Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. Елисавета багряна 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет: „Доставка на офис оборудване за нуждите на централно управление и териториалните звена на Агенция по вписванията” Обособена позиция 1 - Доставка на офис оборудване за нуждите на Агенция по вписванията. Обособена позиция 2 - Доставка на офис оборудване, индивидуален проект, за нуждите на Агенция по вписванията - Регионална дирекция Пловдив.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42964000

Описание:

Офис оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция 1 - Доставка и монтаж, след предварителна заявка, на офис оборудване за нуждите на Агенция по вписванията и териториалните й звена. Прогнозна стойност 20 000 лв. без ДДС. обособена позиция 2 - Доставка и монтаж на офис оборудване по индивидуален проект за нуждите на Агенция по вписванията, Регионална дирекция гр. Пловдив. Прогнозна стойност 20 000 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Р. България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците следва да отговарят на следните условия и представят доказателства за удостоверяването им: ОП 1. Участникът да е действащ на българския пазар за офис оборудване - представя се кратко описание на дейността на учасника. Гаранционен срок за офис столове и директорски столове – минимум 2 /две/ години. Срокьт за изпълнение на заявената поръчка е до 15 /петнадесет/ календарни дни от получаване на заявката. Заявките се правят по необходимост за съответното звено на Агенция по вписванията Офис оборудването ще се поръчва на части според нуждите на Възложителя ОП 2 Участникът трябва да е действащ на българския пазар за изработка на офис оборудване и/или мебели - представя се кратко описание на дейността на участника; Участникът трябва да е запознат с обекта, в който ще се доставя и монтира оборудването - представя се декларация за запознаване с обекта и запоснаване със спецификата на необходимото офис оборудване; Огледи за вземане на точни размери; уточняване на овала на плота /т. 3/; брой профили, стъкла за вертикална стъклена преграда /т. 8/, с цел изготвяне на оферта ще се извършват за срока на валидност на публичната покана на посочения по долу адрес. 6. Адрес за оглед, доставка и монтаж - Пловдив, ул. „6-ти септември” № 152 GSM: 0888 / 631 326

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/10/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен комплект с образци на необходимите документи може да се намери в профила на купувача на адрес: www.registryagency.bg Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/10/2013