Версия за печат

BG-с. Самуил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Самуил, ул."Хаджи Димитър" №2, За: инж.Ахмед мустафа, Р.България 7454, с. Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.eu, Факс: 08477 2267

Място/места за контакт: Община Самуил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.samuil.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Разработване на Общински план за развитие за периода 2014-2020г. на община Самуил”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

75112000

Описание:

Услуги на държавното управление за развитие и ефективно функциониране на стопанската дейност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Разработване на един брой Общински план за развитие за периода 2014-2020г. за нуждите на община Самуил

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Самуил

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние 1.Всеки Участник (сумарно консорциума/обединението) трябва да има реализиран общ оборот за предходните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден, в минимален размер на 44 000,00 (четиридесет и четири хиляди) лв. без ДДС . А1. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансово състояние на Участника: 1.Декларация-Справка за общия оборот за предходните три години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден. Б. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Участникът (консорциума/обединението) да е изпълнил минимум един договор, с подобен обхват с предмета на поръчката, през последните три (2010, 2011 и 2012г.) години считано от крайния срок за подаване на офертите 2. Участникът (консорциума/обединението) следва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимата квалификация за изпълнението на поръчката качествено и в срок: 2.1. с висше образование, с образователно-квалификационна степен минимум бакалавър с професионално направление „икономика“ - най-малко 1 експерт 2.2. с висше образование, с образователно-квалификационна степен магистър със специалност „архитектура или строителство“ - най-малко 1 експерт; 2.3. Правоспособен Юрист - най-малко 1 експерт. Б1. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на Участника: 1.Списък на основните договори с подобен обхват с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2010, 2011 и 2012г.) години считано от крайния срок за подаване на офертите, придружени с препоръки за добро изпълнение (копие заверено от участника) 2.Списък на екипа от експерти с приложени документи, доказващи квалификацията на експертите - дипломи(копие заверено от участника).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/12/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- При неспазване на условията посочени в публичната покана и образците към нея участникът ще се отстранява от участие - Срок на валидност на офертите – минимум 60 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите - Срок за изпълнение на поръчката – два месеца - Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в Регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Профил на купувача“ Подраздел, „Публична покана“ - Участници обединения и подизпълнители спазват изискванията отнасящи се за тях посочени в ЗОП. - Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил - Върху офертата се записва минимум, име на участника, предмет на поръчката, телефон, факс или електронен адрес и адрес за кореспонденция. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. - Съдържание на оферта – Офертата съдържа два плика – Плик №1 с надпис „изискуеми документи и информация“ и Плик №2 с надпис „предлагана цена“ върху двата плика се посочва и наименованието на участника: • Плик №2 съдържа - Ценово предложение–Образец№ 4 • Плик №1 съдържа: 1.Оферта за участие–Образец№1; 2.Списък документи съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец№2; 3.Предложение за изпълнение на изискванията - Образец №3; 4.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП–Образец№5; 5.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП–Образец№6; 6.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП–Образец№7; 7.Декларация – справка за общия оборот реализиран през последните три години /2010, 2011 и 2012 г/-Образец №8;. 8.Списък на основните договори с подобен обхват с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2010, 2011 и 2012г.)години считано от крайния срок за подаване на офертите, придружен с препоръки за добро изпълнение (копие заверено от участника) – Образец№9; 9.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 10.Проект на Договор - Образец№10; 11.Приложение №1 към образец №3. - задължителни за спазване образци към поканата 1.Оферта за участие–Образец№1; 2.Списък документи съдържащи се в офертата, подписан от участника–Образец№2; 3.Предложение за изпълнение на изискванията -Образец№3; 4.Ценово предложение –Образец№4; 5.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП–Образец№ №5, №6 и №7; 6.Декларация–справка за общия оборот реализиран през последните три години /2010, 2011 и 2012г /-Образец№8;. 7.Списък на основните договори с подобен обхват с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2010, 2011 и 2012г.)години считано от крайния срок за подаване на офертите, придружен с препоръки за добро изпълнение (копие заверено от участника) – Образец№9; 8.Проект на Договор – Образец№10; 9. Банкова гаранция за изпълнение-Образец№11

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/12/2013