Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Теодора Кирова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: tkirova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Абонаментна техническа поддръжка на компютърна техника, периферни устройства, мрежово оборудване и консумативи"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50312300

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на оборудване за компютърна мрежа


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

"Абонаментна техническа поддръжка на компютърна техника, периферни устройства, мрежово оборудване и консумативи в: 1. Дирекция „Социални дейности" и Бюра за социални услуги – 69 работни места. 2. Дом за стари хора – кв. „Дървеница” – 17 работни места. 3. Дом за възрастни с умствена изостаналост – с. Подгумер – 6 работни места. 4. Дом за слепи лица – ул. „Балша” № 23 – 3 работни места. 5. Център за временно настаняване „Св. Димитър” – ж.к. „Люлин” – 4 работни места. 6. Център за временно настаняване – ж.к. „Красна поляна” – 4 работни места. 7. Дневен център за възрастни с ментални увреждания „Света Марина” – ж.к. „Сердика”, ул. „Гуешево” – 4 работни места. 8. Дневен център за възрастни с увреждания „Седмична грижа” – 2 работни места. Прогнозната стойност е 25 000 лева с ДДС. Срокът за изпълнение на договора е две години. 9. Военноинвалиден дом – гр. Банкя – 3 работни места. 10. Дом за деца – кв. „Драгалевци” – 3 работни места. 11. Дневен център за деца с увреждания, ул. „Сава Филаретов” 23 – 3 работни места. 12. Столичен общински дневен център за социална интеграция на инвалиди, ул. „Слатинска” 26-28 – 5 работни места. 13. Център за обществена подкрепа „Бъдеще”, ул. „Хр. Стефчов” 2 – 8 работни места. 14. Дневен център за деца с увреждания „Св. Врач” – 1 работно място” Прогнозната стойност е 25 000 лв. с ДДС. Срокът за изпълнение на договора е две години, считано от 03.01. 2014 г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Столична община

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към участниците: 1. Участниците да имат валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 сходен с предмета на поръчката или еквивалелент. 2. Участниците да имат изпълнени най-малко два договора за последните три години, сходни с предмета на поръчката. Договорите да бъдат придружени с минимум два броя референции, които да включват описание на дейността, мястото на изпълнение, стойност на поръчката. 3. Участниците да разполагат с технически лица и сервизна база (собствена или наета) за поддръжка на техниката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертите „най-ниска цена на месец за едно работно място”.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/11/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Администратични сведения - Образец №1. 2. Ценово предложение - Образец №2. 3. Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 сходен с предмета на поръчката или еквивалелент. 4. Списък на договори за последните три години, сходни с предмета на поръчката, придружен с минимум два броя референции. 5. Списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката. 5. Документ за наличие на собствена или наета сервизна база. ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ. Oбразците са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Профил на купувача" http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12). Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5 и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/11/2013