Версия за печат

BG-Карнобат

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Падарева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http: // karnobat.acstre.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата процедура е: периодични доставки на кабел за улично осветление, опъвач за усукан кабел, отклонителна клема, носач за кабел, лампа за улично осветление, пури, електронна пускова регулираща апаратура, газоразрядна лампа с висока интензивност, енергоспестяваща лампа, пури за лампи за парково осветление, дросел за енергоспестяваща луминисценна лампа, натриево-халогени лампи, дросел за натриево-халогени лампи, стартер за натриево-халогени лампи, вградено осветление – светодиодно, трансформатор за вградено светодиодно осветление за нуждите на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат по обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31500000, 34928530, 31300000

Описание:

Осветителни уреди и електрически лампи
Улични лампи
Изолирани жици и кабели


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата стоки посочени в Техническата спецификация са прогнозни, като Възложителят ще ги усвоява според нуждите си, а Изпълнителят приема че няма да има претенции, в случай че количествата не бъдат заявени изцяло.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

склад на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на договора – 1 г. (една година), считано от датата на сключване на договора. 2. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 3. Да притежава сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 4.Да е изпълнявал поне два договора със сходен предмет и стойност не по-малка от стойността на обособената позиция за която участва, за периода 2010-2012 г. 5.Всеки един от участниците може да направи писмено предложение заедно и по отделно за всяка една от обособените позиции. 6.Предложението (офертата) за определена позиция трябва да включва всички артикули включени в позицията. Схема на плащане: Авансово плащане - не се предвижда; Периодични плащания - ще се извършат в срок не по-малко от 30 (тридесет) дни след извършване на доставката, подписване на двустранен приемно-предавателен протокол без възражение и представяне на фактура. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Те следва да съдържат следната задължителна информация: Получател: ОП „БКРД” Адрес: ...................................... ЕИК: ........................................ ЕИК по ЗДДС: .................... Получил фактурата: Кольо Желязков Номер на документа, дата, място

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Основни показатели за оценяване на офертата: Оценката на офертите ще се извършва въз основа на следните показатели: П1. Цена: единична цена, посочена от участника в офертата му за съответния артикул от обособената позиция, за която участва. П2.Срок за изпълнение на доставката. П3.Срок за плащане на доставката. Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точковата система и използване на коефициенти за тежест. Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = П 1 х 5,0 + П 2 х 2,0 + П 3 х 3,0 където: КО – комплексна оценка; П 1, П 2 и П 3 - получени точки по всеки един от показателите; 5,0, 2,0 и 3,0– коефициенти за тежест.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/11/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация, свързана с поръчката са предоставени на Интернет адреса, посочен в публичната покана. І.Изисквания към участниците: Офертата се представя в Център за административно-информационно обслужване и местни приходи (ЦАИОМП) при община Карнобат в срок до 17,00 часа на 21.11.2013 г., в непрозрачен, запечатан плик, с посочен адрес за кореспонденция и по възможност телефон, факс и електронен адрес. Адрес: община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. „България” № 11, гр. Карнобат, п. код 8400 За участие в процедура по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет: „Доставка на осветителни тела за нуждите на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат през 2013 – 2014 г.” Представената оферта трябва да съдържа: 1.Административни сведения за участника. 2. Регистрационни документи на участника: а) копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. б) копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 3.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 4.Декларация, съдържаща списък на договорите със сходен предмет, изпълнени през последните 3 (три) години – 2010, 2011 и 2012 г., включително стойностите, датите и получателите. По възможност декларацията да бъде придружена от препоръки за добро изпълнение. 5.Описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят. 6.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 7.Ценово предложение с посочен срок за валидност на офертата, срок за изпълнение на доставката и срок за плащане на доставката. 8.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 9.Декларация за участието на подизпълнители. 10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва като такъв.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/11/2013