Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул."Германея" №1, За: инж. Васил Маргин, България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата поръчка за услуга е с наименование: “Снегочистене на Общинската пътна мрежа и третокласен път ІІІ – 6204 в частта му, преминаваща през населеното място на гр. Сапарева баня за експлоатационния сезон 2013/2014 година на територията на община Сапарева баня ” . Услугата се извършва през зимен сезон съгласно Описанието предмета на поръчката, дадено от Възложителя, което включва следните маршрути, свързани с изпълнението на услугата: 1.Път номер KNL 1191- с наименование на маршрута /ІІІ-6204/ гр.Сапарева баня – Паничище – х. Пионерска; 2. Път номер KNL 3190 - с наименование на маршрута /ІІ- 62, Дупница – Клисура/ Сапарева баня /ІІІ – 6204/; 3. Вътрешна улична мрежа с. Паничище и паркинги с улици и паркинги, описани в техническа спецификация – Приложение 6. 4. Третокласен път ІІІ – 6204 в частта му, преминаваща през населеното място на гр. Сапарева баня; 5. Улична мрежа гр. Сапарева баня с улици, описани в техническа спецификация – Приложение 2; 6. Път номер KNL 3192 - с наименование на маршрута /ІІ- 62, Дупница – Клисура/ Сапарева баня – с. Сапарево /ІІІ – 6204/; 7. Улична мрежа с. Сапарево с улици, описани в техническа спецификация – Приложение 5.; 8. Улична мрежа с. Овчарци с улици, описани в техническа спецификация – Приложение 4.; 9. Път номер KNL 3194- с наименование на маршрута /ІІІ-6204/ Овчарци – м. Овчарченски водопад; 10. Улична мрежа с. Ресилово с улици, описани в техническа спецификация – Приложение 3.; 11. Път номер KNL 3193 - с наименование на маршрута /ІІІ-6204, Ресилово – Овчарци/ - Ресиловски манастир.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно количества и обеми ,посочени в Описанието предмета на поръчката и техническите спецификации, дадени от Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България, Община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейността по зимна поддръжка включва почистване на сняг и снежна покривка от платното за движение, снегонавявания и уплътнени ледени пластове по пътищата и улиците, находящи се на територията на община Сапарева баня и подробно описани в Таблица № 1 и Техническите спецификации - приложения с номера, както следва: Приложение №№ 1, 2, 3, 4, 5 и 6. Дейносттите, да се извършват съобразно точка 3.0. Пълно описание предмета на поръчката, дадено от възложителя в Указанията за провеждане на процедурата. Качеството на извършените работи трябва да отговаря на изискванията на Инструкцията за зимно поддържане на пътищата, одобрена от Председателя на ГУП със Заповед РД – 22 – 140 / 27.03.1989 год. и Технически правила и изисквания за поддържане на пътища, одобрени от Изпълнителния Директор на НАПИ през 2009 г. публикувани на интернет страницата на ИАП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

I. Показатели за оценяване: ТП – Организация и план на работата при изпълнението на услугата за снегочистене и начин на взаимодействие с Възложителя, по време на изпълнение на услугата. Мерки за навременно и качествено изпълнение на договора и мерки за минимизиране на рисковете при изпълнение на услугата. ФП – Цена за изпълнение. ІІ. Относителни тегла на показателите за оценяване: (ТП) = 50 точки, максимална стойност (ФП) = 50 точки, максимална стойност Показатели за оценяване: Оценка на (ТП) Технически показател: По този показател ще се извършва оценка на съответствието на техническата оферта на участника спрямо поканата към обществената поръчка и Описанието предмета на поръчката, дадено от Възложителя. Точките по този показател се разпределят както следва: 1. Предложението изцяло и напълно отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в поканата за обществената поръчка и има последователност, взаимосвързаност и съответствие с предмета на поръчката и с техническите спецификации -до 50 точки; 2.За предложения, които отговарят на техническия показател, на изискванията на Възложителя, посочени в поканата за обществената поръчка и Описанието предмета на поръчката и са съобразени с предмета на поръчката, но съдържат незначителни непълноти. За незначителни се приемат непълноти, които не влияят върху организация на работата на участника и мерките за взаимодействие с Възложителя, в хода на изпълнение на услугата и/или не го правят неотговарящо на изискванията, но са например пропуски в описанието и/или липса на детайлна информация и нямат никакви преимущества над минимално изискуемите от Възложителя - до 25 точки; 3.За предложения, които отговарят на съответния критерий, на изискванията на Възложителя, посочени в поканата за обществената поръчка и Описанието предмета на поръчката, но информацията за организацията на работата на участника и мерките за взаимодействие с Възложителя не е подробна или е насочена към изпълнението на друг договор - до 10 точки . На оценяване подлежат само офертите на участниците, които отговарят на предварително обявените от Възложителя условия. (ФП) Финансов показател: Оценката по този показател се определя на базата на предложените цени. Тя се изчислява като съотношение между най-ниската цена, предложена от участник допуснат до участие и класиране и цената предложена от съответния участник, съгласно ценовата му оферта (в лева). Полученият резултат се умножава с коефициент 50. Най-ниската предложена цена получава най-високата оценка – 50 точки. Оценяването по този показател се изразява чрез следната формула: ФП = (Минимална предложена цена/ Предлагана цена)х50 ІІІ. Комплексната оценка (КО) на офертата на кандидата се изчислява по формулата: КО = ФП + ТП , КО има максимална стойност 100 точки. Участникът, получил най-висока комплексна оценка КО се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

31/10/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания към участниците: а) Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен негов представител. Върху плика кандидатът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертата следва да съдържа предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на чл. 101 б, ал. 1, т. 3 от ЗОП и Ценово предложение, обвързващо участника за целия срок на изпълнение на договора; срок на валидност на офертата и декларация, че приема условията в проекта на договора.б) Офертата се предава окомплектована със следните документи: 1. Оферта за участие (списък на документите, съдържащи се в офертата), подписано от участника – Образец № 1; 2. Данни за лицето, което прави предложението / в случай, че лицето е търговец, вписан в Търговския регистър при агенцията по вписванията, е достатъчно да се посочи ЕИК и/или електронна разпечатка от Търговски регистър за актуален правен статут. 3. Описание на дейността на участника, представяне на обекти , изпълнени през последните три години /2010,2011,2012/ при осъществяването на поддръжка на пътища при зимни условия. Участникът да докаже с препоръка за добро изпълнение, че през последните три години /2010, 2011, 2012/ е изпълнил поне един договор за поддръжка на пътища при зимни условия. Препоръката и договора следва да се отнасят за един и същи обект; 4. Образец на декларация за съгласие с условията на договора –Образец № 5;5. Административни сведения за участника – Образец №6; 6. Декларация за срок на валидност на офертата- Образец №7 ; 7. Приложеният към настоящата документация проект на договор, попълнен с административни данни, и подписан на всяка страница – Образец № 4;8. Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции; 9. Копие от документ за регистрация на участника по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същият не е регистриран; 10. Списък на персонал за изпълнение на поръчка – Образец № 8, придружен от документи за образование и правоспособност за управление на МПС от съответната категория;11. Списък на техническо оборудване за изпълнение на поръчка – Образец № 9, придружен от документи за регистрация, собственост, договори за наем, лизинг или друг доказателствен докумет, от който да е видно, че техническото оборудване е на разположене на Възложителя; 12. Декларация за качествено изпълнение на услугата – Образец № 10. 13. Техническо предложение - Образец № 2 за изпълнение на поръчката,трябва да съдържа:Описание на изпълнението на дейностите при осъществяване на зимна поддръжка на пътища; Организация и план на работата при изпълнението на услугата за снегочистене и начина на взаимодействие с Възложителя, по време на изпълнение на услугата; Мерки за навременно и качествено изпълнение на договора и мерки за минимизиране на рисковете при изпълнение на услугата; Срок за изпълнение на поръчката – 5 месеца считано от дата на подписване на договора за услуга.14. Ценово предложение.Ценовото предложение, съгласно настоящата документация следва да включва: Попълнен образец на ценовото предложение от настоящата документация –Образец № 3; 13. Други документи по преценка на участника.Офертата следва да бъде валидна в срок най-малко 60 (шестдесет) календарни дни, считано от обявения краен срок за представяне на офертите. Оферта с по-малък срок на валидност ще бъде отхвърлена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ като несъответстваща на изискванията.Оферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване. В профила на купувача на интернет страницата на Община Сапарева баня - http://saparevabanya.bg е предоставен достъп до публичната поканата и документацията за участие. Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва от длъжностни лица, определени от възложителя, които ще съставят протокол за резултатите от работата си. Протоколът се представя на Възложителя за утвърждаване.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/10/2013