Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: pavel.pavlov@registryagency.bg, Факс: 029486 111

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата поръчката е: “„Доставка на презентационни проектори и шредери (машини за рязане на хартия) за нуждите на Агенция по вписванията” с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на презентационни проектори за нуждите на Агенция по вписванията” Обособена позиция 2: „Доставка на устройства за унищожаване на документи (шредери) за нуждите на Агенция по вписванията”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30191400, 38652120

Описание:

Устройства за унищожаване на документи
Видеопроектори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обектът на поръчката по отделните обособени позиции включва доставка на съответно: 13 презентационните проектори и маси и 60 шредери (устройства за унищожаване на документи) съгласно техническите изисквания на възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

63996 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Р. България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Подаване на оферта в посочения от възложителя срок. Офертите се представят като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на Възложителя, в посочения в поканата срок. 1. Офертите трябва да съдържат следната информация и документи: 1.1. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ВСИЧКИ УЧАСТНИЦИ • данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор за изпълнението; • посочване на ЕИК; • декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки • декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от Закона за обществените поръчки • декларация за наличие на собствен /нает транспорт и складова база; • декларация за възможност за доставка в срок не по-късно от 10 работни дни от получаването на заявка от възложителя. • списък на основните договори, изпълнени през последните две години, който да съдържа изброяване на основните договори за подобни поръчки, придружен от поне две препоръки/референции от възложители по тези договори; • каталог със снимков материал на предлаганите артикули, придружен със подробно техническо описание за всеки един от тях. • декларация, че доставяната техника е оригинална, т.е. същата е продукт на производителя на съответната марка • декларация, че всички предложени устройства са нови, неупотребявани, в оригинални фабрични опаковки и фигурират в актуалната продуктова листа на съответния производител. • декларация, че предложената техника е в съответствие с международните, европейските и на Република България стандарти за радиочестотни смущения, електромагнитна съвместимост, безопасност и нива на шум, доказано с декларация от съответния производител. • декларация от участника, че всички предложени устройства имат осигурена безплатна гаранционна поддръжка на мястото на експлоатация за периода посочен в техническите спецификации. • списък на сервизните бази за сервизно обслужване в рамките на гаранционния срок • техническо и финансово предложение по образец - Приложение № 2; • срок на валидност на предложението. 1.2. СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТНИЦИТЕ ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 „Доставка на презентационни проектори за нуждите на Агенция по вписванията” 1.2.1. Доказателства, че доставяната техника е с гарантирана от производителя възможност за доставка на резервни части за период от минимум 5 (пет) години след изтичане на гаранционния срок. 1.2.2. Декларация от участника, че устройствата имат включена безплатна софтуерна поддръжка на системния софтуер (BIOS, firmware, драйвери и т.н.) в рамките на жизнения им цикъл и тази поддръжка ще е свободно достъпна от Web сайта на производителя, както и че Web сайтът да поддържа версия на български и/или английски език. 1.3. СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТНИЦИТЕ ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 Обособена позиция 2: „Доставка на устройства за унищожаване на документи (шредери) за нуждите на Агенция по вписванията” 1.3.1 Участниците трябва да представят копия от техническите каталози/брошури на производителя на български и/или английски език и при възможност връзки към Интернет страници където може да се получи техническа информация за предложените модели. 1.3.2 Участниците трябва да притежават валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008, издаден за производителя на изделието, съставен съгласно международните стандарти и стандартизационни споразумения или еквивалент ако е приложимо. 2. Други изисквания: • Участникът може да представи оферта по едната или по двете обособени позиции. Варианти в предложенията не се допускат. За всяка от обособените позиции участникът трябва да представи отделна оферта. • Офертата се подава в запечатан плик, придружен от писмо с посочен изходящ номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася и съответната обособена позиция, което да позволи завеждането му в деловодната система на Агенция по вписванията и поставяне на входящ но

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/12/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/12/2013