Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Евгени Господинов - главен експерт в дирекция МСОМП, Р България 1040, София, Тел.: 02 9237422, E-mail: e_gospodinov@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Министерство на правосъдието

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/new/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/new/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изготвяне на окончателен одитен доклад по проект: „Публичност и ефективност на производството по несъстоятелност”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Изготвяне на окончателен одитен доклад по проект: „Публичност и ефективност на производството по несъстоятелност” по договор № К09-15-5С/9.10.2009 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.” Прогнозна стойност на обществената поръчка: 3 333,33 лв. без вкл. ДДС и 4 000,00 лв. с вкл. ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София в сградата на МП, находяща се на ул. "Славянска" №1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания към участниците: По отношение на участниците да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5 от ЗОП. 2.Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следното минимално изискване: да има оборот от услугите, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години 2010 г., 2011 г. и 2012 г. – 12 000 лв. с ДДС. 3.Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците: Участниците в процедурата трябва задължително да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: Участникът трябва да е изпълнил не по-малко от 1 (един) договор за услуги с предмет - сходен с предмета на поръчката, за последните три години, считано до датата за подаване на оферти. Участникът трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: - Участникът следва да е регистриран одитор по смисъла на §1, т.1 от Допълнителните разпоредби на Закона за независимия финансов одит. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговските регистри на държавата, в която е установен, или еквивалентен документ, придружен с официален превод на български език, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или еквивалентен документ, придружен с официален превод на български език. Когато участникът - чуждестранно лице, е установен в друга държава - членка на Европейския съюз, се представя еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. - Участникът да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за одиторски услуги през последните 3 (три) години, считано до датата за подаване на оферти, придружен от препоръка за добро изпълнение. - Участникът трябва да разполага минимум с 2 (двама) експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата, които да отговарят на следните минимални изисквания на Възложителя: - регистрирани одитори по смисъла на §1, т.1, предложение първо от Допълнителните разпоредби на Закона за независимия финансов одит, с не по-малко от 5 години професионален опит в областта на финансовия одит и/или финансовия контрол, притежаващи един или повече от следните сертификати (или еквивалент): национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители; международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The НА Inc.). - По отношение на участника следва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 93, ал. 1, б. „а” до буква „е” от Регламент №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. - Участникът трябва да е регистриран в регистъра, поддържан от Института на дипломираните експерт счетоводители - удостоверение или диплом, издаден от ИДЕС за одитора или Специализирано одиторско предприятие. 4. Всички други изисквания на Възложителя, съгласно Техничекото задание, документацията и указанията за участие към същата. 5. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/09/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2.Оферта - по образец. 3.Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4.Административни сведения за участника - по образец. 5.Кратка презентация на участника 6.Изрично нотариално заверено пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 7.Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие. В споразумението изрично се вписва, че обединението е създадено за тази обществена поръчка и до изпълнението й, съставът на обединението няма да се променя. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, то участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В споразумението се определя лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си. 8.Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 9.Документи за техническите възможности и квалификация на участника. 10.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/ неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – в офертата по образец. 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. В случай на участие на подизпълнител/и, всеки от подизпълнителите трябва освен писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката, също така и да представи документите по т.т.9.2.2, 9.3.2, 10.3. и 10.8. от Указанията за участие към документацията. 12.Декларация ОПАК - образец № 9. 13.Декларация относно липсата на обстоятелствата по чл. 93, чл. 94 и чл. 96 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности - образец № 10. 14.Удостоверение или диплом, издаден от ИДЕС за одитора или Специализирано одиторско предприятие. 15.Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 93, ал. 1, буква “е” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности - по образец. 16.Декларация за поверителност (свободен текст) на всички представени документи, информация или други материали за срок от 3 години след приключване на оперативната програма. 17.Одитен план, съдържащ предложение за всички видове дейности, посочени в Раздел V от Техническото задание (техническо предложение на участника). 18.Проект на договор с попълнени административни данни, без попълнени цени, подписан и подпечатан на всяка страница. 19.Ценово предложение - по образец. 20.Всички други изискани документи от Възложителя, съгласно Техничекото задание, документацията и указанията за участие към същата.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/09/2013