен Шаралиев - Заместник-кмет на община Сопот, България 4330, Сопот, Тел.: 03134 6003, E-mail: vessopot@abv.bg, Факс: 03134 7660

Място/места за контакт: град Сопот, ул. "Иван Вазов"№ 34

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sopot-municipality.com.

Адрес на профила на купувача: www.sopot-municipality.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка се провежда във връзка с изпълнението на проект: „Подобряване на процесите на създаване и провеждане на политики в община Сопот”, Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/1.3-07, Подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Приоритетна ос І „Добро управление” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г. Целта на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за „Осигуряване на информация и публичност по проект „Подобряване на процесите на създаване и провеждане на политики в община Сопот”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000, 22000000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретни дейности: • Организиране на начална пресконференция; • Организиране на заключителна пресконференция; • Изработване на 1 (един) банер по проекта; • Изработване на 1000 (хиляда) броя брошури по проекта;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3042 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Сопот

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние: Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) оборот от сходни дейности в размер не по-малко от 4 000 лв. (четири хиляди лева) без включено ДДС. По отношение на това изискване се представя информация за оборота от сходни дейности за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат: изпълнение на услуги по изработване на печатни/презентационни материали и/или организиране и провеждания на събития, кампании или обществени мероприятия. Документ, с който се доказва: - Информация за оборота от сходни дейности за последните три години, съгласно Приложение № 10 от документацията за участие. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален оборот от сходни дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 2. Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация: Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 1 (един) договор, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат изработване на печатни/презентационни материали и/или организиране и провеждания на събития, кампании или обществени мероприятия. Документи, с които се доказва: Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – Приложение № 11 от документацията за участие. Заверено от участника копие на: -препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта и стойност. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 3. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: Участникът в процедурата, трябва да разполага със следният екип от експерти: - Експерт дизайн и предпечатна подготовка - Образователно-квалификационна степен: бакалавър; Професионален опит: минимум 2 (две) години професионален опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. - Експерт организиране на събития - Образователно-квалификационна степен: бакалавър; Професионален опит: да има не по-малко от 2 (две) години опит в областта на организиране на събития. Документи, с които се доказва: Участникът трябва да представи обща справка–декларация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката, съгласно Приложение №12 от документацията за участие. За всяко лице, включено в екипа, в офертата на участника трябва да е представена автобиография, съгласно Приложение № 13 от документацията за участие. Освен автобиографии на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи квалификацията, общия и специфичния професионалeн опит на експертите: - копия от дипломи за завършено висше образование; - копия от трудови и/или служебни книжки, граждански договори или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни отношения или професионален опит.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка на офертите е „Икономически най-изгодна оферта” със следните показатели: - Оценка на Предложението за изпълнение на изискванията на Възложителя- 60%; - Оценка за цена- 40%; Крайното класиране на допуснатите до участие оферти се извършва на база комплексна оценка за всяка оферта. Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място. Комплексната оценка се формира като сбор от 2 основни компонента: оценка на Предложението за изпълнение на изискванията на Възложителя и оценка за цена. Коефициентът на тежест на оценката на Предложението за изпълнение на изискванията на Възложителя при определянето на комплексната оценка на офертата е 0,6, а коефициентът на тежест на оценката за цена е 0,4. Максималната възможна комплексна оценка на офертата е 100 т. Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/12/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА - Списък на представените документи, попълнен, подписан и подпечатан от участника – по Прил. № 2; - Оферта по образец (Прил. № 1); - Декларация за приемане на клаузите на договора, подписана от участника (Прил. № 5); - Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Удостоверението за актуално състояние се представя в оригинал или заверено от участника копие и следва да бъде издадено не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата.Когато участникът е физическо лице представя заверено копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. - Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква”е”) и ал. 5, т. 1 от ЗОП –подписва се приложения към документацията за участи образец (Прил. № 6) в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. - Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т.2 от ЗОП– подписва се приложения към документация за участие образец (Прил. № 7). Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. - Декл. за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – съгласно образец (Прил. № 8); - Декл. от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – съгласно образец (Прил. № 9); Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Офертата се подписва от представляващия дружеството на участника или от надлежно упълномощено/и – с нотариално заверено пълномощно – лице или лица, като в офертата се прилага оригинал или копие на пълномощното (заверено от участника) от представляващия дружеството. - Предложение за изпълнение на изискванията на Възложителя по образец – Прил. № 3; - Ценово предложение по образец – Прил. № 4. Цените следва да бъдат представени в лева без ДДС и с ДДС. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците. Подаването на офертата задължава участниците да приемат напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация при спазване на ЗОП и другите нормативни актове, свързани с изпълнението на предмета на поръчката. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника може да доведе до отстраняването му. Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител и сканирана цялата оферта на електронен носител, в срок до 17.00 часа на датата, посочена в публичната покана на адрес община Сопот, гр. Сопот, ул. „Иван Вазов” № 34. Пликът с офертата на участника трябва да бъде запечатан така, че да не може да бъде отворен, без да се повреди опаковката му. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър на Възложителя. - Предложението следва да бъде валидно със срок минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Предложение с по-кратък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложителя като несъответстващо на изискванията.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/12/2013