Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Румяна Душкова, Венелин Иванов, тел. 029486 102, venelin.ivanov@registryagency.bg, България 1111, София, Тел.: 029486 174, E-mail: rumiana.dushkova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Консултантска услуга за подготовка и комплектоване на проектни предложения” с обособена позиция 1: Проектно предложение „Агенция по вписванията - модерна, гъвкава и надеждна администрация" по приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08.” и обособена позиция 2: Проектно предложение «Подобряване на професионалната компетентност и ефективност на служителите в Агенция по вписванията чрез обучения по информационни технологии и административно-правно обслужване” по приоритетна ос ІІ «Управление на човешките ресурси», подприоритет 2.2. «Компетентна и ефективна държавна администрация», бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13. Срок за изпълнение - до 15.11.2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79000000

Описание:

Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Подготовка и комплектоване на писмено разработени проекти на проектни предложения, изготвяне бюджет на проектното предложение в структуриран формат, и комплектоване на необходимата документация съгласно Насоките за кандидатстване по процедура по съответната бюджетна линия

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Агенция по вписвания, гр. София, бул.”Елисавета Багряна” №20

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: а.) Участниците трябва да са изпълнили най-малко по 3 (три) договора с предмет консултантски услуги – за изготвяне на проектни предложения за кандидатстване по оперативни програми за мониторинг, и/или управление, и/или отчитане на проекти, финансирани изцяло или частично със средства от ЕС и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници през последните 3 приключени финансови години - 2010, 2011 и 2012 г. Доказва се със списък с договорите - Образец №6, като към него се прилагат референции за добро изпълнение. б.) Участникът да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 за управление на качеството с обхват „Консултантски услуги по разработване и управление на проекти, финансирани от ЕС или други донорски програми”; Изисквания за изпълнение: 1. Писмено разработен проект на проектно предложение „Агенция по вписванията - модерна, гъвкава и надеждна администрация", в структуриран формат, зададен от Управляващия орган на ОПАК чрез Формуляра за кандидатстване по приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08., както и изготвяне бюджет на проектното предложение в структуриран формат, зададен от Управляващия орган на ОПАК и комплектоване на необходимата документация съгласно Насоките за кандидатстване по процедура по бюджетна линия BG051PO002/13/3.1; 2. Писмено разработен проект на проектно предложение «Повишаване на професионалната квалификация и компетентност на служителите от администрацията на Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на служебните им задължения чрез обучения по информационни технологии и административно-правно обслужване” в структуриран формат, зададен от Управляващия орган на ОПАК чрез Формуляра за кандидатстване по по приоритетна ос ІІ «Управление на човешките ресурси», подприоритет 2.2. «Компетентна и ефективна държавна администрация», бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13, както и изготвяне бюджет на проектното предложение в структуриран формат, зададен от Управляващия орган на ОПАК и комплектоване на необходимата документация съгласно Насоките за кандидатстване по процедура по бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/11/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

На адреса на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/11/2013