Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Ямбол, ул."Г.С.Раковски" № 7, За: Филип Филипов, Стефка Христозова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681316, E-mail: stefka_1970@abv.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: www.yambol.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на компютърна техника и метални архивни шкафове за нуждите на Община Ямбол"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30230000, 39230000

Описание:

Компютърно оборудване
Изделия със специална употреба


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция № 1 - Доставка на компютърна техника - до 20 000 лв. без ДДС, Обособена позиция № 2 - Доставка на метални архивни шкафове - до 8 500 лв. без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Ямбол, община Ямбол

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Срок за изпълнение на услугата: до 20 /двадесет/ календарни дни от подписване на договора,Срок на валидност на офертата: 60 (шестдесет) календарни дни ;Задължителни документи съдържащи се в офертата: 1. Техническо задание – Приложение № 1;2. Оферта – Приложение № 2;3.Техническо предложение – Приложение № 3;4. Ценово предложение - Приложение № 4 5. Административни сведения за участника по образец Приложение № 5;6.Заверено копие на удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код по чл.23 от Закона за Търговския регистър – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност; 7. Списък от Договори с предмет, съответстващ на предмета на поръчката. Приложение № 6;8. Декларация по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП Приложение № 7;9. Декларация по чл.47,ал.5 от ЗОП Приложение № 8;10. Декларация за участие на подизпълнител при изпълнение на поръчката по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП Приложение № 9;11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител Приложение № 10;12. Проект – договор за доставка Приложение № 11;13. Нотариално заверено пълномощно на лицето/ата, подписало/ли офертата при необходимост. съдържанието на офертите се представят в запечатан , непрозрачен плик. Върху плика участникът записва „Оферта”, посочва наименованието и адреса на възложителя, наименованието на поръчката, свой адрес и лице за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, а когато офертата е за самостоятелни позиции – и за кои позиции се отнася.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/12/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата на участника трябва да съдържа задължителните документи посочени в Раздел VІ. Ценовата оферта да съдържа ясна и изчерпателна информация, в съответствие с техническите изисквания на Възложителя, в която участника да декларира, че приема всички условия и изисквания за изпълнение на поръчката. Офертата да се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва адреса за кореспонденция, телефон , лице за контакт и по възможност факс и електронен адрес, наименование на обекта на поръчката, за която участва. Офертата на всички изготвени от участника документи се подписват от лицето, което го представлява, съгласно актуалното му състояние или от упълномощено от него лице с нотариална заверка. Всички представени на чужд език документи следва да бъдат преведени на български език. Всички представени документи трябва да са оригинали или четливи копия, заверени с подпис и свеж печат. Оферти, които са получени до определения краен срок, се приемат за редовно подадени. Оферти, получени след изтичане на крайния срок, подлежат на връщане.Всички необходими документи и образци са публични на официалния сайт на Община Ямбол на адрес:www.yambol.bg. раздел "Актуално".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/12/2013