Версия за печат

BG-Банско

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Банско, пл. „Никола Вапцаров” № 1, За: Сашка Въчкова, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: пл. „Никола Вапцаров” № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Изследване техническото състояние, продухване, почистване със специализирана техника и заснемане с робот-камера на улични канализации в гр.Банско”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90600000

Описание:

Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изследване техническото състояние, продухване, почистване със специализирана техника и заснемане с робот-камера на улични канализации в гр.Банско, съгласно техническото задание, неразделна част от документацията.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Банско

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците могат да подават само една оферта, не се приемат варианти на оферти. Представянето на варианти на офертите или на втора оферта е основание за отстраняване от участие. Офертата задължително трябва да съдържа:• ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” – в него се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;Съдържание на ПЛИК № 1 „Документи за подбор” – документи и образци:а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1;б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2;в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3;г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; д) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 5;e) Регистрационни документи на участника;ж) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ/вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;з) Декларации за липсата на обстоятелствата по: по чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д) и чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 6; по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2a, 3 и 4 от ЗОП – попълва се Образец № 7; чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 8. и) Документ за регистрация по ЗДДС;к) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Изискуеми документи и минимални изисквания:• Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2010г., 2011г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от извършена дейност в размер не по-малко от 100 000.00 (сто хиляди лева) лева без ДДС.Доказва се със: Справка за оборота от извършената дейност от участника за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 9;л) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка. Изискуеми документи и минимални изисквания:•През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът, да е изпълнил договори поне един договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на настоящата поръчка – попълва се Образец №10;Доказва се с: прилагане на Референции или Препоръки за добро изпълнение, към договора/ите. Договорите трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от кандидата.Под договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка се считат договори за изследване техническото състояние, продухване, почистване със специализирана техника и заснемане с робот-камера на улични канализации.Участникът трябва да притежава минимум следната собствена или наета техника или еквивалентна:- комбинирана машина за пробиване и изсмукване – 1бр.; вакуумпомпа – 1бр.; цистерна – 1бр.; – попълва се Образец №11.Доказва се с: копие на регистрационни талони, договори за наем или лизинг на техниката или друг документ, удостоверяващ наличието и собствеността на техниката;м). Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;н) Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 12;о) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 13;п) Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 14; • ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката; Съдържание на ПЛИК № 2: а) „Предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 15; • ПЛИК № 3 „Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение.Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: Попълва се Образец № 16 „Ценово предложение”

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на офертите е „Икономически най-изгодна оферта”. Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2, където: П1 - Срок за реагиране при заявка на Възложителя с тежест 40 точки П2 - Единични цени за извършени дейности с тежест 60 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/09/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание, методиката за оценяване и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.30 часа на 12.09.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2013