ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Томислав Филипов, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: filipov.t@berkovitsa.com, Факс: 00359 95388405
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.
Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предоставяне на услуга, свързана с осъществяване на дейности по Повишаване на обществената осведоменост по отношение на проект „Интегриран воден проект за Инженеринг - проектиране и строителство по части „Канализация“ и „Водоснабдяване“, разширение на канализационната мрежа, реконструкция на канализационната мрежа, реконструкция на водоснабдителната мрежа и ПСОВ в град Берковица“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22150000, 22459100
Описание:
Брошури
Рекламни стикери и ленти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Брошури и дипляни - 600 бр.
Билборд - 2 бр.
Постоянна обяснителна табела - 2 бр.
Информационна табела - 1 бр.
публични събития - 2 бр.
Официални церемонии - 2 бр.
Стикери - 100 бр.
Промоционни материали (папки, тефтери, химикалки, моливи, конферентни чанти) - 300 бр
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
2.2.1. Участникът трябва да е реализирал общ минимален оборот от дейността за последните 3 приключени финансови години (2010, 2011 и 2012) не по-малко от 70 000 (седемдесет хиляди) лв. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло.
2.2.2. Финансовият резултат на участника за последните 3 приключени финансови години (2010, 2011 и 2012) трябва да бъде положителен за всяка една година. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всеки член на обединението поотделно.
2.3.2. За последните 3 финансови години (2010, 2011 и 2012), участникът трябва да е реализирал не по-малко от 35 000 лв. оборот от договори, сходни с предмета на поръчката. Под договори сходни с предмета на поръчката се разбира: отразяване на събития, отнасящи се до повишаване на информираността за европейски програми, кампании по Оперативни програми и/или проекти, финансирани от фондовете на ЕС; разработка и/или изпълнение на Комуникационни планове по Оперативните програми. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. (доказват се с копия от договори и/или препоръки за добро изпълнение към тях от възложители)
Финансовите резултати се доказват с копия от финансовите отчети на участника/участниците в обединението и справки за обороти от конкретно изпълнени договори с посочен период на изпълнение, предмет на договора, възложител и стойност на договора.
За участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи в превод, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени.
2.3.4. Да разполага с екип от най-малко 3 експерти (собствени или наети на граждански договор), които ще отговарят за изпълнението на поръчката, Екипът от ключови експерти задължително включва:
1) Експерт в областта на публичните комуникации и/или връзки с обществеността;
2) Експерт дизайн и предпечатна подготовка;
3) Експерт организиране на събития
Минималните изисквания по отношение опита и квалификацията на ключовите експерти са:
1) по отношение на Експерт в областта на публичните комуникации и/или връзки с обществеността:
- Образователно-квалификационна степен – Магистър - икономика, връзки с обществеността, публична администрация или еквивалентна;
- професионален опит - минимум 3 години опит в подготовката и организацията на медийни/информационни кампании;
- Минимум 5 години опит в областта на публичните комуникации/връзките с обществеността
2) по отношение на Експерт дизайн и предпечатна подготовка
- подходяща образователно-квалификационна степен
- Професионален опит - минимум 2 години опит в областта на дизайна и/или предпечатната подготовка, подходящо ниво на технически експертни знания в областта на графичния дизайн и/или предпечатната подготовка;
- Минимум 1 година опит в подготовката и изпълнението на рекламни задачи и кампании – дизайн и изпълнение на рекламно-информационни материали (печатна реклама, билбордове и други);
3). По отношение на експерт организиране на събития
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър - икономика, връзки с обществеността, публична администрация или еквивалентна;
- Професионален опит - минимум 1 година опит в организиране и провеждане на публични събития (пресконференции, семинари и други);
Участниците следва да представят за всеки ключов експерт професионална автобиография, придружена със съответните документи (копия на дипломи, сертификати, трудови книжки, препоръки и др.), които да удостоверят изискуемите минимални изисквания.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: