Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Бул. Княз Ал.Дондуков № 52, За: Силвана Радева - дирекция КП, 1000, София, Тел.: 02 98593523, E-mail: s.radeva@nra.bg

Място/места за контакт: Гр.София, бул. Княз Ал.Дондуков № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/page?id=1.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=304.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изготвяне на 3 броя електронни информационни брошури за презентация на проекта, във връзка с дейности по осигуряване на информация и публичност в изпълнение на договор № А11-31-7/17.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64216000, 79822500

Описание:

Електронни съобщения и информационни услуги
Услуги по графично проектиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изготвяне на 3 броя електронни информационни брошури за презентация на проекта, във връзка с дейности по осигуряване на информация и публичност в изпълнение на договор № А11-31-7/17.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК. Максимално допустимата стойност на поръчката е 1800,00 лв. (хиляда и осемстотин лева) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изработване на 3 броя електронни информационни брошури Електронните информационни брошури се изработват в началото и по време на изпълнението на проекта. Първата електронна брошура съдържа информация за сключването на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление”, както и основните цели и резултати, които се очакват при реализацията на проекта. Втората и третата електронни брошури представят междинните резултати от изпълнението на проекта. В електронните брошури е задължително да присъстват: знамето и надписа „Европейски съюз”, логото и слогана на ОПАК и логото, слогана на ЕСФ и логото на НАП. Съдържанието и дизайна на електронните брошури подлежи на писмено одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За повече информация вж. т. II.3 от Приложение № 1 към публичната покана, достъпнона профила на купувача на възложитля на www-nap.bg. За подробности относно техническите изисквания, вж. т. II.2 от Приложение № 1 към публичната покана, достъпно на профила на купувача на възложитля на www-nap.bg. Финалният вариант на всяка електронна брошура се предава с приемо-предавателен протокол на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За повече информация относно отчетността вж. т. II.7. от Приложение № 1 към публичната покана, достъпно на профила на купувача на възложитля на www-nap.bg. Срок за изпълнение на договора Продължителността на осигуряване на информация и публичност, в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет“, по проект: „Повишаване на нивото на информационна сигурност и защита на данните в НАП чрез подготовка за сертифициране по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” (срокът на действие на договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ) обхваща периода от датата на сключване на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и избрания изпълнител по настоящата обществена поръчка до приключването на проекта на НАП по договор A11-31-7/17.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и одобряване на доклад за извършената работа от изпълнителя. Договорът влиза в сила от дата на сключването му. В случай на възникване на обстоятелства, налагащи удължаване срока за изпълнение на проекта, съгласно договора с ОПАК, на основание чл. 9, подточка 9.4. от последния, срокът за изпълнение на проекта може да бъде удължен, за което ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще бъде уведомен писмено. Срокове за изработване на брошурите: 1. Електронна брошура № 1 – срок до 1 месец след сключване на договора с Изпълнителя ( срокът включва: предоставяне от Възложителя на материали по договора с ОПАК, запознаване с материалите от Изпълнителя, изготвяне на електронната брошура, съгласуване от НАП и корекции, прием на резултатите) 2. Електронна брошура № 2 –, до 10 дни след възлагането й от възложителя, но не по-късно от 30 април 2014 г. 3. Електронна брошура № 3 – в края на проекта, не повече от 10 дни след възлагането й от възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/12/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ: 1. Лицата подават оферти, съобразно изискванията на Възложителя описани в Приложение № 1 - Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението 2. Подаването на офертите се извършва в посочения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ срок. 3. Всяка от офертите се представя като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 4. Всяка от офертите следва да съдържа следната информация: • данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор по изпълнението; • Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Документ за регистрация по БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат), когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския Закон за задълженията и договорите. Обединение, което не е ЮЛ, образувано съгласно законодателството на чужда държава, представя съответен еквивалентен документ, в случай че такъв се изисква от законодателството, съгласно което е създадено обединението.Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност. • предложение за изпълнение съобразно приложеното описание на поръчката Приложение № 1; • ценово предложение, съгласно приложения образец - Приложение № 3; • срок на валидност на предложението. • декларация за конфликт на интереси /съгласно приложения образец/; • декларация за липса на обстоятелствата чл.93, ал.1, б. „е”, чл.94, б. „б” и чл.96, б. „а”от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности /съгласно приложения образец/;ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЛИЦАТА:Участникът трябва да има изпълнен минимум 1 договор за последните 3 години до датата на подаване на предложението за поръчки с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка, за изпълнението, на който е получил референция /препоръка/. За доказване на поставеното от възложителя изискване, към предложението следва да бъдат приложени следните документи: - Списък на изпълнените от участника договори за извършване на услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на предложението. Списъкът следва да съдържа кратко описание на обхвата и обема на изпълнените договори, както и получателите (възложителите) с посочени телефони за контакт; - Референции (препоръки) за добро изпълнение по включените в списъка договори издадени след приключване на цялостното изпълнение по тях. Забележка: «изпълнен» е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата: Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, Изисквания за участие, съдържащо и изскванията към лицата и условията за сключване на договор; Образец на ценово предложение, на Доклад за извършена ралота и на декларациите за за конфликт на интереси и за липса на обстоятелствата чл.93, ал.1, б. „е”, чл.94, б. „б” и чл.96, б. „а”от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г., на: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/12/2013