Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Щерьо Попов - ст. експерт, отдел АО, дирекция „Логистика” в ЦУ на НАП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593200, E-mail: sht.popov@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Услуги по товарене разтоварване (хамалски услуги) и товарен транспорт” при необходимост за нуждите на ЦУ на НАП и ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

63110000

Описание:

Услуги по обработка на товари


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата стойност по договора за възлагане на обществената поръчка е в размер на 6 666.67 лева без ДДС, съответно 8 000.00 лева с включен ДДС, от които максимално допустимата стойност за извършване на услуги за нуждите на ЦУ на НАП е в размер на 1 666.67 лева без ДДС, съответно 2 000.00 лева с включен ДДС, а максимално допустимата стойност за извършване на услуги за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители” е в размер на 5 000 лева без ДДС, съответно 6 000.00 лева с включен ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

6667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Хамалските услуги ще се извършват в административните сгради на възложителя, както следва: гр. София, бул. “Княз Ал. Дондуков” № 52; гр. София, І-ви и ІІ-ри етаж, източно крило от сградата на ул. „Г. С. Раковски” № 47; гр. София, ул. „Врабча” № 23; гр. София, ул. „Аксаков” № 31; на друг посочен от възложителя адрес в гр. София.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Хамалските услуги включват: Обработка на товари: опаковане, товарене, превоз, разтоварване, разопаковане, монтаж, демонтаж и подредба на вещи – мебели, офис оборудване, стелажи, метални шкафове, метални каси, апаратура, документация и др., почистване и извозване на отпадъци на оторизираните места по писмена заявка на възложителя. Заявката на възложителя включва следната информация: - местонахождение на товара, подлежащ на обработка; - вид на товара; - особености на товара /при наличие на такива/, свързани с безопасността на труда; - място на преместване на товара; - краен срок за преместване на товара. За обработката на товара по конкретната заявка се съставя двустранен приемо-предавателен протокол, в който се описват: - място на натоварване и място на разтоварване на товара; - вид на товара; - броят и имената на служителите на изпълнителя, ангажирани с изпълнението на конкретната заявка; - брой човекочасове на база действително извършени дейности по обработка на товара (хамалски услуги) – за всеки служител на изпълнителя и общо. Изпълнението на услугата се извършва със собствена (на изпълнителя) работна ръка (наети лица по трудово или друг вид правоотношение), техника, консумативи и товарен транспорт. Дейностите по обработка на посочените от възложителя товари (хамалски услуги) се извършват на риск и отговорност на изпълнителя, съгласно разпоредбите на Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 12/30.12.2005 г. за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при извършване на товаро-разтоварни работи, издадена от Министерство на труда и социалната политика (обн. ДВ бр. 11/03.02.2006 г.) и други приложими законови и подзаконови нормативни актове, действащи в Република България. Изпълнителят е длъжен: - да извърши видове инструктаж, съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и наредбите към него на своите служители, които изпълняват трудовите си задължения във връзка с обработка на товара по конкретната заявка на Възложителя; - да пази предоставените му за обработка товари в количествено и качествено отношение с нужната отговорност, в зависимост от спецификата на конкретния товар; - да осигури подходящо работно облекло и лични предпазни средства за всички изпратени от него работници, които обработват товара по съответната заявка на възложителя. - при предоставяне от възложителя на технически средства и оборудване за обработка на товари, да използва същите по предназначение, като носи отговорност за причинени виновно от негови работници повреди в техниката. - да обезщети възложителя за виновно причинени от негови работници щети по товара – предмет на конкретната заявка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/09/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до приложения към поканата, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, изискванията за участие и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, образец на ценово предложение, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", "Публични покани".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/09/2013