ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Банско, област Благоевград, Община Банско, град Банско, пл. "Никола Вапцаров" №1, За: Г- жа Сашка Въчкова - зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, град Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община Банско
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Поддържане и снегопочистване на четвъртокласни пътища: с. Места – с. Гостун; с. Места – с. Филипово – с. Осеново; с. Места – с. Обидим; с. Места – с. Кремен на територията на Община Банско”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90620000, 90630000
Описание:
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозната стойност е в размер на 52416 (петдесет и две хиляди четиристотин и шестнадесет ) лева без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Мястото за изпълнение на поръчката е община Банско, област Благоевград, Република България.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Съдържание на офертата: Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.
Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” – документи и образци: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1; Административни сведения за участника – Образец № 2; Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – Образец № 3; Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – Образец № 4; Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 5; Регистрационни документи на участника; Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ/вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларации за липсата на обстоятелствата по:
- по чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д) и чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – Образец № 6; - по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2a, 3 и 4 от ЗОП – Образец № 7; - чл. 47, ал. 5 от ЗОП – Образец № 8. Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие; Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Изискуеми документи и минимални изисквания: • Участникът да има оборот, общо за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер не по-малко от 100 000 лв. (сто хиляди лева) без ДДС. Доказва се със: Справка за оборота за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 9.
Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка
Изискуеми документи и минимални изисквания: През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне един договор с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Доказва се със: Списък на основните договори, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) - Образец № 10; • Участникът трябва да разполага със собствена или наета механизация, с която да се изпълнява поддържането и снегопочистването. Доказва се с: Декларация за наличната механизация – собствена или наета, към която се прилагат документи за собственост или сключени договори за наемане на механизацията (когато е приложимо) - Образец №11
• Участникът трябва да разполага с необходимите технически лица за изпълнение на поръчката. Доказва се със: Списък на техническите лица. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, копие на документи за правоспособност за управление на съответната техника - Образец № 12; • Участникът трябва да разполага с база за съхранение на техника, пясък и луга или да има сключен договор за наем с такава база. Участникът трябва да посочи точното местонахождение на базата. Доказва се с: копие от документ за собственост или копие от сключен договор за наем на базата; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата
Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 13; Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 14; Декларация от членовете на обединението – Образец № 15; Декларация за оглед на обекта – Образец № 16;Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда – Образец 17; Съдържание на ПЛИК № 2: „Предложение за изпълнение на поръчката”– попълва се Образец № 18 ; Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена” - Образец № 19 „Ценово предложение”
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание, методиката за оценяване и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg.Община Банско предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена и от интернет адреса на възложителя: http://www.bansko.bg/index.php/bg, раздел "Профил на купувача".
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.30 часа на 17.12.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: