Версия за печат

BG-БЛАГОЕВГРАД

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. "ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ" 1, За: СВЕТЛАНА ИВАНОВА, БЪЛГАРИЯ 2700, БЛАГОЕВГРАД, Тел.: 073 867743, E-mail: svetlana.ivanova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Целта на настоящата обществена поръчка е сключване на договор с Изпълнител за осъществяване на събития във връзка с популяризиране на дестинацията Благоевград, Симитли и Кочериново сред туристическия бизнес и обществеността по проект „Долината на Струма”, чрез организиране на участието в регионални, национални и международни туристически борси, изложения, панаири. Целта е да бъде промотирана туристическата дестинация Благоевград, Симитли, Кочериново и създадения в рамките на проекта интегриран туристически продукт „Долината на Струма”, както и да бъдат създадени контакти с потенциални туристи и представители на организации, предоставящи туристически услуги, за да се създадат условия за успешното популяризиране на туристическата дестинация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

63000000, 63511000, 63512000

Описание:

Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Организиране и предлагане на пакетни туристически услуги
Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да осигури и обезпечи участието в следните изложения: 1.Туристическо изложение TTR – Букурещ, Румъния, Март 2014 г 2.Туристическо изложение WTM-Лондон, Великобритания, Ноември 2014 г. 3. Туристическо изложение Philoxenia Солун, Гърция, Ноември 2014г. 4. Туристическо изложение Tourism Festival - Солун, Гърция, Май 2014г. 5. Участие в Международна туристическа борса "Културен туризъм" – Велико Търново, Април 2014г. 6.Участие в Международна туристическа борса "Ваканция и спа" – София, Февруари 2014г. 7. Участие в "Зелени дни" - София - Специализирано изложение за екотуризъм, Април 2014г Конкретните дейности за всяко от изложенията са подробно описани в указанията към участниците, неразделна част от документацията за участие в поръчката и най-общо се заключават в следното: •Да осигури цялостната организация и логистика за участието в изложението и да осъществи цялостната комуникация с всички ангажирани страни ; • Да се свърже с организатора на изложението и да осигури участието в изложението като заплати регистрационна такса за участие; • Да осигури щанд (стандартен, мин 9 кв.м. застроена площ) за рекламиране на дестинацията Благоевград - Симитли – Кочериново; • Да осигури помощно оборудване (столове за всички участници, маса); • Да осигури презентационно оборудване (лаптоп, екран, мултимедия, ел.табло, озвучаване, интернет); • Да осигури реклама в каталога и рекламен надпис; • Да осигури транспорт до мястото на изложението; • Да осигури настаняване в хотел (категория минимум 3 звезди) за съответния брой нощувки и участници в зависимост от изложението, за което се участва; • Да осигури командировъчни разходи на участниците в изложението в съответния размер, съгласно Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, ВАЖНО: *Когато в офертата си участникът предлага за осигури обяд и вечеря на участниците в изложението съгласно чл. 20, ал. 1 от Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина на командированите лица се изплаща 30 на сто от размера на полагащите се дневни пари;. • Да предложи идея за атрактивно декориране на щанда и атрактивно представяне на дестинацията Благоевград – Симитли - Кочериново, която ще бъде съгласувана с Възложителя на етапа на изпълнението (рекламните и презентационни материали ще бъдат предоставени от Възложителя); • Да популяризира Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 чрез поставяне на щанда на банер за визуализация на програмата, който ще бъде предоставен от Възложителя; • Да спазва мерките за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 и регламент Регламент 1828/2006 на ЕК; • Да осигури лице, което по време на провеждане на изложението да присъства на място и да следи за коректното изпълнение на всички аспекти от предоставяната логистична услуга (в т. ч. настаняване, транспорт, оборудване и организция на щанда и др.) • Да осигури необходимата застраховка за участниците по смисъла на чл. 24, ал. 4 от Закона за туризма при пътувания извън страната

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, гр. Велико Търново, Лондон - Великобритания, Солун - Гърция, Букурещ - Румъния

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Специфични изисквания, Критерии за подбор - минимални изисквания: • През последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011, 2012г.) участникът да има оборот от предоставяне на логистични услуги за участия в събития не по-малко от 145 000 лева без ДДС; • През последните 3 (три) години (2010, 2011, 2012г.), считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне 1 (един) договор с предмет предоставяне на логистични услуги за участия в събития по проекти, независимо от източника на финансиране; • Участникът трябва да предостави документ, удостоверяващ регистрацията му в публичния регистър на туроператорите и туристическите агенти за извършване на туристическа агентска или туроператорска дейност по смисъла на Закона за туризма. Участник от държава членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, трябва да предостави копие от документ, удостоверяващ правото му да извършва такава дейност, и удостоверение или друг документ от кредитна или застрахователна институция, съдържащ данни за наличието на застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди, които могат да настъпят вследствие на виновно неизпълнение на професионалните задължения; Участникът трябва да разполага с екип от ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва: А) Експерт „Организатор на събития” – 1 бр.: Предложеният от участника експерт трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (образователно - квалификационна степен „бакалавър”) в направление туризъм, икономика или еквивалент; • професионален опит - минимум 3 години; • опит в организиране на участие в различни туристически събития, туристически изложения, туристически форуми и др. – миниум 2 събития; • владеене на английски език минимум ниво В1, съгласно Европейската езикова рамка /CEFR/. Б) Експерт „Логистика” – 1 бр.: Предложеният от участника експерт трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (образователно – квалификационна степен „бакалавър“ в направление туризъм или икономика или еквивалент; • професионален опит - минимум 3 години; • опит в организирането на хотелско настаняване и изхранване, резервиране на самолетни билети, визови услуги, организиране на транспорт (рент а кар), превозване на пътници (туристи, участници) – минимум 2 изпълнени договора; • владеене на английски език минимум ниво В1, съгласно Европейската езикова рамка /CEFR/.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Съгласно обявения критерий, офертата ще бъде оценена по следната формула: КО = ПФ * 0,6 + ПЦ * 0,4, където: *КО е комплексната оценка на съответния участник. Максималната стойност на КО е 100 точки *ПФ е показател, отразяващ относителната тежест на качеството на техническата част от офертата и формира 60% от общата комплексна оценка. *ПЦ е показател, отразяващ относителната тежест на ценовото предложение от офертата и формира 40% от общата комплексна оценка. Оценката на техническото предложение се формира от подпоказатели и се изчислява по следната формула ПФ= П1 + П2, където: П1- Оценка на концепция за методология и организация на работа (max 70 точки); П2- Оценка Управление на риска (max 30 точки);

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/12/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа следните документи: • Списък на документите – Приложение № 1; • Оферта – Приложение № 2 • Декларация за запознаване с условията на поръчката - Приложение №3; • Административни сведения - Приложение №4; • Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър; • Декларация за участие на подизпълнител - Приложение №5; • Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №6; • Списък на изпълнени договори с предмет предоставяне на логистични услуги за участия в събития за последните три години, считано от датата на подаване на офертата - Приложение №7; препоръки за добро изпълнение на договорите • Справка за специфичния оборот на участника за последните три приключили финансови години - Приложение №8; • ОПР и баланс за последните 3 години (2010, 2011, 2012г.); • Документ, удостоверяващ регистрацията в публичния регистър на туроператорите и туристическите агенти за извършване на туристическа агентска или туроператорска дейност по смисъла на Закона за туризма; • Предложение за изпълнение на поръчката - Приложение №9; • Автобиографии на експертите – Приложение №10; /задължително трябва да бъдат придружени с копие от диплома за завършено висше образование, препоръки, копие от трудови/служебни,осигурителни книжки, копие от трудови или граждански договори, сертификати, удостоверения както и други документи по преценка на участника, доказващи професионалната квалификация и/или правоспособност на лицето. • Ценово предложение - Приложение №11; • Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от представляващия участника); • Други, които участникът счита, че са от особена важност при оценката на офертата; От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в тази Документация от Възложителя. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците. Офертите ще бъдат отворени на 07.01.2014г. от 10.00 часа в зала 210 в сградата на община Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/12/2013