Версия за печат

BG-Хасково

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД, бул. Съединение № 49, За: Кристиян Рангелов - Главен юрисконсулт, България 6300, Хасково, Тел.: 038 606783, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606783

Място/места за контакт: Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-haskovo.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-haskovo.com/public_orders.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Абонаментно сервизно обслужване на образно - диагностична апаратура, произведена от GE Healthcare за срок от една календарна година"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1 бр. Ангиографски апарат Optima 3100, окомплектован със: - Самостоятелна работна станция AW4.6 - Хемодинамична станция MacLab - Частичен UPS Fluoro UPS SG20

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

38500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

"МБАЛ - Хасково" АД, гр. Хасково, бул. Съединение № 49

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Данни за лицето, което прави предложение; 2. Ценово предложение за абонаментно обслужване; 3. Участникът да декларира, че разполага с оторизиран от производителя сервиз (декларация в свободен текст); 4. Участникът да декларира, че разполага с обучени от производителя сервизни специалисти (декларация в свободен текст и списък със сервизните специалисти); 5. Участникът да рзполага със сервизен ключ и оригинален сервизен софтуер за поддръжка и upgrade на софтуера на системата (декларация от производителя).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/12/2013 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Участникът се задължава да извърши следното сервизно обслужване: • 4 сервизни профилактики на година по 5 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за aнгиографски апарат Optima 3100 • 2 сервизни профилактики на година по 2 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за самостоятелна работна станция AW4.6 • 2 сервизни профилактики на година по 2 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за хемодинамична станция MacLab • 2 сервизни профилактики на година по 2 часа всяка, проведени съгласно инструкциите на GE Healthcare, за частичен UPS Fluoro UPS SG20 • Дистанциооно сервизно обслужване на апаратите • Труд за диагностика и ремонт на апаратите, когато се налага • Срок за реакция при заявка за дефект: o До 4 работни часа – дистанционно свързване за диагностика и ремонт o До 12 работни часа, ако е необходимо изпращане на специалист на място • Време за ремонт след започване на сервизната дейност: до 12 р.ч. ако няма нужда от резервна част, или до 12 р.ч. след доставка на резервната част до клиента. 2. Необходимите за отремонтиране части и консумативи са за сметка на Възложителя. Срок на доставка – до 5 работни дни след писмено одобрение на предложена оферта.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/12/2013