ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Благоевград, Пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: Мартин Лалев; Антоанета Робева, Република България 2 700, гр. Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: mlalev@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Община Благоевград
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изработване на проект за ПУП – ПРЗ за гробищни паркове за селата на територията на община Благоевград”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71240000
Описание:
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Изготвяне на специализирана карта за гробищните паркове на всички села на територията на община Благоевград, за които няма одобрен ПУП-ПРЗ;
2. Изготвяне на план за регулация /ПР/ – М 1:1000;
3. Изготвяне на план за застрояване /ПЗ/ – М 1:1000;
4. Изработване на ВиК схема;
5. Обяснителна записка с баланс на територията и параметри на застрояването;
6. Изискванията посочени в т.1 – т. 5 се отнасят за следните имоти: с. Церово – имот с пл. № 66 с площ от 1 860 кв.м.; с. Мощанец – имот с № 000065 с площ 7 089 кв.м.; с. Горно Българчево – имот с пл. № 280 с площ от 2 624 кв. м.; с. Селище – имот с пл. № 352 с площ от 5 970 кв. м.; с. Габрово – имот с пл. № 031046 с площ от 4 932 кв.м.; с. Падеш – имот с № 000309 с площ 6 148 кв.м.; с. Долно Лешко – имот с № 020004 с площ от 7 597 кв. м.; с. Лешко – имот с пл. № 1 с площ от 7 707 кв. м.; с. Логодаж – имот с №100002 с площ от 8 143 кв.м.; с. Бучино – имот с № 000132 с площ от 11 755 кв. м.; с. Дренково – имот с № 000661 с площ от 5 359 кв. м.; с. Горно Хърсово – имот с № 010340 с площ от 3 876 кв.м.; с Дъбрава – имот с № 110022 с площ от 2 865 кв. м.; с. Бистрица – имот с №000893 с площ от 1 472 кв.м.; с. Делвино – имот с № 000259 с площ от 24 869 кв. м.; с. Марулево – имот с № 012110 с площ от 9 796 кв. м.; с. Клисура – имот с № 011204 с площ от 18 063 кв. м.; с. Обел – имот с № 010218 с площ от 730 кв. м.; с. Долно Българчево – имот с № 098007 с площ от 9 341 кв. м.; с. Изгрев – имот с пл. № 230, кв. 24 по плана на с. Изгрев.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всяка оферта следва да съдържа:
1. Административни сведения за участника – Образец № 1
2. Ценово предложение за изпълнение на поръчката /Образец № 2/, отправено от Управителя /подписано собственоръчно и подпечатано/.
3. Участникът следва да е изпълнил най-малко 3 /три/ сходни договора за предоставяне на услуги за разработване на проекти за подробни устройствени планове през последните три години /2010 г., 2011 г., 2012 г./, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти.
Забележка: Под „сходни” договори да се има предвид: Договори за изработване на проект за ПУП – ПРЗ.
Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани.
Съответствието с горепосоченото минимално изискване се доказва с представянето от Участника на:
- Списък на основни договори за предоставяне на услуги за разработване на проекти за подробни устройствени планове през последните три години /2010 г., 2011 г., 2012 г./, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти – попълва се Образец №5; 2 /два/ от договорите, посочени в списъка, трябва да бъдат придружени от:
* препоръка за добро изпълнение, издадена от предишни възложители. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Препоръки се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата.
4. Информация за общия оборот и оборота от услугите, предмет на настоящата поръчка, реализиран общо за последните три отчетени финансови години /2010, 2011, 2012 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. /Образец № 6/. През последните 3 /три/ приключили финансови години /2010,2011,2012 г./ участникът да има оборот от услуги, предмет на поръчката не по-малко от 20 000,00 лева /двадесет хиляди лева/ без ДДС.
Забележка: Под услуги, предмет на настоящата поръчка следва да се разбират услуги включващи изработване на проект за ПУП – ПРЗ.
Описаният оборот следва да бъде документодоказан чрез предоставяне на заверено копие от балансите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012 г./ години и заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 201 2г./ години.
5. Всеки участник трябва да разполага със собствен или нает проектантски екип (експерти), който да включва минимум:
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценката се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести по следната формула: Коф. = К1 + К2 + К3, където К1 е Предложена цена за изпълнение; К2 Срок за изпълнение на поръчката; К3 Срок за отсрочено плащане.
К1 е Предложена цена за изпълнение. Офертите на участниците се оценяват по следната формула.
К1 = най – ниска предложена цена за изпълнение на поръчката / предложена цена от съответния участник х 40. Максимален брой точки по този показател – 40. От участие се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.
К2 - Срок за изпълнение на поръчката, предложен от участника. Офертата на участниците се оценява по следната формула:
К2 = предложен най – кратък срок за изпълнение/предложен срок за изпъление от участника х 30. Максимален брой точки по този показател – 30. Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по-кратък от 30 /тридесет/ календарни дни и по-дълъг от 45 /четиридесет и пет/ календарни дни, след сключване на договор с Възложителя. Офертата на участник предложил срок за изпълнение на поръчката извън изискванията на Възложителя, няма да бъде оценявана!
К3 - Срок за отсрочено плащане. Офертата на участниците да се оценява по следната формула:
К3 = Срок участник : Срок максимум х 15, където „Срок участник” е предложения от участника срок за отсрочено плащане, който да е в рамките на 2013 г., а „Срок максимум” е най – дългия предложен срок за отсрочено плащане в рамките на 2013 г.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
5.1. ръководител проект – Този експерт трябва да има завършена квалификационна степен висше образование – „Архитект”, с минимум 10 г. опит в областта на устройственото планиране – ПУП, ПРЗ, ОГП и устройствени схеми и притежаващ пълна проектантска правоспособност.
5.2. специалист геодезист инженер по геодезия, фотограметрия и картография. Този експерт трябва да има завършена квалификационна степен висше образование –инженер по геодезия, фотограметрия и картография или еквивалент, с минимум 10 г. опит в проектирането и притежаващ пълна проектантска правоспособност.
5.3. специалист В и К инженер - Този експерт трябва да има завършена квалификационна степен висше образование – инженер В и К, с минимум 10 г. опит в проектирането и притежаващ пълна проектантска правоспособност.
Предложеният екип за изпълнение на поръчката следва да бъде придружен с доказателства за професионалния опит на същите. Необходимо е да се представят професионални афтобиографии на всяко едно от лицата, посочени в списъка на ръководния състав; заверени копия на документи за образование и специфична професионална квалификация - дипломи, удостоверения, сертификати, копия от трудови/осигурителни книжки или други еквивалентни документи, с които да докажат правоспособността си, както и документ за пълна проектантска правоспособност, както и удостоверение за вписване в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП).
Гореописаните изисквания се доказват със следните документи: Списък- декларация на лицата от екипа /Образец № 4/, които ще изпълняват поръчката, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи, удостоверяващи тяхното образование, документи, удостоверяващи професионалния опит на всеки експерт (трудова книжка, копия на договори, препоръки от възложители/работодатели, при които са работили, съдържащи информация за продължителност и изпълняваните дейности (област на работа) от лицето). Документ за пълна проектантска правоспособност, Удостоверение за вписване в КИИП.
6. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Образец № 3
7. Участниците в настоящата процедура следва да притежават и представят в офертите си заверено копие на задължителна застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
==========================================================================
Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com - профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи.
Офертите ще бъдат отворени на 23.09.2013 г. от 11:00 часа, Зала № 101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: