Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул.Германея 1, За: инж.Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка се възлага по реда на Закона за обществените обществена поръчка във връзка с изпълнение на Договор № 5103020-С-017/17.01.2012г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Околна среда», финансиран по Процедура № BG161PO005/10/3.0/2/20 „Дейности за опазване и възстановяване на биологичното разнообразие на Оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013 г." Община Сапарева баня трябва да осигури консултантска услуга за управление на проект с наименование: „Опазване на биологичното разнообразие и смекчаване на неблагоприятните екологични въздействия от развитието на туризма в Община Сапарева баня" в изпълнение на Дейност 5. «Организация и управление на проекта”, от проекта, одобрен за финансиране с Договор № 5103020-С-017/17.01.2012г.по Процедура № BG161PO005/10/3.0/2/20 „Дейности за опазване и възстановяване на биологичното разнообразие на Оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013 г." и Основна цел и задача на изпълнението на Дейност 5 «Организация и управление на проекта”, е да се предостави консултантска услуга. Консултантската услуга, предмет на поръчката, включва осъществяване на функциите по организация, управление, координиране, юридическо и финансово обслужване на Проекта, съгласно изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ, всички приложения към него и при условия, посочени в приложения към настоящата покана проект на Договор за услуга.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предоставяне на консултанстка услуга.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

13651 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците:За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да е реализирал общ оборот от последните 3 финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 21 476.00 лв. без ДДС, както и оборот от подобни* на предмета на настоящата поръчка услуги, в размер на не по-малко от 13 651.00лв. без ДДС.За „подобни* на предмета на поръчката се приемат консултантски услуги за управление на проекти и програми ,финансирани със средства от ЕС изцяло или частично, и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници).Документи за доказателство: Справка - декларация по образец №9 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за предходните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ;2. Технически възможности и квалификация на участниците:Участникът в процедурата трябва задължително да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Участникът трябва да е изпълнил за последните 3 години най-малко 2 договора със сходен предмет* на предмета на обществената поръчка, с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойност на поръчките. Изискват се и минимум 2 на брой препоръки за добро изпълнение по посочените договори. За *Сходен предмет –виж Указанията за ОП. Документи за доказателство:Списък на договори за предоставяне на консултантски услуги за управление на проекти и програми,финансирани със средства от ЕС изцяло или частично, и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници) по образец №8, придружен от заверени от участника копия от най-малко 2 договора, придружени от препоръки за добро изпълнение (референции) или други еквивалентни документи, от които да е видно, че дейностите по съответния договор са успешно приключени и приети от възложителя. От препоръките да са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение.2.2. Участникът трябва да осигури ключови експерти един ръководител екип и необходимия брой специалисти съгласно обема и естеството на работата и срока на работа:Експерт 1: Ключов експерт - ръководител на екип ,Експерт 2: Ключов експерт - координатор ,Експерт 3: Ключов експерт - юрист. Експерт 4: Ключов експерт – финансист. За минимални изисквания към техническия персонал на Изпълнителя- ключови експерти виж Указанията за участие в обществената поръчка.Ако към подаване на офертата участникът няма назначени на трудов или граждански договор горепосочените специалисти, същият може да представи декларация (в свободен текст), че ако бъде избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, ще наеме необходимите за изпълнението на услугата специалисти (с посочени конкретни лица и представане на документи,доказващи образвоанието и опита им), както и декларации от самите специалисти за тяхната бъдеща ангажираност по изпълнението на договора за обществена поръчка по образец №13.При участието на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло.Документи за доказателство:Списък за лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката по образец №10 на Възложителя , с който разполага участника с приложени документи за всяко едно лице:Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит;Копия на референции/сертификати от работодатели / възложители и/или други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/12/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител в един оригинал на хартиен носител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:А/ - Плик №1 с надпис -Документи за подбор,съдържащ: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;б) Оферта - по образец №1;в) Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; г) Административни сведения - по образец №6 на Възложителя; д) Документи за икономическото и финансово състояние на участника по т. 4.1. - Справка - декларация по образец - №9 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за предходните три години 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ;е) Документи за техническите възможности и квалификация на участника по т. 4.2. :Списък на основните договори изпълнени от участника по образец №8 на Възложителя;Списък за лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката по образец №10 на Възложителя , с който разполага участника с приложени документи за образование, квалификация, опит и автобиографии. ж) Д е к л а р а ц и я по чл. 47, ал. 1, т.1, букви “а”-“д” , ал.2, т.2 и т. 5 и ал.5, т.1 от ЗОП- Образец № 11; з) Д е к л а р а ц и я по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 , т.2а, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП- Образец № 12;и) Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника. й) Д е к л а р а ц и я за разположение на специалист по образец №13;k) Проект на договор - образец №4;л) Декларация за приемане условията на проекто-договора –Образец №5;м) Срок на валидност на офертата – Образец №7;. Б/Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”,съдържащ Предложение за изпълнение на поръчката – по образец №2 на Възложителя придружено от График за изпълнение на дейностите.В/Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържащ Ценово предложение - образец №3. и Хонорар - сметка по образец 3.1. на Възложителя.Офертата следва да бъде валидна в срок най-малко 30 (тридесет) календарни дни обявения краен срок за представянето на офертите. Oферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване. Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден. Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня - http://www.saparevabanya.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/12/2013