Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Нина Кьосовска - гл. експерт в дирекция БФ, Република България 1000, София, Тел.: 02 985933542, E-mail: n.kostadinova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция БФ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=304.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на обществената поръчка е извършване на независим финансов одит във връзка с изпълнението на Договор № А11-31-9/16.02.2012 г., сключен между Националната агенция за приходите и Министерство на финансите, Управляващия орган на ОПАК – Дирекция „Оперативна програма „Административен капацитет” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Целта на обществената поръчка е да бъде избран изпълнител за извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Проектът е с обща стойност 642 597.05 лв. (шестстотин четиридесет и две хиляди петстотин деветдесет и седем лева и пет стотинки) с включен ДДС и следва да приключи до 16.07.2014 г. Одитът включва проверка на финансовия/те отчет/и за дейността на бенефициента по проекта, както и на необходимата придружаваща документация и счетоводни данни, с цел да се установи, че разходите, включени във финансовите отчети по изпълнение на Договор № А11-31-9/ 16.02.2012 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект: „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление”, са извършени при условията, посочени в раздел I, т.2 от Приложение 1 към поканата, достъпно в "Профила на купувача" на интернет страницата на НАП на адрес: http://www.nap.bg/page?id=304 Максимално допустимата стойност на обществената поръчка 4 250 лв. (четири хиляди двеста и петдесет лева) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4250 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НАП, гр.София, бул. Княз Дондуков № 52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Избраният изпълнител следва да изготви междинен и окончателен доклад за одитирания проект, съгласно одитния план, както следва: • Проектът на междинен доклад се представя до 10 (десет) дни от предоставяне на документите за дейностите, подлежащи на одит. Междинният доклад обхваща периода от началото на проекта до 31.08.2013 г. (датата, към която е подадено първото междинно искане за плащане до УО на ОПАК). • Преди всяко предстоящо плащане, Изпълнителят задължително извършва проверка на подготвените документи, като представя на Възложителя становище за резултата от проверката на документите за всяко предстоящо плащане. • Избраният изпълнител следва да представи проект на окончателен доклад на възложителя не по-късно от 14 дни преди приключването на проекта. • Проектите на одитни доклади се изпращат по електронен път до ръководителя на проекта за становище. Ръководителят на проекта изпраща становище по проектите на докладите в срок от три работни дни след получаването им. • Приемането на изготвените от Изпълнителя доклади (междинен и окончателен) се извършва от ръководителя на проекта, чрез подписани двустранни приемателно – предавателни протоколи в срок до три работни дни след изпращането на становище (от страна Ръководителя на проекта), съгласно предходната точка. • Докладите се изготвят в съответствие с образеца, приложение № 2 към Публичната покана; • Всички доклади се представят на български език на хартиен носител и на DVD/CD или др. електронен носител в два еднообразни екземпляра (един за възложителя и един за изпълнителя). Срок за изпълнение на договора –Продължителността на провеждане на одитния ангажимент (срокът на действие на договора с Изпълнителя) обхваща периода от датата на сключване на договора между Възложителя и Изпълнителя до приключване изпълнението на проект „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление” по Договор № А11-31-9/ 16.02.2012 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Одитираният период включва времето от подписване на договора за финансиране на проекта (Договор № А11-31-9/ 16.02.2012 г.) за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд/ до приключване на неговото изпълнение. В случай на възникване на обстоятелства, налагащи удължаване срока за изпълнение на проекта, съгласно договора с ОПАК, срокът за изпълнение на проекта може да бъде удължен, за което изпълнителят ще бъде уведомен. Изискванията към изпълнението на поръчката са подробно описани в Приложение № 1 към поканата, достъпни на "Профила на купувача" на интернет страницата на НАП на адрес :http://www.nap.bg/page?id=304.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/12/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до: 1. Пълно описание на предмета на поръчка и изисквания към изпълнението; 2. Образец на доклад за одит; 3. План за изпълнение на дейностите по проекта; 4.Декларация за конфликт на интереси ; 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.93, ал.1, б. „е”, чл.94, б. „б” и чл.96, б. „а”от Р (ЕО, Евратом) 1605/2002; 6. Образец на ценово предложение. които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/12/2013