Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул."Германея" 1, За: инж. Р.Георгиева, Р.България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„ОРГАНИЗИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ПО ПРОЕКТ : „ОПАЗВАНЕ НА БИОЛОГИЧНОТО РАЗНООБРАЗИЕ И СМЕКЧАВАНЕ НА НЕБЛАГОПРИЯТНИТЕ ЕКОЛОГИЧНИ ВЪЗДЕЙСТВИЯ ОТ РАЗВИТИЕТО НА ТУРИЗМА В ОБЩИНА САПАРЕВА БАНЯ”- КОМПОНЕТ 2 OT ПРОЦЕДУРА BG161PO005/10/3.0/2/20 „ДЕЙНОСТИ ЗА ОПАЗВАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА БИОЛОГИЧНОТО РАЗНООБРАЗИЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ” – ОПОС |”2007-2013” Дейността включва следните дейности: 1. Информационна среща за запознаване на малки и средни туристически предприемачи и други заинтересовани страни с природната значимост на защитените видове и местообитанията- Разпространение на резултатите от извършеното проучване на нарушени и обезлесени терени,приоритетно повлияни от изграждането и разширяването на туристическата инфраструктура на цялата територия на общината; б) идентифицираните основни заплахи и рискове за биоразнообразието, произтичащи от човешката дейност в община Сапарева баня;в)добри туристически и горскостопански практики и съответствие с целите на защитената зона; 2. Изготвяне и поставяне на Туристически табла и табели,информационни табла и обща карта на местообитанията за популяризиране на екосистемните, икономически и социални ползи от опазване на биоразнообразието.; 3. Организиране и провеждане на «Образователна кампания в местното училище» ; 4. Изготвяне на печатни информационни материали за участниците в информационнита среща и образователната кампания;

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000, 22000000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническо задание.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А/Изисквания за иконом. и финансово състояние на участниците:За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да е: а/ реализирал общ оборот от последните 3 финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 81 000 лв. без ДДС, както и оборот от подобни* на предмета на настоящата поръчка услуги, в размер на не по-малко от 45 500.00лв. без ДДС. б/ реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за предходните 3 финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.); Док.документи: Копие на балансите, отчетите за приходите и разходите за (2010г., 2011г. и 2012г.), заверени от Участника. Когато участниците са физически лица се представят официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за (2010г., 2011г. и 2012г.). Справка - декларация по образец №9 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за предходните три години (2010г., 2011г. и 2012г.);;Б/Техн. възможности и квалификация на участниците: Участникът трябва да е изпълнил за последните 3 години най-малко 2 договора със сходен предмет* на предмета на обществената поръчка, с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойност на поръчките. Изискват се и минимум 2 на брой препоръки за добро изпълнение по посочените договори.Док. документи: - Списък на договори по образец №3, придружен от заверени от участника копия от най-малко 2 договора, придружени от препоръки за добро изпълнение (референции) или други еквивалентни документи, от които да е видно, че дейностите по съответния договор са успешно приключени и приети от възложителя. От препоръките да са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и периода на изпълнение.Минимални изисквания към техническия персонал на Изпълнителя (ключови и неключови специалисти).Участникът трябва да осигури един ръководител екип и необходимия брой специалисти съгласно обема и естеството на работата и срока на работа: 1. Ръководител екип – магистър, специалност „ПР” или еквивалентна с над 3 години опит в изпълнение на дейности по информация и публичност . 2. Екипът от специалисти да включва: 1. Специалист „Екология”- с висше образование -бакалавър или магистър, със специалност екология или друга еквивалентна специалност в приложното поле на предмета на поръчката и с професионален опит мин. 2 години в областта на екологията и опазването на Околната среда. 2.Специалист „Дизайн“ с висше образование -бакалавър или магистър, със специалност икономика, графичен дизайн, приложни изкуства или друга специалност в приложното поле на предмета на поръчката и с професионален опит мин. 2 години в областта на дизайна и предпечатната подготовка или професионален опит в приложното поле на предмета на поръчката.Ако към подаване на офертата участникът няма назначени на трудов или граждански договор горепосочените специалисти, същият може да представи декларация (в свободен текст), че ако бъде избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, ще наеме необходимите за изпълнението на услугата специалисти (с посочени конкретни лица и представане на документи,доказващи образвоанието и опита им), както и декларации от самите специалисти за тяхната бъдеща ангажираност по изпълнението на договора за обществена поръчка по образец №12.Док. документи: Списък за лицата по образец №7 на Възложителя с приложени следните документи за всяко едно лице:Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит;Копия на референции/сертификати от работодатели / възложители и/или други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит; За „подобни*” и *Сходен предмет- виж Указанията!!!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на офертите се извършва след определяне на комплексната оценка /КО/, изчислена на база на оценки по всеки показател, включително относителната тежест, която възложителят дава на всяки от показателите за определяне на икономически най-изгодната оферта. Коплексната оценка КО на всяко предложение се получава по формулата:КО= К1 + К2 КО е комплексната оценка на съответния участник. За нуждите на настоящата методика максималната стойност на КО е 100 точки. К1= срок за изпълнение на поръчката (65 точки). За нуждите на настоящата методика максималната стойност на К1 е 65 точки и за всяка една оферта се изчисляват , по следната формула:К1= (Smin/Si) x 65, където Si – предложения срок за изпълнение на съответната оферта, Smin- представлява най-краткият предложен срок за изпълнение в календарни дни от всички оферти. К2= предложената крайна цена (35 точки). За нуждите на настоящата методика максималната стойност на К2 е 35 точки и за всяка една оферта се изчисляват , по следната формула:К2= (Cmin/Ci) x 65, където Ci- крайна цена в лева на съответната фирма. Cmin- минимално предложена крайна цена е най-ниската предложена крайна цена от участник. За нуждите на тази методика всички дробни числа, които могат да се получат при прилагане на съответната формула, се закръглят към втория знак след десетичната запетая. Офертата получила най-голям брой точки се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/10/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен негов представител в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител –документите,съдържащи се в Плик №1(формат pdf или еквивалентен).Върху плика кандидатът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертата се предава окомплектована със следните документи: A/ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР – ПЛИК №1: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;б) Оферта - по образец №1;в) Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; г) Административни сведения - по образец №2 на Възложителя;д) Документи за икономическото и финансово състояние на участника: - Копие на балансите, отчетите за приходите и разходите за 2010 г., 2011 г. и 2012 г., заверени от Участника. Когато участниците са физически лица се представят официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. - Справка - декларация по образец - 9 на Възложителя за общия оборот и оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за предходните три години 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си е) Документи за техническите възможности и квалификация на участника: -Списък на основните договори изпълнени от участника по образец №3 на Възложителя; - Списък за лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката по образец №7 на Възложителя , с който разполага участника с приложени документи за образование, квалификация, опит и автобиографии. ж) Д е к л а р а ц и я по чл. 47, ал. 1, т.1, букви “а”-“д” , ал.2, т.2 и т. 5 и ал.5, т.1 от ЗОП- Образец № 5; з) Д е к л а р а ц и я по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 , т.2а, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП- Образец № 6; и) Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника. й) Д е к л а р а ц и я за приемане условията на проекто-договора по образец №11 на Възложителя ; к) Д е к л а р а ц и я за разположение на специалист по образец №12;л) Проект на договор - образец №10;Б/Плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”- ПЛИК №2 - Техническо предложение – по образец №4 на Възложителя;В/Плик с надпис „Предлагана цена” - ПЛИК №3 - Ценово предложение по образец №8 и Количествено стойностна сметка по образец 8.1. на Възложителя;Оферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя се отстранява от разглеждане и оценяване.Отварянето, разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва от длъжностни лица, определени от възложителя, които ще съставят протокол за резултатите от работата си.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47,ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47,ал. 5 от ЗОП.В профила на купувача на интернет страницата на Община Сапарева баня www.saparevabanya.bg е предоставен достъп до документацията за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/10/2013