ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция по професионално образование и обучение, бул. "Цариградско шосе" 125, бл. 5, За: Цветелина Лилова илиСветлана Николова, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: lilova@navet.government.bg, Факс: 02 9733358
Място/места за контакт: НАПОО
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.navet.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.navet.government.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на настоящата поръчка е „Осигуряване на информация и публичност“. Настоящата поръчка се изпълнява, съгласно Дейност 8 „Осигуряване на информация и публичност“ по проект договор BG051PO001-3.1.10-0001 „Подобряване качеството на услугите по професионално обучение на възрастни, предоставяни от центровете за професионално обучение“.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000, 22100000, 22150000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Брошури
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
В рамките на поръчката трябва да бъдат изпълнени следните дейности:
• Изработване на 4000 информационни брошури, отразяващи целите и резултатите от проекта и разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от ЕСФ и Република България;
• Организиране и провеждане на 2 пресконференции - встъпителна и заключителна. По време на встъпителната пресконфенеция присъсващите ще бъдат запознати със заложените в проекта дейности, цели и резултати;
В рамките на заключителната пресконференция ще бъдат отчетени изпълнението на дейностите по проекта, постигнатите цели и резултати;
• Изработване на банери за обученията, фокус-групите, работните срещи и пресконференциите - 32 бр., от които по 14 банера за всяка целева група за обученията, 2 банера за фокус-групите, 1 банер за работните срещи и 1 банер за пресконференциите;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дейностите по настоящата поръчка ще се изпълняват на територията на Република България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Икономически и финансови възможности:
Участникът трябва да има минимален специфичен оборот от дейности, сходни с
предмета на възлаганата поръчка за предходните три приключени финансови години 2010г., 2011г. и 2012г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 45 000 (четиридесет и пет хиляди) лева без ДДС.
Сходни с предмета на поръчката са дейности, в областта на: услуги по изработване на печатни/презентационни материали и/или изработване и разпространение на рекламни печатни/промоционални материали и/или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия.
Доказва се с копие, заверено „вярно с оригинала от участника“ на годишен финансов отчет за приходите и разходите за юридическите лица и с копие на годишните данъчни декларации на физическите лица, заверени с печат на НАП. Юридическите и физическите лица попълват и подписват Приложение 7.
Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър, за което участникът прилага декларация.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
2. Технически възможности:
Участникът трябва да има през последните три години, считани от датата на подаване на офертата (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение) изпълнени съответно – минимум три договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчката.
Доказва се с данни в попълнени в Приложение №8 и приложени референции и/или препоръки за добро изпълнение.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата поръчка, ако не докаже наличието на някое от горните изисквания.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Класирането на допуснатите до оценка участници ще се извърши на база на данните в предоставената от тях оферта. “Комплексна оценка” - (КО) ще бъде формирана като сума от индивидуалните оценки по определените предварително показатели.
1. Предложена цена - П1 - 50 % (0,50)
2. Срок за реализиране на дейностите - П2 - 50% (0,50)
Показател П1 - “Предложена цена”, с максимален брой точки – 100 и относително тегло в комплексната оценка – 0,50.
Показател П2 - „Срок за реализиране на дейностите”, с максимален брой точки – 100 и относително тегло в комплексната оценка – 0,50.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация може да бъде получена от интернет страницата на НАПОО в директорията "Профил на купувача", където е качен пълния комплект документи.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: