ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД, бул. Съединение № 49, За: Кристиян Рангелов - Главен юрисконсулт, България 6300, Хасково, Тел.: 038 606783, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606783
Място/места за контакт: Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-haskovo.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-haskovo.com/public_orders.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Абонаментно сервизно обслужване на образно - диагностична апаратура, произведена от GE Healthcare за срок от една календарна година"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50400000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1 бр. Ангиографски апарат Optima 3100, окомплектован със:
- Самостоятелна работна станция AW4.6
- Хемодинамична станция MacLab
- Частичен UPS Fluoro UPS SG20
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
"МБАЛ - Хасково" АД, гр. Хасково, бул. Съединение № 49
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Данни за лицето, което прави предложение;
2. Ценово предложение за абонаментно обслужване;
3. Участникът да декларира, че разполага с оторизиран от производителя сервиз (декларация в свободен текст);
4. Участникът да декларира, че разполага с обучени от производителя сервизни специалисти (декларация в свободен текст и списък със сервизните специалисти);
5. Участникът да рзполага със сервизен ключ и оригинален сервизен софтуер за поддръжка и upgrade на софтуера на системата (декларация от производителя).
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Участникът се задължава да извърши следното сервизно обслужване:
• 4 сервизни профилактики на година по 5 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за aнгиографски апарат Optima 3100
• 2 сервизни профилактики на година по 2 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за самостоятелна работна станция AW4.6
• 2 сервизни профилактики на година по 2 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за хемодинамична станция MacLab
• 2 сервизни профилактики на година по 2 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за частичен UPS Fluoro UPS SG20
• Дистанциооно сервизно обслужване на апаратите
• Труд за диагностика и ремонт на апаратите, когато се налага
• Срок за реакция при заявка за дефект:
o До 4 работни часа – дистанционно свързване за диагностика и ремонт
o До 12 работни часа, ако е необходимо изпращане на специалист на място
• Време за ремонт след започване на сервизната дейност: до 12 р.ч. ако няма нужда от резервна част, или до 12 р.ч. след доставка на резервната част до клиента.
2. Необходимите за отремонтиране части и консумативи са за сметка на Възложителя. Срок на доставка – до 5 работни дни след писмено одобрение на предложена оферта.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: