ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Георги Петков – гл.експерт в дирекция ПФИС в ЦУ на НАП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593016, E-mail: g.petkov@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция ПФИС, ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=304.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на настоящата поръчка включва предоставяне на компютърни и свързаните с тях услуги по подготовка и провеждане на компютърно подпомагано учение по информационна сигурност за целите на Националната агенция за приходите.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80610000
Описание:
Тренировка и симулация с оборудване за сигурност
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимално допустимата стойност на поръчката е 60 000 лв. без ДДС
Срок за изпълнение на поръчката
За начална дата на изпълнението на поръчката се счита датата на подписване на договора. Срокът за изпълнение на дейностите по поръчката е до 6 /шест/ месеца от началото на изпълнението, включващи самото изпълнение на дейностите по поръчката от Изпълнителя.
Визията за планиране, подготовка, провеждане и анализ на компютърно подпомаганото учение, както и Методологията за управление на изпълнението на поръчката, трябва да бъдат предадени до 3 (три) работни дни от началото на изпълнението и трябва да бъде съгласувана до 3 (три) работни дни от датата на предаването. Описанието на архитектурата и на системната среда за провеждане на учението трябва да бъде предадено до 10 (десет) календарни дни от началото на изпълнението и трябва да бъде съгласуван до 3 (три) работни дни от датата на предаването му.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дейности по изпълнение на поръчката:
Общи дейности, които Изпълнителят следва да извърши:
1. Периодично отчитане на състоянието на изпълнението на поръчката – на всеки десет дни, считано от дата на сключване на договора;
2. Провеждане на интервюта, работни срещи, проучвания, водене на кореспонденция и други дейности необходими за събиране на необходимата за подготовка и провеждане на компютърно подпомаганото учение (КПУ), информация;
3. Анализ на събраната информация и изготвяне на планове и сценарий за провеждане на КПУ;
4. Изготвяне на техническа и системна архитектура в съответствие с инфраструктурата и информационните системи на НАП;
5. Провеждане на компютърно подпомагано учение.
6. Изготвяне на поне минимума задължителни документи, изброени в настоящото задание;
7. Съгласуване с Възложителя на всички изготвени материали;
8. Предоставяне на консултации в областта на предмета на поръчката;
9. Други дейности, необходими за постигане целите на поръчката.
Списъкът на описаните в този документ дейности на изпълнителя не е изчерпателен. Изпълнителят трябва да изпълни всички описани в документа дейности, плюс други дейности, ако такива са необходими за изпълнение на предмета на поръчката и за постигане на нейната цел.
Специфични дейности, които Изпълнителят следва да извърши:
1. Изготвяне на цялостна визия за планиране, подготовка, провеждане и анализ на компютърно подпомаганото учение.
2. Участие в планиращите и завършващите конференции.
3. Изготвяне на план за управление на учението.
4. Изготвяне на план за оценка на учението.
5. Изготвяне на детайлен план и график за провеждане на учението.
6. Изготвяне на сценариите за учението.
7. Изготвяне на главен списък със събития / главен списък с инциденти
8. Проектиране на архитектурата и консултиране при изграждане на физическата, хардуерната и комуникационната архитектура.
9. Проектиране и изграждане на системната среда за провеждане на учението, включително средата за управление.
10. Моделиране и симулации на мрежата и инфраструктурата, както и на настъпили инциденти, съгласно сценариите на учението.
11. Обучение на участниците за работа със системите, които ще бъдат използвани в учението.
12. Провеждане на КПУ и консултиране при анализа и извличането на поуки и изготвянето на доклади за оценка.
13. Изготвяне на предложение за провеждане на следващо КПУ с цел усъвършенстване на опита и отиграване на добри практики.
14. Издаване на препоръки за подобряване на дейностите при настъпване на инциденти и пробиви в информационната сигурност.
Минимум от документи, изготвени при изпълнение на поръчката:
Изпълнителят на поръчката трябва да изготви необходимите документи за пълно и подробно описание на КПУ, съгласно посочените специфични дейности. Точният списък на тези документи ще бъде уточнен с Възложителя след сключване на договор за изпълнение на поръчката. В техническото предложение Изпълнителят трябва да посочи списък и примерно съдържание на документите, които ще изготви при изпълнение на поръчката, в съответствие с предложената методология за изпълнение.
Минимумът от документи, които Изпълнителят трябва да изготви при изпълнение на поръчката са:
1. Визия за планиране, подготовка, провеждане и анализ на компютърно подпомаганото учение;
3. План за управление на учението;
4. План за оценка на учението;
5. Детайлен план за провеждане на учението;
6. Сценариите за учението;
7. Главен списък със събития / главен списък с инциденти;
8. Описание на архитектурата и на системната среда за провеждане на учението.
9. Описание на ролите на участниците в учението;
10. Доклади за оценка.
11. Препоръки за подобряване на дейностите при настъпване на инциденти и пробиви в информационната сигурност.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата трябва да съдържа следното:
1. Административни сведения за участника
2. Ценово предложение, съобразено с изискванията на възложителя за максимално допустима стойност на поръчката, съдържащо обща стойност за изпълнение на поръчката
3. Техническо предложение, съгласно изискванията посочени в Приложение № 1 към Публичната покана.
4. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности, съгласно посоченото в Приложение № 1 към Публичната покана.
5. Срок на валидност на офертата – 90 дни от датата на подаване на предложението.
Оценката на офертите ще се извършва по критерия "най-ниска цена". Предложената от участника цена следва да включва всички разходи по изпълнението. Посочената в раздел III. стойност на поръчката, в размер на 60000 лв. без ДДС е максимално допустима за изпълнението на поръчката.
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условията за подаване на оферта и условията за сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: