Версия за печат

BG-Камено

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Камено, ул. „Освобождение” № 101, За: Галина Николова - Секретар на Община Камено, България 8120, Камено, Тел.: 05515 3008, E-mail: sekretar@kameno.bg, Факс: 05515 2480

Място/места за контакт: Град Камено, ул. "Освобождение" № 101

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kameno.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kameno.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка се провежда във връзка с изпълнението на проект: „Подобряване на процеса на създаване и изпълнение на политики от община Камено”, Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/1.3-07, Подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”, Приоритетна ос І „Добро управление” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г. В рамките на проекта, който община Камено следва да реализира ще бъде разработена Стратегия за насърчаване на младежта в община Камено. Следва да бъдат разработени правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка на социалната политика, провеждана от община Камено, както и да бъде разработен Общински план за развитие на община Камено за периода 2014 – 2020 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

75100000

Описание:

Услуги на държавното управление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Целта на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за „ Разработване на План за развитие на община Камено 2014-2020 г. и оптимизиране на социалната политика на община Камено”. Конкретни дейности: - Дейност 1: Разработване на План за развитие на община Камено 2014-2020 г.; - Дейност 2: Оптимизиране на социалната политика на община Камено.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

55000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Камено

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние: Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) общ оборот от дейността си в размер не по-малко от: 100 000 лв. (сто хиляди) без ДДС. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален общ оборот се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Документ, с който се доказва: - Информация за общия оборот на участника за последните три години, съгласно Приложение № 10 от документацията за участие. - Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите за последните три отчетени години съгласно Закона на счетоводството или декларация (свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър или Агенцията по вписванията- за юридическите лица и едноличните търговци. 2. Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация: Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне 2 (два) договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Под „договори, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбират услуги, свързани поне с две от следните дейности: - Дейности, свързани с планиране, наблюдение, мониторинг и оценка на протичащи процеси в публични администрации; - Разработване на правила/ системи за управление и контрол, процедури, инструкции, документация с практическо приложение в публичният сектор; - Оценки, свързани с реализирани публични политики; - Разработване на документи, свързани с осъществяване на публични дейности от държавната или общинска администрация. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Документи, с които се доказва: - Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – Приложение № 11. - Заверено от участника копие на препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта и стойност. 3. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: Минималният брой лица в екипа е 4 (четири) – Ръководител на екип и трима членове с експертни функции (Ключов експерт "Стратегическо планиране", Ключов експерт "Анализи" и Неключов експерт - "Координатор"). Документи, с които се доказва: Участникът трябва да представи обща справка–декларация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение №12. За всяко лице, включено в екипа, в офертата на участника трябва да е представена автобиография, съгласно Приложение № 13 от документацията за участие. Освен автобиографии на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи квалификацията, общия и специфичния професионалния опит на експертите: - копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация - копия от сертификати, трудови и/или служебни книжки и/или референции, или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни/облигационни отношения. - други документи, доказващи изпълнението на изискването за професионален опит.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка на офертите е „Икономически най-изгодна оферта” със следните показатели: К1 - Организация за изпълнение на поръчката- 70% К2- Предлагана цена - 30% Методиката за определяне на комплексната оценка на офертата съдържа точни указания за определяне на оценката по всеки показател и за определяне на комплексната оценка на офертата, включително за относителната тежест, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ дава на всеки от показателите за определяне на икономически най-изгодната оферта. Комисията прилага методиката по отношение на всички, допуснати до оценка оферти, без да я променя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/12/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА - Списък на представените документи, попълнен, подписан и подпечатан от участника – по Прил. № 2; - Оферта по образец (Прил. № 1); - Декл. за приемане на клаузите на договора – изготвена в съответствие с обр. от настоящата документация, подписана от участника (Прил. № 5); - Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Удостоверението за актуално състояние се представя в оригинал или заверено от участника копие и следва да бъде издадено не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. - Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква”е”) и ал. 5, т. 1 от ЗОП –подписва се приложения към настоящата документацията образец (Прил. № 6) в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. - Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП– подписва се приложения към настоящата документация образец (Прил. № 7). Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. - Декл. за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – съгласно образец (Прил. № 8); - Декл. от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – съгласно образец (Прил. № 9); - Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. - Офертата се подписва от представляващия дружеството на участника или от надлежно упълномощено/и – с нотариално заверено пълномощно – лице или лица, като в офертата се прилага оригинал или копие на пълномощното (заверено от участника) от представляващия дружеството. - Техническо предложение по образец – Прил. № 3; - Ценово предложение се подготвя по образец – Прил. № 4. Цените следва да бъдат представени в лева без ДДС и с ДДС. - Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците. - Подаването на офертата задължава участниците да приемат напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация при спазване на ЗОП и другите нормативни актове, свързани с изпълнението на предмета на поръчката. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника може да доведе до отстраняването му. - Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител в срок до 17.00 часа на датата, посочена в публичната покана на адрес община Камено, гр. Камено, ул. „Освобождение” № 101. - Пликът с офертата на участника трябва да бъде запечатан така, че да не може да бъде отворен, без да се повреди опаковката му. - При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър. - Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок или в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър на Възложителя. - Предложението следва да бъде валидно със срок минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Предложение с по-кратък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложителя като несъответстващо на изискванията.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/12/2013