Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, За: Мартин Лалев; Николай Бочуков, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: mlalev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Определяне на изпълнител за доставка и монтаж на електронна система за гласуване за нуждите на Общински съвет Благоевград”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48150000

Описание:

Софтуерни пакети за управление на технологични процеси


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Системата за електронно гласуване /електронна система/ е предназначена да бъде изградена в Зала „22 Септември”, гр. Благоевград, като същата следва да отговаря на следните характеристики: 1. Терминалите за гласуване ще бъдат таблети с операционна система Андроид 4 и по-нова. 2. Всички софтуерни компоненти и операционни системи използвани при изпълнението на този проект трябва да бъдат с отворен код и изградени върху отворени стандарти, освен в случаите когато се отнасят за активно мрежово оборудване, където се допуска използването на операционни системи и фърмуеър със затворен код. Целта на това ограничение е да се избегнат зависимости от определи компании и да се спестят публични средства заплащани за лицензионни такси и патентни права. 3. Залата трябва да се покрие от безжична мрежа по стандарт IEEE 802.11а с високо ниво на производителност, балансиране на натоварването, сигурност на безжичната комуникация по стандарти WPA2 и EAP-TLS, самоуправление, с независимо конфигуриране качество на услугата и на ниво потребител включване във VLAN. 4. Монтиране на 4 броя информационни дисплеи в Зала „22 Септември” с резолюция 1920x1080, също така 2 /два/ по-малки настолни такива за председателя на общинския съвет и за кметската администрация, които да изобразяват информация свързана с провеждащата се в момента сесия. Тази информация трябва да се подава и към таблетите на общинските съветници. Местоположението на големите дисплеи трябва се избере така че максимално да покрива зоните, в които са разположени общинските съветници и гражданите по време на пленарна сесия. Информацията изобразявана на тези дисплей се управлява от технически сътрудник, който присъства в залата и работи по предварително зададени сценарии или по нареждане на водещия сесията председател на общински съвет или негов заместник, който изпълнява тези задължения в момента. 5. Цялото активно и пасивно оборудване трябва да бъде монтирано в заключващ се телекомуникационен шкаф, разположен в предверието към тоалетната за общински съветници в непосредствена близост до пленарната зала. Там трябва да се поместят също така всички необходими за функционирането на системата сървъри и там трябва да се терминира и връзката към мрежата на Община Благоевград, изграждането на която връзка също е предмет на настоящия проект, след предоставяне на точка за свързване от страна на ИТ отдела на община Благоевград. 6. Сигурността на системата да бъде осигурена чрез изграждане на частен сертификационен орган по стандарт Х.509, който ще издава два вида сертификати. Единият тип ще бъде за терминалите за гласуване. Този сертификат заедно с потребителско име и парола, ще дава достъп на таблетите до безжичната мрежа в залата. Вторият тип сертификат ще бъде личен за всеки общински съветник и всяко техническо лице и заедно с потребителско име и парола ще дава достъп до приложението, чрез което ще се извършва гласуването и отчитането му. Автентикацията, Авторизацията и Акаунтинга трябва да се извършва през RADIUS сървър. Хранилището на потребителските имена, паролите и друга мета информация свързана с тях трябва да бъде съвместимо за употреба от RADIUS сървъра. 7. Приложението за гласуване трябва да се изгради от няколко функционални модула и да ги предоставя за ползване от потребителя в зависимост от типа му или от работата, която той трябва да се извърши на определен етап от заседанието на общинския съвет. Това приложение се очаква да е Web базирано и да функционира безпроблемно с всички Web браузъри, които се използват в Андроид 4 операционната система и които могат да изградят HTTPS връзка между уеб сървър и уеб браузър с два сертификата потребителски и сървърен за взаимна автентикация. За всички действия на потребителите на приложението да се води подробен журнал по дата, час, потребител и извършено действие. a. Модул „Гласуване": Активира се по команда от водещия пленарното заседание и се прекратява пак по негова команда.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

39500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Благоевград, гр. Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта следва да съдържа: 1. Административни сведения за участника – Образец № 1 2. Ценово предложение за изпълнение на поръчката /Образец № 2/, отправено от Управителя /подписано собственоръчно и подпечатано/. 3. Участникът следва да е изпълнил поне 1 /един/ договор за доставка на стоки, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка през последните три финансови години /2010, 2011, 2012/, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти. Съответствието с горепосоченото минимално изискване се доказва с представянето от Участника на: - Списък на основни договори за доставка на стоки, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти – попълва се Образец №4; 1 /един/ от договорите, посочени в списъка, трябва да бъдат придружени от: * препоръка за добро изпълнение, издадена от предишни възложители. В препоръката задължително следва да се посочи наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на доставката, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Препоръки се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. За „договор с предмет, сходен на предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: доставка и монтаж на софтуерни пакети за управление на технологични процеси. 4. Техническо предложение –Образец № 3. Забележка: Резултатите от разработката преминават в собственост на Възложителя, който получава правото да използва без ограничение във времето. 5. Информация за общия оборот и оборота от стоките, предмет на настоящата поръчка, реализиран общо за последните три отчетени финансови години /2010, 2011, 2012 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. /Образец № 5/. През последните 3 /три/ приключили финансови години /2010,2011,2012 г./ участникът да има оборот от стоки, предмет на поръчката не по- малко от 100 000,00 лева /сто хиляди лева/.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценката се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести по следната формула: Ко=К1 + К2 + К3 +К4 Показател - Срок на доставка, предложен от участника (К1). Максимален брой точки по този показател – 30. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-кратък срок на доставка. Точките на останалите участници се определят по посочената по долу формула, както следва: К1= предложен най – кратък срок за доставка : предложен срок за доставка от участника х 30 Забележка: Срокът за изпълнение на поръчката не може да бъде по-кратък от 10 /десет/ календарни дни и по-дълъг от 30 /тридесет/ календарни дни, след писмена заявка на Възложителя. Показател - Срок на гаранционно обслужване и поддръжка (К2). Максимален брой точки по този показател – 20. Изчислява се по формулата, посочена по долу, както следва: К2 = предложеният от участника срок на гаранционно обслужване и поддръжка : предложеният най – дълъг срок на гаранционно обслужване х 20 Забележка: Участниците не следва да предлагат срок на гаранционно обслужване на електронната система за гласуване надвишаващ 24 /двадесет и четири/ месеца. Участник предложил гаранционен срок извън указаната граница ще бъде отстранен от процедурата. Гаранционното обслужване и поддръжка на електронната система за гласуване, в рамките на предложения срок, е за сметка на Изпълнителя. Показател - Предлагана цена (К3).Максимален брой точки по този показател – 30. Максималният брой точки получава офертата с предложена най – ниска крайна цена за изпълнение на поръчката. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена крайна цена за изпълнение на поръчката по следната формула: К3 = най – ниска предложена цена за изпълнение на поръчката : предложена цена от съответния участник х 30 От участие се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет, а именно: 39 500 лева без ДДС или 47 400 лева с ДДС. Показател - Време на реакция при повреда /К4/. Максимален брой точки по този показател – 20. Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К4 = срок минимум : срок максимум х 20 Забележка: Времето за реакция при повреда не следва да бъде по – малко от 40 /четиридесет/ минути и не повече от 240 /двеста и четирдесет минути/ от уведомяване от Възложителя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В този интервал от време всеки общински съветник може да гласува колкото пъти желае, като валиден остава последно натиснатия бутон. Не може да се регистрира потребител по време на този режим. Гласуват само регистрираните преди обявяване на режима за гласуване. Три бутона „ЗА”, „ПРОТИВ” и „ВЪЗДЪРЖАЛ СЕ”. Регистрираните не гласували се броят въздържал се. Пълен лог на всички натискания. След прекратяване на режима се изобразяват резултатите и се изброяват поименно гласувалите съветници, ако се налага; b. Модул „Документи за сесията": Съдържа всички необходими за текущата сесия документи. Промените в тях по време на сесията се отразяват веднага ако технически сътрудник нанесе корекциите. След като мине гласуването по текстовете, документите се заключват и не могат да се редактират след това; c. Модул „Библиотека": Съдържа всички действащи местни, национални и международни закони и подзаконови актове, използвани в работата на общинския съвет; d. Модул „Информационни дисплеи": Управлява се от технически сътрудник, който задава информацията която се изобразява на информационните екрани в залата и на таблетите в секцията информационен дисплей на всички останали потребители; e. Модул „Сесия": В този модул общинските съветници могат да поискат думата по някоя от точките на дневния ред. А председателят вижда в хронологичен ред заявките за изказване и дава думата, с което действие стартира и таймера за всяко изказване. Всички общински съветници могат по всяко време в този модул да правят справка за оставащото време за изказване. f. Модул „Регистрация и Кворум": Всички потребители се регистрират автоматично при влизане в системата и се проверяват за присъствие на всеки 30 сек. дали са все още активни. При открита липса повече от два поредни интервала потребителя се деактивира. Не се прави такава проверка в режим на гласуване. Не може да се регистрира потребител в режим на гласуване. Води се подробен лог на всички записвания и отписвания. g. Модул „Архив на работата на ОС": Този модул може да се разглежда и като част от модул Библиотека, но поради спецификата му е добре да се отдели. Съдържа пълните протоколи (свалените от аудио лентите изказвания също) и приети документи в окончателен вариант за всяка една сесия. ============================================================== Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com - профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи.Участниците имат възможност да извършат оглед на Зала „22 Септември” всеки ден от 10:00 часа до 12:00 часа и от 14:00 часа до 16:30 часа. Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети Зала „22 Септември” и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК, като участникът следва да носи със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно. Офертите ще бъдат отворени на 12.09.2013 г. от 10:00 часа, Зала №101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2013