ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Банско, област Благоевград, Община Банско, град Банско, пл. "Никола Вапцаров" №1, За: Г- жа Сашка Въчкова - зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, град Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община Банско
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на дейности по контрол и намаляване на популацията на бездомни кучета на територията на Община Банско”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
03340000, 85200000
Описание:
Маркировки за уши на животни
Ветеринарни лечебни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер до 30 000.00 /тридесет хиляди / лева без включен ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Мястото за изпълнение на поръчката е община Банско, област Благоевград, Република България.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Съдържание на офертата:
Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.
Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” – документи и образци:
Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1; Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 5; Регистрационни документи на участника; Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ/вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларации за липсата на обстоятелствата по:
- по чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д) и чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 6; - по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2a, 3 и 4 от ЗОП – попълва се Образец № 7; - чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 8. Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие; Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника:
Изискуеми документи и минимални изисквания:
• Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2010г., 2011г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от извършена дейност в размер не по-малко от 50 000.00 (петдесет хиляди лева) лева без ДДС.
Доказва се със: Справка за оборота от извършената дейност от участника за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 9
Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка:
Изискуеми документи и минимални изисквания:
•През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът, да е изпълнил поне 1/един/ договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на настоящата поръчка – попълва се Образец №10; Доказва се с: прилагане на Референции или Препоръки за добро изпълнение, към договорите.
Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата
Декларация – свободна форма, че участникът разполага с ветеринарна амбулатория или ветеринарна клиника – собствена или наета, придружена от заверени копия на документи за собственост или наем и документи за регустрация. Декларация – свободна форма, че участникът разполага с оборудван автомобил с добра вентилация за транспортиране на кучета – собствени или нает, придружена от документи за собственост или наем. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 11; Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 12;
Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 13; Съдържание на ПЛИК № 2: „Предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 14; Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: Попълва се Образец № 15 „Ценово предложение”
Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й :
Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в размер на 300.00 лв. (триста лева) без ДДС.
Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец на банката, която я издава) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Класирането на офертите се извършва в зависимост от комплексната оценка, която се формира като сбор от получените точки по отделните показатели за оценка.
Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата:
КО = П1 + П2, където:
П1 - Срок за реагиране при заявка на Възложителя с тежест 20 точки
П2 - Единични цени за извършени дейности с тежест 80 точки
Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание, методиката за оценяване и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg.Община Банско предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена и от интернет адреса на възложителя: http://www.bansko.bg/index.php/bg, раздел "Профил на купувача".
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.30 часа на 17.12.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: