Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Антон Кабрански, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681201, E-mail: a.kabranski@abv.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: www.yambol.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Комплексно почистване на сградата на община Ямбол и прилежащия й терен – ул.”Г. С. Раковски” № 7, комплексно почистване на помещение в Областен информационен център на ул.”Търговска” № 34

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

I. ПОДДЪРЖАЩО /ЕЖЕДНЕВНО/ ПОЧИСТВАНЕ 1. Ръчно почистване на подове с твърди настилки /мозайка, мрамор, теракот, балатум, паркет/; Влажно забърсване ежедневно 2. Машинно почистване на подове с текстилни покрития /мокети, пътеки, килими/; Почистване с прахосмукачка ежедневно 3. Ръчно почистване на мебели /бюра, шкафове, рафтове/, врати, первази, ел. ключове и др; Влажно забърсване ежедневно Със специализиран препарат – веднъж месечно 4. Машинно почистване на твърди подови настилки /коридори/ С професионален подов автомат - ежедневно 5. Ръчно почистване на санитарно хигиенни възли /WC/ : -измиване и дезинфекция на под, тоалетна чиния, писоар, мивка и санитарен фаянс; Почистване по мокър, влажен и бършещ способ с препарати. По време на почистването да се дезинфекцира и дезодорира, така че да се постига ежедневно пълна хигиенизация. 6. Текущо зареждане с тоалетна хартия, течен сапун, хартиени кърпи за ръце; Ежедневно 7. WC дезодорант; По 1 бр., на тоалетна чиния на 15 дни. 8. Ръчно почистване на стъкла във входни зони, портални врати, первази и др.; Веднъж седмично 9. Изпразване на кошчета за хартия и боклук и санитарни кофи; Ежедневно 10. Изпразване и влажно почистване на пепелници; Ежедневно; 11. Почистване по алпийски способ При необходимост 12. Машинно и ръчно / за места невъзможни за обработка със специализирана техника / почистване на подове с твърди настилки / мозайка, мрамор, теракот, балатум, паркет / Ежедневно ІІ. ОСНОВНО ПОЧИСТВАНЕ 1. Машинно изпиранена подове с текстилни покрития /мокети, пътеки, килими/; Веднъж на 6 месеца 2. Машинно изпиране на текстилни тапицерии /мека мебел и столове/; Машинно изпиране – веднъж на 6 месеца; 3. Ръчно почистване на прозорци /дограма и стъклопакети – двустранно/ и первази; Веднъж на 6 месеца 4. Ръчно почистване на щори /двустранно/; Веднъж на 14 дни 5. Ръчно почистване на петна от стени; Веднъж на 1 месец; 6. Ръчно почистване на радиатори и климатици; Веднъж на 1 месец; III. ПОЧИСТВАНЕ НА ПРИЛЕЖАЩИТЕ ТЕРЕНИ Веднъж на 1 месец. Забележка: 1.При необходимост основно почистване по т.1, 2 , 3 от р.ІІ. ще се осъществява повече от 2 пъти годишно. За целта същото ще бъде отчитано с двустранно подписвани протоколи. 2. Под понятието „ежедневно” се разбира всеки работен ден за страната. 3. Разгърнатата застроена площ (РЗП) на сградата на община Ямбол и прилежащия й терен – ул.”Г. С. Раковски” № 7 е приблизително 6000 кв. м., а РЗП на помещение в Областен информационен център на ул.”Търговска” № 34 – 171 кв. м.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Ямбол, гр. Ямбол

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

- Сведения за участника по образец Приложение № 3 - (ЕИК), съгласно чл. 23 от ЗТР или копие от документа за регистр. – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България);Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците – юлили ЕТ, прилагат и удост. за актуално състояние. Чуждестранните юл прилагат еквивалентен документ за регистрация на съд.или адм.орган от държавата, в която са установени,като документът бъде представен в официален превод-преведен на бълг. език и легализиран (за юл, което не е регистрирано в България);документа за самоличност (копие) за участник- фл. - Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС – при наличие на такова - Образец на оферта Приложение №4 - Декларация по чл.47, ал.1, т. 1 и ал. 5, т.1 от ЗОП Приложение № 5 - Декларация по чл.47, ал.5, т. 2 от ЗОП Приложение № 6 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката Приложение № 2 - Ценово предложение по образец Приложение № 7 - Декларация за подизпълнители при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие (ако се ползват такива) – когато е приложимо, Приложение 8 - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, Приложение 9 - Нотариално заверено пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата (изисква се, когато избраното лице не представлява официално участника, съгласно документите за съдебна регистрация); - списък на документите, съдържащи се в офертата по Приложение 1 - Нотариално заверени пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице от водещия член да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението - Договор/ Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - Изисквания за икон. и фин. състояние:Подписана и подпечатана от участника информация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три счетоводно приключени години(2010,2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно Приложение № 12 - Изисквания за техн. възможности:Справка – Декларация, съдържаща основните договори за услуги с предмет, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата определена като краен срок за подаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите, попълнен, подписан и подпечатан съгласно Приложение № 13. - Списък на техническите лица, посочен от участника, отговорни за изпълнението на поръчката – Приложение № 15 - документ, удостоверяващ, че участникът разполага със собствена или наета професионална подопочистваща машина. - сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалент; Участникът прилага и кратка анотация за контрола на качеството, съобразно прилаганата система за управление на качеството. - сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен, или да е в процес по издаването на такъв сертификат, като във втория случай приложи документи от съответния орган по сертифициране, доказващи, че участникът се намира в процедура за получаване на този сертификат *Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат докум. съгласно чл. 56,ал.2 от ЗОП;Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юл-представя документи съгл. чл.56,ал.3 във вр. с чл.25,ал.8от ЗОП;*Ког. изпълнителят е обединение,то следва да спази чл.49 от ППЗОП. *При изготвяне на документацията и изпълнението на поръчката участниците следва да се съобразят за отделните сгради и помещения с Техническите спецификации, част от настоящата документация - Приложение 11

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/12/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.В случаите, когато съдружниците в обед. са сключили договор за участие в процедури за възлагане на общ. поръчки, участникът трябва да представи допълн. писм. споразумение към този договор. В този договор/ споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обед. (конс.) и какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за общ. поръчка. Участниците в обед. (кон.) трябва да са определили в договора/ споразумението или в отделно пълномощно едно лице, което да представлява обединението пред Възл. и трети лица, по време на изп. на поръчката. В споразумението те трябва да са определили и наименованието на участника. В договора/ споразумението задължително се посочва представляващия. Договорът/ споразумението трябва да бъде представено от участника в нотариално заверено копие. В случай, че участникът участва като обед./сдружение/конс., договорът/ споразумението между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - всички членове на обед. да са солидарно отговорни, заедно и поотделно, по закон за качественото изпълнение на общ. поръчка, независимо от срока, за който е създадено обед.; - представителят на обед. да е упълномощен да поема задължения, да получава указания за и от името на всеки член на обед.; - всички членове на обед. да са задължени да останат в него за целия период на изп. на договора и състава му няма да се променя след подаването на офертата. - не се допускат никакви промени в състава на обед. след подаването на офертата.В процедурата по възлагане общ.поръчка едно фл или юл може да участва само в едно обед.Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. 2.Минимални изисквания за икон. и фин. състояние: Оборотът от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, следва да бъде в размер минимум от 150 000 лв. без ДДС 3.Минимални изисквания за техн.възможности: 3.1Участниците трябва да имат изпълнени минимум 3 (три) броя договори за услуги с предмет, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите. *Като доказателства за добро изпълнение на посочените в справката декларация по Приложение 13 договори следва да бъдат представени заверени копия от препоръки към всеки договор, от които са видни предмета на съответния договор, стойността му, обхвата на извършената от Участника работа, датата на приключването му, както и дали той е извършен професионално и в срок. 3.2Участникът следва да декларира в Декл. по Прил.15, че има на разположение мин. състав на техническите лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката от 7 (седем) или повече лица по трудово правоотношение, не по-малко 5 от които са заети поне 3 часа едновременно в ежедневното почистване. 4.Под услуги, сходни с предмета на поръчката, се разбира услуги по почистване на административни сгради и/ или сгради с обществено предназначение с размери, приблизителни на тези, посочени в Техническата спецификация по Приложение 11 5.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на бълг. език,документът по чл.56, ал.1,т.1 от ЗОП се представя в офиц.превод, а документите по чл. 56,ал.1,т. 4,5,6 от ЗОП, к. са на чужд език,се представят в превод. 6.Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на офиц. интернет страница на Община Ямбол – www.yambol.bg, раздел „Обществени поръчки”, откъдето същата може да бъде изтеглена

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/12/2013