Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Теодор Христов, България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул."Париж" №3, партер, стая №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на доставки и услуги за оптимизиране работата на виртуалната инфраструктура на Столична община

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30230000

Описание:

Компютърно оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

2 бр. мрежови комутатори, 7 броя блейд сървъри IBM Blade server HS22 модел 7870-C5G , 2 броя Express IBM System Storage SAN24B-4 модел 249824E, 11 бр. SATA дискове. Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Столична община,ул. "Московска" №33

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Предлаганите от участниците стоки трябва да са оригинални, нови (неизползвани преди доставката), с гарантиран произход и да съответстват или да надвишават в техническо отношение минималните изисквания, посочени в Техническите спецификации на Възложителя(приложение №1 )неразделна част от настоящата покана. Максималният срок за изпълнение на доставките е 45 календарни дни, считано от датата на регистрация на сключения договор в деловодната система на Столична община. Максималният срок за изпълнение на услугите е 15 календарни дни. 2.Участниците да отговарят на следните минимални изисквания: 2.1.Участниците трябва да имат опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано до крайната дата за подаване на офертите, да са изпълнили най-малко два договора с предмет сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.Сходни с предмета на поръчката са договори за доставка на хардуер и софтуер за изграждане на виртуална инфраструктура, както и извършването на услуги по инсталиране, конфигуриране и поддръжка на виртуална среда. 2.2.Участниците трябва да разполагат с квалифициран екип от специалисти за осъществяване на доставките и за извършване на услугите, като всеки участник трябва да докаже наличие на минимум един сертифициран специалист в областта на виртуализацията (VMware сертификат) и/или конфигурирането и поддръжката на дискови масиви (IBM System Storage Technical сертификат). 2.3.Участниците да са внедрили Система/и за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008 (или еквивалентна) в областта на доставката на хардуер и софтуер, извършване на ИТ услуги. 2.4.Участниците трябва да разполагат с център за сервизна и техническа поддръжка, намиращ се на територията на гр. София, опериращ в работен режим - 24 часа, 7 дни в седмицата, helpdesk (дежурство за помощ), trouble ticket (съобщение за проблеми) система. 2.5.Участникът да е оторизиран партньор на производителя на предлаганите продукти. Възложителят ще приеме, че участникът има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи предварителни договори със съответното трето лице или декларация от третото лице, че ще осигури посочения от участника ресурс при изпълнението на обществената поръчка. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методика за оценка на офертите: 1.Цена за изпълнение на поръчката– 50 точки; Участникът предложил най-ниската цена получава най-високата оценка – 50 точки. Оценките на останалите участници се определят на база съотношенията на най-ниската предложена цена към цената, предложена от съответния участник, умножени по 50. 2.Срок за изпълнение на услугите– 30 точки; Най-късият срок за изпълнение получава 30 точки. Оценките на останалите участници се определят на база съотношенията на най-късия срок, към срока предложен от съответния участник, умножено по 30. 3.Срок за изпълнение на доставките - 20точки. Най-късият срок за изпълнение получава 20 точки. Оценките на останалите участници се определят на база съотношенията на най-късия срок, към срока предложен от съответния участник, умножено по числото 20. Комплексната оценка на офертата на всеки участник се определя като сума от оценките по отделните показатели: Максималната възможна комплексна оценка е 100 точки. Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно получената комплексна оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/12/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Всяка оферта трябва да садържа:1.1.Административни сведения (Образец № 1).1.2. Списък-декларация (Образец № 3) на основните договори/доставки за изпълнение на поръчки - сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано до крайната дата за подаване на офертите.Списъкът трябва да съдържа стойностите на договорите, датите, възложителите, контакти (актуален телефон за връзка и отговорни лица) и да бъде придружен поне от 2 (две) препоръки за добро изпълнение на посочените договори.1.3. Оферта- Образец №7;1.4. СПИСЪК НА ДОКУМЕНТИТЕ СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА-Приложение №2;1.5. Списък с имената на лицата, ангажирани с изпълнението на поръчката (за извършване на доставките и услугите) - по образец (Образец № 4), придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионална квалификация на лицата. Поне за едно от лицата в списъка трябва да се приложи копие на валиден сертификат за конфигуриране и поддръжка на виртуална инфраструктура и/или дискови масиви. Възложителят ще приеме, че участникът има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи предварителни договори със съответното трето лице или декларация от третото лице, че ще осигури посочения от участника ресурс при изпълнението на обществената поръчка. 1.6. Копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат/и за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 (или еквивалентен).1.7. Декларация за наличие на център за сервизна и техническа поддръжка, намиращ се на територията на гр. София, опериращ в работен режим - 24 часа, 7 дни в седмицата.1.8. Копие на валиден към датата на подаване на офертата документ (писмо, сертификат или друг документ), доказващ че участникът е оторизиран от производителя да доставя и да осигурява гаранционна поддръжка на предложения хардуер.1.9.техническо предложение за изпълнение на поръчката, в което се посочват техническите характеристики на предложените комутаторни модули, оптични кабели, дискове, мрежови карти и лицензи. Техническото предложение трябва да включва задължително съответната документация, която позволява оценка на съответното качество и съвместимост. Участникът да представи и декларация/декларации за произхода на стоките.1.10.подробно описание на предлагания подход за изпълнение на услугите с цел елиминиране на необходимостта от временно спиране работата на системите и план-график за дейностите по инсталациите. В техническото предложение всеки участник трябва да посочи какви са сроковете на гаранционна поддръжка на доставените продукти и да опише условията на поддръжката.1.11.Декларация (Образец6).1.12.Образци №5,№5-1; 2.Ценово предложение, попълнено съгласно Образец № 2.3. Oбразци №1, №2, №3,№4,№5,№5-1,№6,№7 приложение 1и 2 и проекто договор за настоящата обществена поръчка, са публикувани на интернет адреса на Столична община- www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки").4. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.5. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език.6.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана.7. Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана!8. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за регистрация на участника и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена по банков път на името на СО, Дирекция “Финанси” по сметка в лв (BGN);IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF;Наименование на банката: Общинска банка клон Врабча, ул. Врабча № 6

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/12/2013