Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: 029486151, Република България 1111, София, Тел.: 02 9486197, E-mail: r.petkov@registryagency.bg, Факс: 02 9486194

Място/места за контакт: София, ул. Елисавета Багряна № 20

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата поръчка е: „Логистично осигуряване и организиране на обучения на служителите на Агенцията по вписвания за работа с Windows 7 и Windows 8”. Във връзка с изтичане на срока за поддръжка на Windows XP от производителя през април 2014 г. и задължителното въвеждане на нови потребителски операционни системи Windows 7 и Windows 8, респ. нов офис пакет (Word, Excel и др.) с оглед осигуряване на сигурност, ефективност и качество на работата на Агенцията по вписванията, е необходимо да се проведе обучение на служителите в национален мащаб. С оглед оптмизиране на разходите обученията ще се извършат в пет локации в страната: в гр. Пловдив – на 29.11.2013 г., гр. Бургас – на 30.11.2013 г., гр. Троян - 06.12.2013 г., гр. Шумен – на на 07.12.2013 г. и к. Боровец – на 14.12.2013 г., които ще обхванат всички служителите на регионалните дирекции на Агенцията по вписвания. Изпълнителят следва да осигури хотелска база и конферентна зала на всяка една от посочените дати и във всяко едно посочено населено място.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55120000, 79952000

Описание:

Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Възложителят изисква от Изпълнителя да извърши следните дейности: • Организиране на еднодневно обучение за 80 участника на 29.11.2013 г. в гр. Пловдив; • Организиране на еднодневно обучение за 85 участника на 30.11.2013 г. в гр. Бургас; • Организиране на еднодневно обучение за 75 участника на 06.12.2013 г. в гр. Троян; • Организиране на еднодневно обучение за 90 участника на 07.12.2013 г. в гр. Шумен; • Организиране на еднодневно обучение за 180 участника на 14.12.2013 г. в курорт Боровец. Изпълнителят следва да осигури хотелска база и конферетна зала за всяко едно обучение в съответното населено място за всяка една от посочените дати, а именно: 1. Настаняване на съответния брой участници: Настаняване за една нощувка в хотелски комплекс, който е категоризиран като четири или петзвезден. Възложителят предоставя на Изпълнителя списък на участниците във всяко едно обучение не по-късно от 7 дни преди настаняването на участниците. 2. Осигуряване на храна: • Една вечеря за съответните участници; • Една закуска за съответните участници, с включено кафе, чай и безалкохолни напитки; • Една кафе-пауза за съответните участници, включваща кафе, чай, сметана, минерална вода/безалкохолно. Закуските и вечерите могат да бъдат сервирани на блок маса или по сет-меню. Конкретното меню на закуските и вечерите се определя от Възложителя въз основа на предложение на Изпълнителя. В срок от 7 дни преди датата на настаняване за всяко едно обучение Изпълнителят предоставя на Възложителя три варианта на меню за всички от предвидените закуски и вечери. Възложителят или упълномощено от него лице в срок от 5 дни преди провеждането на обучението избира вариантите на меню за отделните закуски и вечери, за което уведомява Изпълнителя. Закуските, вечерите и кафе-паузите следва да бъдат в хотелския комплекс, в който са настанени участниците. Часовете на кафе-паузите, закуските и вечерите се уточняват от Възложителя най-късно до 3 работни дни преди провеждане на съответното обучение чрез предоставяне на програма за обучението. 3. Осигуряване на зала за участниците в обучението: Залата следва да е оборудвана с мултимедия, озвучителна техника, екран, флипчарт, високоскоростен интернет (Wi-Fi връзка), който позволява едновременното включване на съответния брой лаптопи и работеща климатична инсталация. Конферентната зала трябва да се намира в рамките на хотелския комплекс, в който са настанени участниците. Конферентната зала трябва да е осигурена на съответните дати на провеждане на обученията. 4. Осигуряване на интернет-връзка в стаите, в които са настанени участниците в обучението. 5. Осигуряване на безплатен паркинг на участниците, пътуващи с лично моторно превозно средство.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45270 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да има оборот (ако е физическо лице общ доход) от дейности, сходни с предмета на поръчката (провеждане, организиране, логистично обезпечаване на публични събития – семинари, обучения, кръгли маси, конференции, работни срещи, школи и други подобни дейности), за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в минимален размер на общо 135 000 лева. За доказване на изпълнението на това изискване участникът следва да представи: Копие на счетоводния баланс за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (за юридически лица и физически лица - търговци); Копие на отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен (за юридически лица и физически лица - търговци); Декларация за общия оборот и за оборота по предмета на поръчката за последните три години: 2010 г., 2011 г., 2012 г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, в това число и оборота за последните три години от изпълнени договори с предмет сходен с предмета на поръчката (за юридически лица и физически лица - търговци);. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.). Участникът следва да има опит при изпълнение на услуги, сходни с предмета на поръчката (провеждане, организиране, логистично обезпечаване на публични събития – семинари, обучения, кръгли маси, конференции, работни срещи, школи и други подобни дейности), като общо за последните три години трябва да е провел поне пет публични събития всяко от тях с не по-малко от 100 участника. За доказване на изпълнението на това изискване участникът следва да представи: Списък на основните договори за сходни услуги, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), предхождащи крайния срок за подаване на офертите, като поне пет от договорите следва да приключили до датата на подаване на офертата. Списъкът на основните договори трябва да съдържа следната информация: предмет на договора, възложител и/или получател по договора, брой на участниците в мероприятието, стойност на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора; Препоръки/референции, удостоверяващи изпълнението за поне пет от приключилите договори; Сертификат за управление на качеството ISO 9001/2008. Участникът следва да има готовност да осигури хотелска база, категоризирана като четири или петзвездна, която да разполага с конферентна зала за съответния брой участници. За доказване на изпълнението на това изискване участникът следва да представи: Документи за собственост и/или договори за наети хотелски бази и/или официални резервации и/или писмо за ангажимент за осигуряване на нощувките и конферентните зали на посочените дати за провеждане на обученията, издадени от съответните хотели/хотелски бази/комплекси; Документ от съответната хотелска база (декларация, удостоверение или др.) за наличие на конферентна зала с капацитет за съответния брой участници. Описание и/или снимки на предлаганите хотелски комплекси и конферентни зали, включително каталози, проспекти, интернет сайтове и други; Документ, удостоверяващ категоризацията на хотелския комплекс, в който ще бъдат проведени съответните обучения. Всички останали изисквания на Възложителя са подробно посочени в документацията.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

31/10/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен комплект на документацията с образци на необходимите документи може да се намери в профила на купувача на адрес: http://www.registryagency.bg/?cat=3. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

31/10/2013