Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: инж.Радка Георгиева, РБългария 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Община Сапарева баня трябва да осигури информация и публичност за популяризиране на стойността и ползите от реализацията на проект с наименование: «Повишаване на квалификацията на служителите на общината за по-ефективно изпълнение на преките им задължения и функции и предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса»” в изпълнение на Дейност 5. «Информация и публичност”, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер № А 12 -22-39/27.06.2013 г. Основните дейности, които следва да бъдат изпълнени са: 1 Организиране и провеждане на 2 броя пресконференции, от тях една пресконференция за откриване на проекта и една пресконференция за закриване на проекта и постигнатите резултати от неговото изпълнение; 2. Организиране на публикации в печатни медии – 2 броя. 3. Организиране на излъчвания в електронните медии – радиореклами – 10 броя; 4.Организиране изработването на 4 банера и 1000 брошури с информация за проекта.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22120000, 22150000

Описание:

Публикации
Брошури


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация на основните дейности и количествена сметка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

6000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: - е реализирал общ оборот от последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 18 000.00 лв. без ДДС, както и оборот от подобни* на предмета на настоящата поръчка услуги, в размер на не по-малко от 9 000.00лв. без ДДС. За „подобни*” виж в Указанията! - е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.); Документи за доказателство: Копие на балансите, отчетите за приходите и разходите за (2010г., 2011г. и 2012г.), заверени от Участника. Когато участниците са физически лица се представят официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за (2010г., 2011г. и 2012г.);Справка - декларация по образец 9 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за предходните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ;2. Технически възможности и квалификация на участниците:2.1.Участникът в процедурата трябва задължително да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Участникът трябва да е изпълнил за последните 3 /три/ години най-малко 2 /два/ договора със сходен предмет* на предмета на обществената поръчка, с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойност на поръчките. Изискват се и минимум 2 /две/ на брой препоръки за добро изпълнение по посочените договори. За *Сходен предмет – виж в Указанията!!! Документи за доказателство:Списък на договори за организиране на публични мероприятия и кампании, включително изработване на печатни и рекламни материали за информация и публичност по образец №8, придружен от заверени от участника копия от най-малко 2 договора, придружени от препоръки за добро изпълнение (референции) или други еквивалентни документи, от които да е видно, че дейностите по съответния договор са успешно приключени и приети от възложителя. От препоръките да са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение.2.2 Минимални изисквания към техническия персонал на Изпълнителя- ключови експерти. Участникът трябва да осигури ключови експерти един ръководител екип и необходимия брой специалисти съгласно обема и естеството на работата и срока на работа:Експерт 1: Ключов експерт - ръководител на екип – отговорен за цялостното изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка – изпълнение на дейности за информация и публичност. Експерт 2: Ключов експерт – координатор;Експерт 3: Ключов експерт в сферата на техническите науки, стопанско-икономическите науки или еквивалентна. Изискванията за квалификациите на експертите са посочени в точка 4.2. Технически възможности и квалификация на участниците от Указанията на документацията! Документи за доказателство:Списък за лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката по образец №10 на Възложителя , с който разполага участника с приложени документи следните документи за всяко едно лице:Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит;Копия на референции/сертификати от работодатели / възложители и/или други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка на оферта. Критерий за оценка на офертите – „Икономически най-изгодна оферта”. Класирането на офертите се извършва след определяне на комплексната оценка /КО/, изчислена на база на оценки по всеки показател, включително относителната тежест, която възложителят дава на всяки от показателите за определяне на икономически най-изгодната оферта. Коплексната оценка КО на всяко предложение се получава по формулата: КО= К1 + К2 КО е комплексната оценка на съответния участник. За нуждите на настоящата методика максималната стойност на КО е 100 точки. К1= срок за изпълнение на поръчката (65 точки). За нуждите на настоящата методика максималната стойност на К1 е 65 точки и за всяка една оферта се изчисляват , по следната формула:К1= (Smin/Si) x 65, където Si – предложения срок за изпълнение на съответната оферта. Smin- представлява най-краткият предложен срок за изпълнение в календарни дни от всички оферти. К2= предложената крайна цена (35 точки). За нуждите на настоящата методика максималната стойност на К2 е 35 точки и за всяка една оферта се изчисляват , по следната формула:К2= (Cmin/Ci) x 35, където Ci- крайна цена в лева на съответната фирма. Cmin- минимално предложена крайна цена е най-ниската предложена крайна цена от участник. За нуждите на тази методика всички дробни числа, които могат да се получат при прилагане на съответната формула, се закръглят към втория знак след десетичната запетая. Офертата получила най-голям брой точки се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/12/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържание на ПЛИК 1: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; б) Оферта - по образец №1; в) Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се представи Декларация за извършена регистрация по ЗТР (свободен текст). Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника.Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в официален превод на български език. г) Административни сведения - по образец №6 на Възложителя; д) Документи за икономическото и финансово състояние на участника по т. 4.1. - Копие на балансите, отчетите за приходите и разходите за 2010 г., 2011 г. и 2012 г., заверени от Участника. Когато участниците са физически лица се представят официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. - Справка - декларация по образец - №9 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за предходните три години 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си е) Документи за техническите възможности и квалификация на участника по т. 4.2. -Списък на основните договори изпълнени от участника по образец №8 на Възложителя; - Списък за лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката по образец №10 на Възложителя , с който разполага участника с приложени документи за образование, квалификация, опит и автобиографии. ж) Д е к л а р а ц и я по чл. 47, ал. 1, т.1, букви “а”-“д” , ал.2, т.2 и т. 5 и ал.5, т.1 от ЗОП- Образец № 11; з) Д е к л а р а ц и я по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 , т.2а, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП- Образец № 12; и) Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника. й) Д е к л а р а ц и я за приемане условията на проекто-договора по образец №11 на Възложителя ; к) Д е к л а р а ц и я за разположение на специалист по образец №13; л) Проект на договор - образец №4; м) Декларация за приемане условията на проекто-договора –Образец №5; н) Срок на валидност на офертата – Образец №7; Съдържание на ПЛИК 2: о)Предложение за изпълнение на поръчката – по образец №2 на Възложителя,придружено от График за изпълнение на дейностите; Съдържание на ПЛИК 3: п)Предлагана цена - ценово предложение по образец №3 и Количествено стойностна сметка по образец 3.1. на Възложителя;Оферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя се отстранява от разглеждане и оценяване.Отварянето, разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47,ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47,ал. 5 от ЗОП.В профила на купувача на интернет страницата на Община Сапарева баня www.saparevabanya.bg е предоставен достъп до документацията за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/12/2013