Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Бул. Княз Ал.Дондуков № 52, За: Силвана Радева - дирекция КП, 1000, София, Тел.: 02 98593523, E-mail: s.radeva@nra.bg

Място/места за контакт: Гр.София, бул. Княз Ал.Дондуков № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/page?id=1.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=304.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е изготвяне на 3 броя електронни брошури и Power point презентация във връзка с дейности по осигуряване на информация и публичност в изпълнение на договор № А11-31-9/16.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64216000, 79822500

Описание:

Електронни съобщения и информационни услуги
Услуги по графично проектиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изработване на 3 броя електронни информационни брошури. Изработване на една PowerPoint презентация Максимално допустимата стойност на поръчката е 2666,67 лв. ( две хиляди шестстотин шестдесет и шест и 0.67 лева) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков №52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I.Изработване на 3 броя електронни информационни брошури:Електронните информационни брошури се изработват в началото и по време на изпълнението на проекта. Първата електронна брошура съдържа информация за сключването на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление”, както и основните цели и резултати, които се очакват при реализацията на проекта. Втората и третата електронни брошури представят междинните резултати от изпълнението на проекта. В електронните брошури е задължително да присъстват: знамето и надписа „Европейски съюз”, логото и слогана на ОПАК и логото, слогана на ЕСФ и логото на НАП. Съдържанието и дизайна на електронните брошури подлежи на писмено одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Финалният вариант на електронните брошури се предава с приемо-предавателен протокол на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.II.Изработване на една PowerPoint презентация: PowerPoint презентацията се изработва преди пресконференцията в края на проекта. Тя съдържа обща информация за целите на проекта, както и конкретни резултати от неговото изпълнение. В презентацията се набляга и на ползите за клиентите и администрацията от изпълнението на проект „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление”. Във всеки слайд от презентацията е задължително да присъстват: знамето и надписа „Европейски съюз”, логото и слогана на ОПАК и логото, слогана на ЕСФ и логото на НАП. Съдържанието и дизайнът на презентацията подлежат на писмено одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Финалният вариант на презентацията се предава в 7-дневен срок преди пресконференцията с приемо-предавателен протокол на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в електронен вариант. Техническите изисквания за изпълнение на поръчката, условията на одобрението на материалите и начинът на отчитане на извършената работа се съдържат съответно в раздели ІІ.2., ІІ.3. и ІІ.7. от Описанието на предмета на поръчката и изискванията към изпълнението -Приложение № 1 към публичвана покана, публикувано в "Профила на купувача" на външната страница на Въложителя, посочена в раздел I. от настоящата покана.III.Срокът за изпълнение на поръчката обхваща периода от датата на сключване на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и избраният изпълнител по дейност 1 „Анализ на състоянието на информационните системи на НАП и електронните административни услуги, предоставяни от Агенцията, за съответствие с принципите за интегрираност и оперативна съвместимост” и дейност 2 „Подготовка за привеждане на наличните електронните услуги и информационни системи на НАП съобразно принципите за интегрираност и оперативна съвместимост” до приключването на проекта на НАП по договор A11-31-9/16.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и одобряване на доклад за извършената работа от изпълнителя. Договорът влиза в сила от дата на сключването му. В случай на възникване на обстоятелства, налагащи удължаване срока за изпълнение на проекта, съгласно договора с ОПАК, на основание чл. 9, подточка 9.3. от последния, срокът за изпълнение на договора може да бъде удължен, за което ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще бъде уведомен писмено.Срокове за изработване на брошурите и за презентацията:1.Електронна брошура № 1 – срок до 1 месец след сключване на договора с Изпълнителя ( срокът включва: предоставяне от Възложителя на материали по договора с ОПАК, запознаване с материалите от Изпълнителя, изготвяне на електронната брошура, съгласуване от НАП и корекции, прием на резултатите).2.Електронна брошура № 2–срок до 1 март 2014 г.3.Електронна брошура № 3–срок до 15 май 2014 г.4.Презентация-срок до 15.05.2014г.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/09/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ: 1. Лицата подават оферти, съобразно изискванията на Възложителя описани в Приложение № 1 - Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението 2. Подаването на офертите се извършва в посочения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ срок. 3. Всяка от офертите се представя като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 4. Всяка от офертите следва да съдържа следната информация: • данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор по изпълнението; • Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Документ за регистрация по БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат), когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския Закон за задълженията и договорите. Обединение, което не е ЮЛ, образувано съгласно законодателството на чужда държава, представя съответен еквивалентен документ, в случай че такъв се изисква от законодателството, съгласно което е създадено обединението.Когато участникът е физическо лице, представя заверено копие от документ за самоличност. • предложение за изпълнение съобразно приложеното описание на поръчката – Приложение № 1; • ценово предложение, съгласно приложения образец - Приложение № 3; • срок на валидност на предложението. • Срок за заявяване от Възложителя на необходимост от провеждане на пресконференция (до 10 календарни дни, преди определената за провеждане дата). • декларация за конфликт на интереси /съгласно приложения образец/; • декларация за липса на обстоятелствата чл.93, ал.1, б. „е”, чл.94, б. „б” и чл.96, б. „а”от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности /съгласно приложения образец/;ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЛИЦАТА:Участникът трябва да има изпълнени минимум 3 (три) договора за последните 3 години до датата на подаване на предложението за поръчки с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка в сферата на комуникациите и връзките с обществеността, за изпълнението на които е получил референции /препоръки/. За доказване на поставеното от възложителя изискване, към предложението следва да бъдат приложени следните документи: 1.Списък на изпълнените от участника договори за извършване на услуги в сферата на комуникациите и връзките с обществеността, изпълнени през последните 3 години до датата на подаване на предложението. Списъкът следва да съдържа кратко описание на обхвата и обема на изпълнените договори, както и получателите (възложителите) с посочени телефони за контакт; 2.Референции (препоръки) за добро изпълнение по включените в списъка договори издадени след приключване на цялостното изпълнение по тях.Забележка: «изпълнен» е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата: Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, Изисквания за участие, съдържащо и изскванията към лицата и условията за сключване на договор; Образец на ценово предложение и на декларациите за за конфликт на интереси и за липса на обстоятелствата чл.93, ал.1, б. „е”, чл.94, б. „б” и чл.96, б. „а”от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г., на: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/09/2013