Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул."Симеон Велики" №33, За: Женя Димитрова - по отношение на офертата, Радостина Радева - по отношение на поръчката, Република България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260;086 816322, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Община Силистра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Извършване на независим финансов одит“ по проект „Община Силистра инвестира в следващия програмен период 2014-2020“, Договор № BG161PO001/5-02/2012/004” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на поканата е „Извършване на независим финансов одит“ по проект „Община Силистра инвестира в следващия програмен период 2014-2020“. Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран външен одитор. Одиторски доклад ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта, в съответствие с изискванията на процедурата. Одиторът ще проверява дали декларираните разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора и ще изготвя доклади за заверка на разходите по образеца представен от Договарящия орган. При окончателното искане за плащане одиторът на проекта ще завери финансовия отчет.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

5000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта следва да съдържа следното:1.Оферта – по Образец № 1 от документацията за участие в;2.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан (в приложимите случаи) от участника /представляващия участника/ - по Образец № 2 от документацията за участие;3.Административни сведения за участника – по Образец № 3 от документацията за участие;4.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;5.Миминални изисквания за доказване на икономическите възможности-Участникът да е реализирал, сумарно за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката/доход (за физическите лица), в размер не no-малко от 4 000 (четири хиляди) лева без ДДС.6.Доказателства за икономическите възможности-Декларация, съдържаща оборот от редоставянето на услуги, които са сходни с предмета на обществената поръчка (извършване на независим финансов одит), за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - Образец № 5; 7.Минимални изисквания за доказване на техническите възможности -Участникът трябва да има изпълнен/и договор/и за услуги, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано до крайната дата за подаване на оферти за участие в настоящата обществена поръчка, не по-малко от два договора;* Под „услуги, сходни с обекта на настоящата поръчка“ се разбират дейности по извършване на независим финансов одит.Участникът следва да предложи и осигури следният екип от ключови експерти за изпълнение на поръчката: в екипа следва да бъдат включени минимум 2 ключови експерта – дипломиран експерт счетоводител с професионален опит като регистриран одитор минимум 3 години и магистър по счетоводство или еквивалентна специалност с минимум 2 години стаж в областта на независимия финансов одит.8.Доказателства за технически възможности и квалификация на участника-Списък на основните договори за услуги, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано до крайната дата за подаване на оферти за участие в настоящата обществена поръчка, включително стойностите, датите и получателите, придружен с референции за добро изпълнение - по Образец № 6 от документацията за участие в настоящата обществена поръчка. Представените от участника референции трябва да съдържат информация за предмета на договора, периода на изпълнение и възложителите – минимум 2 броя препоръки;* Под „услуги, сходни с обекта на настоящата поръчка“ се разбират дейности по извършване на независим финансов одит.-Списък на ключовите експерти за изпълнение на поръчката - по Образец № 7 от документацията за участие в настоящата поръчка, придружен от професионални автобиографии, саморъчно подписани от ключовия експерт; дипломи за завършено висше образование; удостоверения/сертификати;трудови/осигурителни/служебни книжки или еквивалентни документи; референции и/илидруги документи за доказване на изискуемия опит; 9.Декларация за приемане условията в проекта на договора - по Образец № 4 от документацията за участие;10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - Образец № 8; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 9.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КО = П1 + П2, където: П1 - Срок за изготвяне на одитен доклад /в календарни дни/ след получване на информацията и документи за изготвянето му - максимален брой точки 25 П2 - Предлагана цена - максимален брой точки 75 П1 - е показател, отразяващ тежестта на предложения от участника срок /в календарни дни/ за изготвяне на одитен доклад след получаване на необходимата информация За нуждите на настоящата поръчка максималната стойност на П1 е 25точки; Максимален брой точки - 25, получава офертата с предложен най-кратък срок за изготвяне на одитен доклад /в календарни дни/ след получване на информацията и документи за изготвянето му Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-краткия срок за изпълнение по следната формула П1= (Amin / Ai) х 25, където Amin - представлява минималният (най-кратък) предложен срок изготвяне на одитен доклад /в календарни дни/ след получване на информацията и документи за изготвянето му Ai - представлява срока за изготвяне на одитен доклад /в календарни дни/ след получване на информацията и документи за изготвянето му, предложен от i -тия участник /в календарни дни/ Забележка: Участници, трябва да преложат срока за изготвяне на одитен доклад в цели числа П2 е показател, отразяващ тежестта на предлаганата цена на съответната оферта. За нуждите на настоящата процедура максималната стойност на П2 е 75 точки. Максимален брой точки - 75, получава офертата с предложена най-ниска цена. П2 = (Amin / Ai) х 75, където Amin - представлява предложената най-ниска цена за изпълнение на поръчката

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/09/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поканата, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес: www.silistra.bg В процеса на разглеждане и оценка на офертите, длъжностните лица по чл. 101г, ал.1 от ЗОП прилагат съответно разпоредбите на чл. 68, ал.11 и чл.70 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/09/2013