Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция по професионално образование и обучение, бул. "Цариградско шосе" 125, бл. 5, За: Цветелина Лилова илиСветлана Николова, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: lilova@navet.government.bg, Факс: 02 9733358

Място/места за контакт: НАПОО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.navet.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.navet.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е „Осигуряване на информация и публичност“. Настоящата поръчка се изпълнява, съгласно Дейност 8 „Осигуряване на информация и публичност“ по проект договор BG051PO001-3.1.10-0001 „Подобряване качеството на услугите по професионално обучение на възрастни, предоставяни от центровете за професионално обучение“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 22100000, 22150000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Брошури


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В рамките на поръчката трябва да бъдат изпълнени следните дейности: • Изработване на 4000 информационни брошури, отразяващи целите и резултатите от проекта и разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от ЕСФ и Република България; • Организиране и провеждане на 2 пресконференции - встъпителна и заключителна. По време на встъпителната пресконфенеция присъсващите ще бъдат запознати със заложените в проекта дейности, цели и резултати; В рамките на заключителната пресконференция ще бъдат отчетени изпълнението на дейностите по проекта, постигнатите цели и резултати; • Изработване на банери за обученията, фокус-групите, работните срещи и пресконференциите - 32 бр., от които по 14 банера за всяка целева група за обученията, 2 банера за фокус-групите, 1 банер за работните срещи и 1 банер за пресконференциите;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

18560 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите по настоящата поръчка ще се изпълняват на територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Икономически и финансови възможности: Участникът трябва да има минимален специфичен оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за предходните три приключени финансови години 2010г., 2011г. и 2012г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 45 000 (четиридесет и пет хиляди) лева без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, в областта на: услуги по изработване на печатни/презентационни материали и/или изработване и разпространение на рекламни печатни/промоционални материали и/или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия. Доказва се с копие, заверено „вярно с оригинала от участника“ на годишен финансов отчет за приходите и разходите за юридическите лица и с копие на годишните данъчни декларации на физическите лица, заверени с печат на НАП. Юридическите и физическите лица попълват и подписват Приложение 7. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър, за което участникът прилага декларация. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. Технически възможности: Участникът трябва да има през последните три години, считани от датата на подаване на офертата (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение) изпълнени съответно – минимум три договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчката. Доказва се с данни в попълнени в Приложение №8 и приложени референции и/или препоръки за добро изпълнение. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата поръчка, ако не докаже наличието на някое от горните изисквания.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до оценка участници ще се извърши на база на данните в предоставената от тях оферта. “Комплексна оценка” - (КО) ще бъде формирана като сума от индивидуалните оценки по определените предварително показатели. 1. Предложена цена - П1 - 50 % (0,50) 2. Срок за реализиране на дейностите - П2 - 50% (0,50) Показател П1 - “Предложена цена”, с максимален брой точки – 100 и относително тегло в комплексната оценка – 0,50. Показател П2 - „Срок за реализиране на дейностите”, с максимален брой точки – 100 и относително тегло в комплексната оценка – 0,50.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/12/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация може да бъде получена от интернет страницата на НАПОО в директорията "Профил на купувача", където е качен пълния комплект документи.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

21/12/2013