ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет: „Доставка на офис оборудване за нуждите на централно управление и териториалните звена на Агенция по вписванията”
Обособена позиция 1 - Доставка на офис оборудване за нуждите на Агенция по вписванията.
Обособена позиция 2 - Доставка на офис оборудване, индивидуален проект, за нуждите на Агенция по вписванията - Регионална дирекция Пловдив.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
42964000
Описание:
Офис оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обособена позиция 1 - Доставка и монтаж, след предварителна заявка, на офис оборудване за нуждите на Агенция по вписванията и териториалните й звена. Прогнозна стойност 20 000 лв. без ДДС.
обособена позиция 2 - Доставка и монтаж на офис оборудване по индивидуален проект за нуждите на Агенция по вписванията, Регионална дирекция гр. Пловдив. Прогнозна стойност 20 000 лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците следва да отговарят на следните условия и представят доказателства за удостоверяването им:
ОП 1.
Участникът да е действащ на българския пазар за офис оборудване - представя се кратко описание на дейността на учасника.
Гаранционен срок за офис столове и директорски столове – минимум 2 /две/ години.
Срокьт за изпълнение на заявената поръчка е до 15 /петнадесет/ календарни дни от получаване на заявката. Заявките се правят по необходимост за съответното звено на Агенция по вписванията
Офис оборудването ще се поръчва на части според нуждите на Възложителя
ОП 2
Участникът трябва да е действащ на българския пазар за изработка на офис оборудване и/или мебели - представя се кратко описание на дейността на участника;
Участникът трябва да е запознат с обекта, в който ще се доставя и монтира оборудването - представя се декларация за запознаване с обекта и запоснаване със спецификата на необходимото офис оборудване;
Огледи за вземане на точни размери; уточняване на овала на плота /т. 3/; брой профили, стъкла за вертикална стъклена преграда /т. 8/, с цел изготвяне на оферта ще се извършват за срока на валидност на публичната покана на посочения по долу адрес.
6. Адрес за оглед, доставка и монтаж - Пловдив, ул. „6-ти септември” № 152
GSM: 0888 / 631 326
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пълен комплект с образци на необходимите документи може да се намери в профила на купувача на адрес: www.registryagency.bg
Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: