Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: П.Павлов - инвеститорски контрол, инж. Ж. Димитров - Началник отдел "АИО и УС", Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Техническо обслужване, авариен и текущ ремонт на отоплителни системи на сгради общинска собственост, разделена по обособени позиции: Първа обособена позиция – Сгради на общинска администрация, общински гараж, общински съвет и кметство с.Айдемир и с. Калипетрово. Втора обособена позиция – Сгради на социалните институции към отдел „ОЗСПС”. Трета обособена позиция – Сгради към функция „Образование” включващи ЦДГ, ОДЗ и ОДК. Четвърта обособена позиция – Сгради на детски ясли и детска кухня.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000, 50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Минималните технически изисквания относно параметрите, обема, количеството на услугата, както и основните задачи, съгласуването, подробно описание на изискванията и условията на Възложителя, с които задължително следва да се съобразят участниците, са посочени подробно в приложеното към документацията Техническо задание.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата трябва бъде изготвена съгласно изискванията на Възложителя, следва да бъде номерирана на всяка страница и да съдържа следната информация и документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от лицето, което прави предложението; 2. Административни сведения за участника (Образец №1 ); 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато участникът е физическо копие от документа за самоличност. Документът се представя и от подизпълнителите на участника, а в случай на обединение – от всички съдружници; 4. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие /ако е приложимо/; 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП, посочени от Възложителя в изискванията към лицата, които правят предложенията (Образец №2); 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, посочени от Възложителя в изискванията към лицата, които правят предложенията (Образец №3); 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП ( Образец № 4); 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. (Образец №5); Забележка: Декларацията по Образец №5 се попълва и прилага, ако е приложима, а при неприложимост се прилага с отбелязване в/у нея като неприложима! 9. Декларация по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП (Образец № 6); 10. Декларация за посещение на обекта (Образец №7); 11. Копие от валидна застрахователна полица на Застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” по чл.171 ал.1 от ЗУТ; 12. Копие от Удостоверение по чл.36 ал.1 ЗТИП или документ за правоспособност за обслужване на котли, съгласно Наредба № 2/17.01.2001г.(наредба за условията и реда за придобиване притежаване на правоспособност) Наредба №6/25.11.2004г. 13. Списък на експертите /ръководни и технически лица / ангажирани с изпълнение на поръчката. Към списъка се представят документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на технически правоспособните лица за доказване на професионалните умения на посочените специалисти (Образец №8). 14. Предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 9) 15. Ценово предложение /представя се отделно за всяка обособена позиция за която кандидата подава оферта/ прилага се анализ на ценообразуване (Образец № 10).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие е достъпна на интернет адреса на община Силистра www.silistra.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/09/2013