Версия за печат

BG-Банско

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Банско, пл. "Никола Вапцаров" 1, За: Сашка Въчкова - Зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: пл. "Никола Вапцаров" 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Полагане на хоризонтална пътна маркировка – пешеходни пътеки, парко места, стоп линии, осови линии, боядисване на изкуствени неравности и други, за нуждите на Община Банско”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34922100

Описание:

Пътна маркировка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В количествените сметки, приложени към документацията, са описани обема и количеството на ремонтните работи, който трябва да бъдат извършени.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Банско

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1; б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; д) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 5; е) Регистрационни документи на участника: Представя се удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. ж) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ/вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;з) Декларации за липсата на обстоятелствата по: - по чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д) и чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 6; - по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2a, 3 и 4 от ЗОП – попълва се Образец № 7; - чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 8.и) Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие;к) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Изискуеми документи и минимални изисквания:•Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2010г., 2011г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от извършена дейност в размер не по-малко от 100 000.00 (сто хиляди лева) лева без ДДС.л) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка Изискуеми документи и минимални изисквания: • През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът, да е изпълнил поне 1/един/ договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на настоящата поръчка – попълва се Образец №10м). Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата:н) Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 11;о) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 12; п) Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 13; р) Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда – попълва се Образец 14. а) „Предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 16 Забележка: В Техническото предложение (Образец № 16) участникът предлага: - срок на валидност на офертата:/срокът се посочва в календарни дни/ от крайния срок за получаване на оферти, посочен в Публичната покана. - срок за започване на работа при направена заявка, предмет на поръчката: /срокът се посочва в календарни дни/. - гаранционен срок за изпълнените дейности. 2.3. Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена” - Попълва се Образец № 17 „Ценово предложение”

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КО = П1 + П2 + П3, където: П1 – Срок за започване на работа при направена заявка – с тежест 20 точки П2 – Гаранционен срок – с тежест 20 точки П3 – Предлагана обща цена – с тежест 60 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/09/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание, методиката за оценяване и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.30 часа на 12.09.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2013