Версия за печат

BG-Алфатар

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Дом за стари хора гр.Алфатар, ул. Йордан Петров № 1, За: Нели Колева Йорданова, България 7570, Алфатар, Тел.: 0886 933544, E-mail: neli.gagova@abv.bg

Място/места за контакт: Дом за стари хора

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://alfatar.egov.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на хранителни продукти за Дом за стари хора гр.Алфатар за календарна 2014 г."по обособени позиции -№ 1 "Хляб и хлебни продукти" -№2 "Месо и месни продукти, риба и яйца" -№3 "Мляко и млечни продукти" -№4 "Пресни и консервирани плодове и зеленчуци" -№5 "Пакетирани хранителни продукти" Видът и количеството на продуктите, предмет на доставката са представени в образеца на ценовото предложение в сайта на община Алфатар, в профила на купувача

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ориентировочната стойност на доставката е 42500 лева / четиридесет и две хиляди петстотин лева/ без ДДС - Обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни продукти” - Обособена позиция № 2 „Месо и месни продукти, риба и яйца - Обособена позиция № 3 „Мляко и млечни продукти” - Обособена позиция № 4 „Пресни и консервирани плодове и зеленчуци” - Обособена позиция № 5 „Пакетирани хранителни продукти

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дом за стари хора гр.Алфатар

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предложената цена да бъде формирана франко склада на социалната институция. - Ценовата оферта на всеки кандидат трябва да съдържа единична цена за всяка стока от позицията, за която се кандидатства. - Пълният размер на плащането за продукта Х ще се получи, като единичната цена се умножи по съответните количества. В цената да са включени ДДС, транспорт и др. - Изискванията към продуктите, предмет на поръчката са следните: а/ предлаганите хранителни продукти трябва да отговарят на Закона за храните, Закона за ветиринарномедицинската дейност, БДС или еквивалентно, Закон за народното здраве; б/ опакованите продукти трябва да са в оригинални опаковки с ненарушена цялост. в/ стоките трябва да са етикирани съгласно Наредбата за етикирането и представянето на храните. г/ доставените продукти да се придружават от търговски документ за количество, произход и годност. д/ в момента на доставката, продуктите трябва да имат остатъчен срок на годност не по-кратък от 50%. - срок на валидност на предложението. - срок за изпълнение на доставката - начин на плащане - дни разсрочено плащане - наличие на собствени специализирани или наети транспортни средства за доставка на хранителни продукти Изискуеми документи: кандидатите е необходимо да представят следните документи: 1. Изисквания към участниците: - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - Документ за регистрация по ЗДДС (ако има такава); - Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и 5 от ЗОП – Образец № 2; - Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3 и ал.2, т.1, т.2а - 4 от ЗОП– Образец № 3; - Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП - Образец № 4; 2. Изисквания за икономическо и финансово състояние: - Баланс и отчет за приходи и разходи за 2011 и 2012 г. за участници, за които публикуването им не е задължително; - Справка-декларация с информация от оборота за изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (доставка на хранителни продукти) за последните две финансово приключени години (2011, 2012) - Образец № 5; Минимални изисквания: Участниците да имат общ оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката минимум 40 000 лв. без ДДС. 3. Изисквания за технически възможности: - Справка-декларация, съдържаща списък на изпълнените договори през последните две години - Образец № 6; - Удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни, издадено от Областна дирекция по безопасност на храните; - Удостоверение за регистрация на транспортно средство за превоз на хранителни продукта, издадено от Областна дирекция по безопасност на храните. Минимални изисквания: - Участниците да имат минимум 2 договора със сходен предмет, изпълнение през последните 2 (две) години; - Участниците да разполагат с обект за търговия с хранителни продукти; - Участниците да разполагат с регистрирано транспортно средство за превоз на хранителни продукти. 4. Оферта - Образец № 1 5. Предложена цена – Образец № 8 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо) - Образец № 7; 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане условията на проектодоговора – Образец № 9 Когато се представя копие на някои от документите, то трябва да е заверено с подпис и печат”вярно с оригинала”. Гаранция за изпълнение на договора - съгласно чл. 59, ал. 3 от ЗОП, участникът представя гаранция за изпълнение (парична сума или банкова гаранция) при сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на поръчката. Същите се внасят вкасата на общината или по сметката на Община Алфатар IBAN: BG 28 STSA93003311249495 BIC STSABGSF Банка ДСК АД – Силистра.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на офертите ще се извърши по низходящ ред съобразно сбора от получените точки по критерии „икономически най-изгодна оферта“, както следва: - За предложена най-ниска цена за доставка на всяка отделна позиция – 60 т. за всяка следваща по-висока цена се отнематат по 5 т. - За предложен най-дълъг срок на валидност на предложението – 30 т. за всеки следващ по-къс се отнемат по 5 т. - За предложен най-дълъг срок за разсрочено плащане след доставката – 10 т. за всеки следващ по-дълъг се отнема по 1 т. При класиране на първо място на две оферти с равен брой точки, печели офертата с по- ниска доставна цена за съответната позиция.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/12/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията по настоящата процедура не се закупува. Всеки кандидат може да я изтегли от следния интернет адрес: http://alfatar.egov.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/12/2013