Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Организиране на обучение за представители на администрацията на Столична община и район Витоша по проект: "Разработване и прилагане на единна методология за функционален анализ на Столична община и район Витоша".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обучение за 60 участника (в т.ч. лектори и организатори) за 2 дни (1 нощувка), на което ще бъдат представени резултатите и препоръките от функционалния анализ на СО и РА Витоша, в хотел минимум 4 звезди в гр.Велинград. Обучението ще бъде проведено в периода между 13 януари и 8 февруари 2014 г. Дейността включва: • Осигуряване на транспорт: а) автобус (40 местен) от сградата на Столична община, ул. „Московска”33 до мястото на обучението и обратно при приключване на обучението, б) лек автомобил за обслужване на лектори по време на обучението – по 1 курс на ден; • Осигуряване на зала с 60 седящи места, подредени в правоъгълник с маси; оборудване: мултимедия, екран, преносим компютър, флип чарт с консумативи; • Зареждане с минерална вода (0.5 мл )в началото всеки семинарен ден (2 дни х 60 води); • Две малки зали за по 30 човека ; • Осигуряване на пакет с информационни материали 65 бр.: до 30 листа, папка, химикал, бадж; • Хотелско настаняване: самостоятелни стаи; • Храна: 2 обяда на блок маси, 1 вечеря на блок маса, 2 кафе паузи, които включват кафе, чай, 2 вида безалкохолни напитки (0.33 мл), дребни сладки и соленки. За 2 –та обяда да се осигурят 2 вида безалкохолни напитки (0.33 мл ) и минерална вода (0.5 мл). За вечерята да се осигурят 2 вида безалкохолни напитки (0.33 мл) и минерална вода (0.5 мл), чаша вино и 50 гр. твърд алкохол- българско производство; • Осигуряване на място/стая в хотела за административни дейности по време на цялото обучение. В мястото/стаята трябва да има достъп до интернет, компютър, ксерокс.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15700 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Велинград

NUTS:

BG42

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Мининални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1.1. Всеки участник трябва да има реализиран оборот (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от услуги, сходни с предмета на поръчката, сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер не по-малък от 20 000 лева (двадесет хиляди лева) с ДДС, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на услуги, сходни с предмета на поръчката: за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 1 договор (придружен с референции) свързани с изпълнението на услуги, сходни с предмета на поръчката. 2.2. Всеки участник трябва да разполага с екип за изпълнението на поръчката- минимум 2 /две/ лица, които да бъдат пряко ангажирани и отговорни за изпълнението на поръката, организацията и обученията на място. ЗАБЕЛЕЖКА: Под услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка да се разбира организиране на обучения и/или семинари, и/или конференции и/или публични събития. 3. Изисквания, свързани с изпълнението на поръчката 3.1. След приключване на Форума участникът следва да представи: - приемо- предавателен протокол за извършената работа; - отчет на разходите с фактура; 3.2. Всеки участник в поръчката трябва да представи техническо предложение за изпълнение на поръчката, включително като посочи името на хотела; 3.3. Срокът за изпълнение на поръчката е най- късно до 25.02.2013г., като до тази дата изпълнителят следва да отчете изпълнението на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/12/2013 13:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Оферта за участие- Образец №1; 2. Административни данни - Образец №2; 3. Ценово предложение за изпълнение на поръчката- Образец №3; 4. Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания към участника: 4.1. Информация за оборота от услуги, сходни на предмета на настоящата поръчка за последните три години (2010, 2011 и 2012г.)- попълнен Образец №4 5. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания към участника: 5.1. Списък, съгласно Образец №5, съдържащ поне 1 /един/ договор за подобни услуги, изпълнени през последните три години, до датата определена като краен срок за представяне на оферти, придружен от референция, с които участникът доказва съответствие с изискването. 5.2. Декларация за ангажираност на екипа- Образец №6; 6. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; Всеки участник може да представи само 1 /един/ вариант на оферта!! ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА, СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ. 7. Oбразци №1, №2, №3, №4, №5 и и №6 за настоящата обществена поръчка са публикувани на интернет адреса на Столична община- www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки"). 8. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 9. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език. 10.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана. 11. Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана! 12. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за регистрация на участника, съгласно изискванията на националното му законодателство и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Прогнозната стойност е с включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/12/2013