ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Избор на изпълнител за извършване на Функционален анализ на общинската администрация в гр. Каолиново, изготвяне на Наръчник за работа на общинска администрация и провеждане на специализирани обучения”:
1. Извършване на Функционален анализ на общинската администрация в гр. Каолиново;
2. Организиране и провеждане на кръгла маса и дискусии със заинтересованите страни;
3. Изготвяне на Наръчник за работа на общинска администрация;
4. Провеждане на специализирани обучения на служителите на общинска администрация Каолиново.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
75112100
Описание:
Услуги по управление на проекти за развитие
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
„Избор на изпълнител за извършване на Функционален анализ на общинската администрация в гр. Каолиново, изготвяне на Наръчник за работа на общинска администрация и провеждане на специализирани обучения”:
1. Извършване на Функционален анализ на общинската администрация в гр. Каолиново;
2. Организиране и провеждане на кръгла маса и дискусии със заинтересованите страни;
3. Изготвяне на Наръчник за работа на общинска администрация;
4. Провеждане на специализирани обучения на служителите на общинска администрация Каолиново.
Прогнозна стойност на обществената поръчка е 60 333,33 лв. без ДДС (72 400,00 лв. с ДДС, разпределени по бюджет, както следва:
Дейност 1: Бюджетно перо 5.3., бюджетен ред 1 , стойност 30833,33 лв. без ДДС (37000,00 лв. с ДДС) и бюджетно перо 5.5., бюджетен ред 2, стойност 833,33 лв. без ДДС (1000,00 лв. с ДДС);
Дейност 2: Бюджетно перо 5.5., бюджетен ред 1, стойност 24166,67 лв. без ДДС (29000,00лв. с ДДС)
Дейност 3: Бюджетно перо 5.2., бюджетен ред 1, стойност 4500,00 лв. без ДДС (5400,00лв. с ДДС)
Стойността на услугата не може да надвишава 60333.33 лв.общо и по отделните пера. Участник, които предложи цена по-викока от допустимата ще бъде отстранен.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Каолиново, Община Каолиново.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Икономически и финансови възможности:
Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011,2012 г.) оборот от сходни дейности в размер не по-малко от: 120 000 лв. (сто и двадесет хиляди) без ДДС .
2. Технически възможности:
Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата.
За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности по изготвяне на функционални и/или организационни анализи, изготвяне на методологии, административни процедури, вътрешни правила за устройството и начина на функциониране на организации и консултански услуги по цялостна организация и управление на организация.
Документи, с които се доказва:
Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – Приложение № 9.
Заверено от участника копие на:
- препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта и стойност.
Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
3. Изисквания към екипа:
Ръководител екип
•Магистърска степен в областта на правото, икономиката, публична или бизнес администрация, инженерни науки или еквивалентна специалност
•Минимум 5 годишен професионален опит
•Участие в минимум 3 проекта за изготвяне на функционални и/или организационни анализи, методологии, административни процедури, вътрешни правила за устройството и начина на функциониране на публични организации, административно управление на процеси и др.
Експерт Юрист:
•Магистър право.
•Минимум 5 годишен професионален опит
•Опит в разработване на нови или промени в съществуващи нормативни, стратегически и други документи, касаещи дейността на администрацията, и/или правни консултации на общински и/или държавни администрации.
Експерт Икономист:
• Висше образование, образователно- квалификационна степен „бакалавър”, в областта на икономика или финанси или еквивалентна.
• Минимум 5 годишен професионален опит
• Професионален опит: -да има опит при реализирането на поне 2 (два) проекта в областта на провеждане на изследвания и/или изготвяне на анализи на национално, регионално и/или местно ниво.
Експерт Обработка на данни:
• Висше образование, в областта на математика, информатика, икономика, статистика, социология, инженерна специалност или еквивалентна.
• Минимум 3 годишен професионален опит
• Професионален опит: - да има опит в проекти свързани с изследвания и/или социологически проучвания на национални, регионални и/или местни администрации и обработка на данни.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Показатели за оценка на офертите:
П1 – Предлагана цена
П2 – Техническо предложение
Тежест:
П1 – Предлагана цена – 30%
П2 – Техническо предложение – 70%
Технически показател
Оценката по този показател e с максимален брой точки 70:
П2 = П21 + П22, където:
П21 е оценка на предложените от участниците дейности за изпълнение на поръчката;- 40 точки
П22 е оценка на предложената от участниците организация и план на изпълнението;- 30 точки
П1. Финансов показател (предлагана цена)
Максималният брой точки получава офертата с предложена най-ниска цена – 30 точки. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена цена по следната формула:
П1 = Ц min х 30, където:
Ц уч.
П1 е оценка за Предложената цена;
Цmin е най-ниската предложена цена;
Ц уч. е цената на участника.
3. Комплексна оценка
Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели:
КО = П1 + П2
Максималният брой точки на Комплексната оценка е 100.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Цялата документация е качена в профил на купувача на следния интернет адрес: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki
Отварянето на оферти ще е публично и ще се състои на 18.11.2013 г. от 10.30 часа в стая №7, ет.2. в сградата на община Каолиново.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: