Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Администратори на зали за дистанционно обучение” по проект BG051PO001-4.3.04-0016. „Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на Център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”, реализиран с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ съфинансирана от Европейския съюз

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80420000, 80490000

Описание:

Услуги по електронно обучение
Експлоатация на образователни центрове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Обособена позиция № 1 – Администратор на зала 2226, катедра „УРТ”, 2-ри учебен корпус, район Велико Търново – 2 бр. 2. Обособена позиция № 2 – Администратор на зала 2228, катедра „НРС”, 2-ри учебен корпус, район Велико Търново – 2 бр. 3. Обособена позиция № 3 – Администратор на зала 3226, катедра „СУЛО”, 3-ти учебен корпус, район Велико Търново – 2 бр. 4. Обособена позиция № 4 – Администратор на зала 25105, катедра „АИС” 25-ти учебен корпус, район Шумен – 2 бр. 5. Обособена позиция № 5 – Администратор на зала 224, катедра „АТТ”, учебен корпус А, район Долна Митрополия – 2 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

26800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

НВУ "Васил Левски" - гр. Велико Търново, гр. Шумен и гр. Долна Митрополия

NUTS:

BG3

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Да представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР за юридическо лице или едноличен търговец, регистрирани в България; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност. 2. Лицата, които ще администрират да притежват средно или по-високо образование. 3. Администраторите да притежават сертификат за работа за прилагане на електронни форми за дистанционно обучение или еквивалентен на него. 4. Администраторите да са на разположение на работодателя по 2,5 часа дневно, общо 50 часа месечно в продължение на 8 месеца, в съответния район. 5. Лицата, които ще администрират, ако са ангажирани като експерти по проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, общата им месечна заетост да не надхвърля 80 часа месечно. 6. Участникът да представи декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на декларираните обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 7. Срокът на валидност на офертата следва да бъде не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/11/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/11/2013