Версия за печат

BG-Банско

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Банско, пл."Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - зам.кмет на Община Банско, РБългария 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: пл. „Никола Вапцаров” № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмета на настоящата процедура е: “Специализиран превоз на ученици до учебните заведения на територията на Община Банско”: 1. Специализиран превоз на ученици до учебните заведения на територията на Община Банско по Маршрутно разписание 4. Маршрутно разписание 4 - МАРШРУТНО РАЗПИСАНИЕ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАН ПРЕВОЗ: Маршрут Бачево - Банско (начален пункт - краен пункт) Изпълнява се за учебна година 2013 – 2014 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Точните изисквания към услугата са дефинирани в ИЗИСКВАНИЯ И УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТАТА: По Обособена позиция 4: Прогнозната стойност е в размер на: 4000.00 лева без включен ДДС; Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на обособената позиция на настоящата поръчка. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност ще бъде отстранен от участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Банско

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да подадат оферта всички заинтерeсовани лица. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия; Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” – документи и образци: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1;Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2;Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3;Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4;Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 5;Регистрационни документи на участника: Представя се удостоверение за актуално състояние с документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Забележка: Всички документи по под точка, представени на чужд език следва да са придружени от официален превод на български език. Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларации за липсата на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2, т. 2а и 5 от ЗОП – попълва се Образец № 6;чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП – попълва се Образец № 7;чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 8;Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие;Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника;Изискуеми документи и минимални изисквания:Участникът да има сключена застраховка “Гражданска отговорност” и застраховка “Злополука на местата в превозните средства” за всяко МПС, която да е валидна към датата на отваряне на офертата и за календарната 2013 г. Доказва се със: Документ, удостоверяващ наличието на валидно сключени застраховки “Гражданска отговорност” и застраховка “Злополука на местата в превозните средства” за всяко МПС;Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка; Списък - декларация за лицата, които ще осъществяват оперативно ръководство и контрол на транспортната дейност – предмет на услугата, съгласно Наредба № 33 и Наредба № 2 на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията – ръководител превозната дейност, диспечери, контрольори и други - Образец №9; Списък - декларация на автобусите, които ще бъдат използвани при извършване на услугата и включени в лицензa - Образец №10; Списък - декларация на водачите на автобусите - Образец 11;Декларация за участието на подизпълнители – Образец 12;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 13; Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда - Образец №14; Предложение за изпълнение на поръчката – Образец №15; Ценово предложение - Образец №16;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/11/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническата спецификация и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg в "Профил на купувача". Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Пликът по предходното изречение трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” – в него се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката; ПЛИК № 3 „Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение. Документите, систематизирани съобразно посочените по-горе изисквания, се запечатват в три непрозрачни плика, които се надписват в долния ляв ъгъл – ПЛИК № 1 „Документи за подбор”, ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” и ПЛИК № 3 „Предлагана цена”. Трите плика се поставят в един общ непрозрачен плик, като в долния десен ъгъл се изписва: Община Банско, п.к. 2770, гр. Банско, пл. „Никола Вапцаров” № 1. За участие в обществена поръчка чрез публична покана по реда по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от Закона за обществените поръчки с предмет: “Специализиран превоз на ученици до учебните заведения на територията на Община Банско”: 1. Специализиран превоз на ученици до учебните заведения на територията на Община Банско по Маршрутно разписание 4. В горния ляв ъгъл на плика се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция и по възможност телефон, факс и/или е-mail; Върху никой от пликовете не се поставят никакви други обозначения и не се полагат никакви фирмени печати и знаци; Участник, документите, в чиято оферта не са систематизирани по указания по-горе начин се отстранява от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка. Офертата се представя от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер на адрес: Област Благоевград, община Банско, град Банско, п.к. 2770, пл. „Никола Вапцаров” № 1, отдел "Деловодство" до 16.30ч. на 13.11.2013г.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/11/2013