Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" №7, За: Даниела Желева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681403; 0895 599598, E-mail: dani_ri@abv.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: www.yambol.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Осигуряване на логистика за обучения на служители от администрацията на община Ямбол по проект „Повишаване на капацитета на служителите в общинска администрация Ямбол“, финансиран по Бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд Обществената поръчка обхваща следните дейности: 1. Осигуряване на транспорта на обучаемите и на 2 от членовете на екипа за управление на проекта в 5 специализирани обучения съгласно графика за планираните обучения. Транспортът на участниците в обученията следва да се извърши в съответствие със Закона за автомобилните превози. Транспортирането следва да бъде организирано двупосочно от местоработата на участниците – сграда на община Ямбол, град Ямбол, до избраните места за провеждане на обученията и обратно; 2. Организиране на настаняването за всички участници в двойни стаи, в подходящ хотел, минимум три звезди; 3. Осигуряване наемането на конферентни зали за целта на обученията. 4. Осигуряване на необходимата техника (екран, мултимедия, флип-чартове, безжични микрофони, озвучителна система) за презентации, дискусии и др. в залите за провеждане на обученията; 5. Организиране на кафе-паузи, закуска, обяд и вечеря, според броя на участниците в обученията и екипа за управление на проекта, и продължителността на обученията.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималният разполагаем финансов ресурс на възложителя за дейността, включена в предмета на настоящата поръчка, е в размер на: 37 148,33 лева (тридесет и седем хиляди сто четиридесет и осем лева и 33 стотинки) без ДДС или 44 578,00 (четиридесет и четири хиляди петстотин седемдесет и осем) лева с включен ДДС. Обучение 1. Управление на промяната, времето и стреса (Обучаваща организация – Институт по публична администрация) - за 27 участника за 3 дни. Участникът организира логистиката на обучението извън Община Ямбол, на територията на Република България, в хотел мин. 3 звезди. Обучение 2. Основни производства по АПК (за неюристи) (Обучаваща организация – Институт по публична администрация) - за 33 участника за 2 дни. Участникът организира логистиката на обучението извън Община Ямбол, на територията на Република България, в хотел мин. 3 звезди. Обучение 3. Обучение по Екипна ефективност (Обучаваща организация – изпълнител на обществена поръчка) - за 31 участника за 3 дни. Участникът организира логистиката на обучението извън Община Ямбол, на територията на Република България, в хотел мин. 3 звезди. Обучение 4. Обучение по Ефективно лидерство (Обучаваща организация – изпълнител на обществена поръчка) - за 34 участника за 3 дни. Участникът организира логистиката на обучението извън Община Ямбол, на територията на Република България, в хотел мин. 3 звезди. Обучение 5. Обучение по Комуникация с потребителите на външни услуги (Обучаваща организация – изпълнител на обществена поръчка) - за 34 участника за 3 дни. Участникът организира логистиката на обучението извън Община Ямбол, на територията на Република България, в хотел мин. 3 звезди.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

37148 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

изнесено извън територията на гр. Ямбол

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Административни сведения - образец; 2. Копие от документа за регистрация; 3.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а - д” от ЗОП; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП; 6. Декларации по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 7.Информация за оборота от извършени услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три финансови години (2010 г., 2011г. и 2012 г.), в зависимост от датата на учредяването - мин. 50 000 лв.; 8. Списък с изпълнени договори - , поне 1 /един/ договор за организирани мероприятия /семинари, конгреси, панаири и др. подобни/ за минимум 30 участника; 9. Декларация с данни за образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще бъдат постоянно на разположение за времето на организиране и провеждане на съответното мероприятие - мин 2 лица; 10. Списък с данни за подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 11. Декларации (оригинал), за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката; 12. Документ за представена гаранция за участие в процедурата; 13. Пълномощно на лицето, подписващо офертата и/или представляващо участника в процедурата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и/или представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител; 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 15. Декларация за липса на конфликт на интереси; 16. „Ценово предложение”; 17. Декларация за нередности; 18. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 19. „Техническо предложение”; 20. Декларация по Регламент на Съвета от 25.06.2002 г.; От участие се отстранява участник, който: 1. При участие на обединение не е представено нотариално заверено копие на документа /споразумението/ за създаването на обединение/ консорциум, или в приложеният документ /споразумение/ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия за обединението, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата; 2. При наличие на обстоятелства посочени в чл. 47, ал.1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП и посочените от Възложителя обстоятелства във връзка с чл. 47, ал.2 от ЗОП; 3. В случай че техническото предложение не отговаря на поставените минимални изисквания от Възложителя; 4. В случай че ценовото предложение не е изготвено съгласно изискванията на Възложителя. 5. В случай че предложената цена надхвърля обявения финансов ресурс за съответния ред.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

“Комплексна оценка” - (КО) ще бъде формирана като сума от индивидуалните оценки по определените предварително показатели: 1.Предложена цена - П1, с относителна тежест - 30 %, Точките по първия показател (П 1) на „n”-я участник се получават по следната формула: П 1 = Т ц х 0,30, където: Т ц = 30 х С min/C n, където :"30” са максималните точки по показателя;"Cmin.” е най-ниската предложена цена ;“Cn” е цената на „n”-я участник. 2. Показател П2 - „Техническа оценка”, с максимален брой точки – 70 и относително тегло в комплексната оценка – 0,70.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

С оглед спазване на изискванията на чл. 101б, ал.2 от ЗОП, от датата на публикуване на настоящата покана, пълен достъп до документацията за участие и всички изискуеми образци на документи се предоставя на посочения интернет адрес на Община Ямбол, раздел "Обществени поръчки".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2013