Версия за печат

BG-Камено

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Камено, ул.Освобождение № 101, За: Галина Николова-секретар, РБългария 8120, Камено, Тел.: 05515 2093, E-mail: obshtina@kameno.bg, Факс: 05515 2480

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kameno.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kameno.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

При провеждането на функционалния анализ в Община Камено, изпълнителят следва да прилага „Единна методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация“ (Единна методология). Описание на конкретните дейности по настоящата процедура: Дейност 1: Провеждане на функционален анализ на община Камено- Извършването на функционален анализ на община Камено чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ включва следните етапи: -Планиране и подготовка на функционалния анализ -Провеждане на функционалния анализ -Анализ на данните и приключване на функционалния анализ -Наблюдение и мониторинг на изпълнението на анализа Очаквани резултати от изпълнението на дейност 1 Сформиран екип за провеждане на функционалния анализ; Дефинирани заинтересовани страни; Изготвен времеви график; Уточнени начин на комуникация и отговорности; Дефинирани приоритетни области и предложения за подобрение; Извършен преглед на организационно-управленския модел на общината; Изготвени препоръки и мерки за организационни промени, свързани с оптимизацията на работните процеси; Дейност 2: Оптимизиране на процедурите и документите за работа на общинска администрация Камено На база на изводите и препоръките от функционалния анализ ще бъдат променени или новоразработени вътрешни правила и процедури за работа на администрацията на община Камено, ще бъде създаден пакет от инструкции и наръчници за осъществяване на определените функции, за управление и развитие на организацията, методологии на работните процеси. Ще бъде разработена Стратегия за организационно развитие на общината. Особено важно за правилното вземане на управленски решения е да се създаде механизъм за оценка на ефикасността и ефективността на административните структури, който чрез набор от индикатори да измерва качеството/количеството на изпълнението на функциите на институцията. Очаквани резултати от изпълнението на дейност 2 Изготвен план за действие Актуализиран устройствен правилник на общината Изготвена Стратегия за организационно развитие на община Камено; Изготвена стратегия за изпълнение на препоръките и включване на предложенията в бюджетните прогнози на общината както и механизъм за оценка на ефикасността и ефективността на административните структури на община Камено Дейност 3: Обучение на общинска администрация Камено за прилагане на оптимизирани правила и процедури В рамките на тази дейност ще бъдат проведени обучения на всички служители на общинска администрация Камено за прилагане на разработените в предходните дейности нови процедури и правила. Поради големия брой обучаеми, както и поради спецификата на обучението, която зависи от функциите на съответните служители, са предвидени три обучения, които ще бъдат проведени в рамките на последния месец на изпълнение на проекта. Обученията ще бъдат проведени на място в община Камено, дву- или тридневни, в зависимост от обема и сложността на съдържанието на обучението. Обучението ще съчетава както теоретично запознаване с новите документи, така и практически упражнения за прилагането им. Очаквани резултати от изпълнението на дейност 3 1)Проведени обучения Общият срок за изпълнение на поръчката е до 10 (десет) месеца.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80511000, 79311000

Описание:

Услуги по обучение на персонала
Услуги, свързани с проучвания


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.. „Провеждане на функционален анализ на община Камено - Бюджетно перо 5.5., бюджетен ред 1 , стойност 30 000,00 лв. без ДДС (36000,00 лв. с ДДС); 2. Оптимизиране на процедурите и документите за работа на общинска администрация Камено - Бюджетно перо 5.5., бюджетен ред 2, стойност 26 666, 67 лв. без ДДС (32000,00 лв. с ДДС) 3. Обучение на общинска администрация Камено за прилагане на оптимизирани правила и процедури - Бюджетно перо 5.5., бюджетен ред 3, стойност 7 250,00 лв. без ДДС (8700,00лв. с ДДС) Обща сума – 63 916, 67 лв. без ДДС (76 700,00 лв. с ДДС – съгласно бюджета).

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

63917 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Услугата ще се изпълнява на територията на Община Камено .

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние: 1.1.Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) оборот от сходни дейности в размер не по-малко от 80 000 лв. (осемдесет хиляди лева) без ДДС. Под сходни дейности следва да се разбират дейности, свързани с планиране, наблюдение, мониторинг и оценка на протичащи процеси в публични администрации и/или разработване на правила/ системи за управление и контрол, процедури, инструкции, документация с практическо приложение в публичният сектор и /или оценки, свързани с реализирани публични политики и/ или разработване на документи, свързани с осъществяване на публични дейности от държавната или общинска администрация.Документ, с който се доказва: Информация за оборота от сходни дейности за последните три години, съгласно Приложение № 10 от документацията за участие.Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален оборот от сходни дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 1.2. Изисквания и доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1.2.1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Под „договори, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбират услуги, свързани поне с две от следните дейности: -Дейности, свързани с планиране, наблюдение, мониторинг и оценка на протичащи процеси в публични администрации; - Разработване на правила/ системи за управление и контрол, процедури, инструкции, документация с практическо приложение в публичният сектор; - Оценки, свързани с реализирани публични политики; - Разработване на документи, свързани с осъществяване на публични дейности от държавната или общинска администрация. Документи, с които се доказва: -Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – Приложение № 11 -Заверено от участника копие на препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта и стойност. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 1.2.2. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката Минималният брой лица в екипа е 3 (три) – ръководител на екип и двама членове с експертни функции. Ръководител екип- •Висше образование , образователна степен „магистър” или еквивалентна;•Минимум 5 годишен професионален опит•Минимум 3-годишен управленски опит •Участие в минимум 2 проекта за изготвяне на функционални и/или организационни анализи, методологии, административни процедури, вътрешни правила за устройството и начина на функциониране на публични организации, административно управление на процеси и др. Експерт Юрист:•Висше образование, образователно- квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен, специалност „Право”, с юридическа правоспособност. •Минимум 5 годишен професионален опит;•Специфичен професионален опит: - най-малко 2 години практически опит в областта на извършване на анализи/проучвания на национално, регионално и/или местно ниво и/или правни консултации на общински и/или държавни администрации •Опит в разработване на нови или промени в съществуващи нормативни, стратегически и други документи, касаещи дейността на администрацията. Останалите изисквания са посочени в раздел Допълнителна информация в настоящата покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1 – Технически показател- 70т. П2 – Предложена цена- 30т. Технически показател Оценката по този показател, с максимален брой точки 70: П1 = П1.1 + П1.2 + П1.3 + П1.4 Където П1.1 е - Съответствие, пълнота и обхват на предложения подход за изпълнение на услугата П1.2. е- Познаване на спецификите и тенденциите в нормативната уредба и административната среда, в която функционират общините, включително в контекста на законодателството и тенденциите за развитие на местните власти на ниво ЕС П1.3 е- Идентифициране на рисковете и предложение за минимизирането им. П1.4. е- Линеен график за изпълнение на дейностите. Финансов показател (предлагана цена) Максималният брой точки получава офертата с предложена най-ниска цена – 30 точки. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена цена съгласно формула. П2 е оценка за Предложената цена; Цmin е най-ниската предложена цена; Ц уч. е цената на участника. Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели: КО = П1 + П2 Максималният брой точки на Комплексната оценка е 100.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/12/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Експерт Икономист: •Висше образование, образователно- квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен, в областта на икономика или финанси или еквивалентна. • Минимум 5 годишен професионален опит; •Професионален опит - да има опит при реализирането на поне 2 (два) проекта в областта на провеждане на изследвания и/или изготвяне на анализи на национално, регионално и/или местно ниво. По преценка участника може да предложи и други експерти с релевантен опит. Документи, с които се доказва: Участникът трябва да представи обща справка–декларация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение №12. За всяко лице, включено в екипа, в офертата на участника трябва да е представена автобиография според приложение № 13 от документацията за участие. Освен автобиографии на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи квалификацията, общия и специфичния професионалния опит на експертите: •копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация •копия от сертификати, трудови и/или служебни книжки и/или референции, или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни/облигационни отношения. Офертата трябва да съдържа следните документи: 1.Списък на представените документи, попълнен, подписан и подпечатан от участника – по Приложение № 2; 2. Оферта по образец (Приложение № 1); 3. Декларация за приемане на клаузите на договора – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение № 5); 4. Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Удостоверението за актуално състояние се представя в оригинал или заверено от участника копие и следва да бъде издадено не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква”е”) от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към настоящата документацията образец (Приложение № 6) в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП– подписва се и се подпечатва приложения към настоящата документация образец (Приложение № 7). Декларацията се попълва от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 7. Декларация за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – съгласно образец (Приложение № 8); 8. Декларация от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – съгласно образец (Приложение № 9); 9. Техническо предложение по образец – Приложение № 3; 10. Ценово предложение се подготвя по образец – Приложение № 4 Цените следва да бъдат представени в лева без ДДС и с ДДС. Участниците предават офертите си в запечатан непрозрачен плик Място за подаване па предложенията – сградата на Община Камено, ул. “Освобождение” №101, етаж първи, ЦУИГ, гише №1.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/11/2013