Версия за печат

BG-Девня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Девня, бул."Съединение" № 78, За: Велина Андреева, РБългария 9162, Девня, Тел.: 0519 47021, E-mail: velina_1973@abv.bg, Факс: 0519 47012

Място/места за контакт: гр. Девня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devnia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.devnia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Подготовка на тръжни документи по проект: „Подобряване ефективността на Общинската администрация – Девня“, договор за БФП на Община Девня № 13-11-50/28.08.2013 год.” за обявяване на 2 процедури по обществена поръчка чрез публична покана по реда на Глава осма “a” на Закона за обществените поръчки за услуга с предмет: 1.1. „Избор на изпълнител за извършване на функционалния анализ, изготвяне на предложение за Устройствен правилник, проект на структура, вътрешни правила и провеждане на съпътстващите обучения” 1.2. „Избор на изпълнител за осъществяване на дейностите по информация и публичност на проект: „Подобряване ефективността на Общинската администрация – Девня“, договор за БФП на Община Девня № 13-11-50/28.08.2013 год.””

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79131000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Подготовка на тръжни документи за обявяване на две процедури по обществена поръчка чрез публична покана по реда на глава осма"а" на ЗОП за услуга с предмет: 1. "Избор на изпълнител за извършване на функционален анализ, изготвяне на предложение за Устройствен правилник, проект на структура, вътрешни правила и провеждане на съпътстващи обучения" Дейност 1-Извършване на функционален анализ чрез прилагане на Единна метедология за провеждане на функционален анализ Дейнос 2 -Изготвяне на предложение за устройствен правилник на общинска администрация Дейност 3- разработване на проект за структура на общинската администрация Дейност 4-Изготвяне на вътрешни правила за работата на общинска администрация, за подобряване ня арганизацията, работните процеси и координация между звената Дейност 5-Съпътстващо обучение за прилагане на новите правила от функционалния анализ за Ръководния състав и служители на общинска администрация. 2. "Избор на изпълнител за осъществяване на дейностите по информация и публичност на проект "Подобряване ефективността на Общинска администрация-Девня", договор за БФП на Община Девня №13-11-50/28.08.2013г. дейност1 провеждане на начална пресконференция Дейност 2 Провеждане на заключителна пресконференция дейност 3 Изработване на банер с формат 2/2м. в зали с участието на представители на Община девня /за провеждане на обучение и пресконференции/ Дейност 4 Изработване на брошура: Формат А 4, обем 4 страници Дейност 5 Публикации в пресата Дейност 6 Изработване и поставяне на интернет банер на сайта на Община Девня.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите следва да бъдат извършени на територията на Община Девня и нейната структура

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При подготовката на тръжни документи по проект: „Подобряване ефективността на Общинската администрация – Девня“, договор за БФП на Община Девня № 13-11-50/28.08.2013 год.” Изпълнителят следва да изготви проекти на документация, която следва да включва пълния пакет за провеждане на две процедури по реда на чл.14, ал.4 от ЗОП. Документацията се изготвя за избор на изпълнител за:1"За извършване на функционален анализ на общинска администрация Девня; изготвяне на предложение за Устройствен правилник, проект на структура, вътрешни правила и провеждане на съпътстващи обучения" ; 2. За осъществяване на дейностите по информация и публичност на проекта" ;провеждане на начална пресконференция;провеждане на заключителна пресконференция;изработване на банер с формат 2/2;изработване на брошура формат А4, обем 4стр.;публикации в пресата;изработване и поставяне на интернет банер на сайта на Община Девня. . Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 1 (един) договор, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. За сходни на предмета на поръчката договори се приема, че са договори за подготовка на тръжни документи за публичноправни организации или подготовка на тръжни документи за публичния или частния сектор; Документи, с които се доказва: Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата Заверено от участника копие на: препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Участникът трябва да разполага с ключов експерт юрист – образователно- квалификационна степен „магистър”, специалност „право”, да има юридическа правоспособност; мин. 3 години проф. опит; опит в подготовката на документации за обществени поръчки съгласно ЗОП.За всяко лице, включено в екипа, в офертата на участника трябва да е представена автобиография. Освен автобиографии на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи квалификацията, общия и специфичния професионалния опит на експертите: копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация копия от сертификати, трудови и/или служебни книжки, граждански договори и/или референции, или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни/облигационни отношения. Предложеният срок за изпълнение не следва да е по – дълъг от 10 /десет/ календарни дни, считано от датата на подписавне на договора. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да издава фактури за платените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящия договор суми. Задължителен текст във фактурите е следният::”Разходът е по проект “Подобряване на ефективността на общинска администрацията - Девня“, договор за БФП на Община Девня № 13-11-50/28.08.2013 год”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд .

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/11/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да бъде изтеглена от електронната страница на Община Девня-www.devnia.bg. Офертата следва да бъде представена в запечатан, непрозначен плик, въху който да бъдат изписани наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефони и лице за контакти, наименование на поръчката. Офертата се представя на следния адрес: гр. Девня, бул. "Съединение" №78. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, както и представители на УО на ОПАК. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Заседанието на определените длъжностни лица от Възложителя за разглеждане, оценяване и класиране на постъпилите в срок оферти ще се проведе на 14.11.2013 г. от 14.00 часа в заседателната зала, трети етаж, в сградата на Община Девня, бул."Съединение" №78.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/11/2013