Версия за печат

BG-с. Самуил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Самуил, ул. Хаджи Димитър №2, За: инж. Ахмед Мустафа, България 7454, с. Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.eu, Факс: 08477 2267

Място/места за контакт: с. Самуил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.samuil.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha/publichni-pokani.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, ОП "САМУИЛ 2011" и общинските подразделения”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39263000 (TA17) , 30000000, 30192000

Описание:

Офис принадлежности (За хартиени канцеларски изделия )
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Принадлежности за офиса


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на община Самуил, ОП "Самуил 2011" и общинските подразделения съгласно обем посочен в количествената сметка, публикувана в електронната страница в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

47507 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Самуил

NUTS:

BG324

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Всеки участник (сумарно консорциума/обединението) трябва да има реализиран оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за предходните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден, в минимален размер на 50 000 лв. /петдесет хиляди лева/ без ДДС. 2. Декларация за общия оборот и оборота, реализиран от доставки, сходни с предмета на поръчката за предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден. Б. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът да е изпълнил минимум един договор за доставка, сходна с предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.). Б1. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на Участника: 1. Списък на основните договори за доставки, с подобен обхват с предмета на поръчката през последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), придружени с препоръки за добро изпълнение (копия, заверени от участника), съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/09/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- При неспазване на условията посочени в публичната покана и образците към нея участникът ще се отстранява от участие. - Срок на валидност на офертите – минимум 60 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите. - Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца от сключване на договор. - Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в Регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Профил на купувача“ Подраздел, „Публична покана“ . - Участници обединения и подизпълнители спазват изискванията отнасящи се за тях посочени в ЗОП. - Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил. - Върху офертата се записва минимум, име на участника, предмет на поръчката, телефон, факс или електронен адрес и адрес за кореспонденция. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. - Съдържание на оферта – Офертата съдържа два плика – Плик №1 с надпис „Изискуеми документи и информация“ и Плик №2 с надпис „Предлагана цена“ върху двата плика се посочва и наименованието на участника: • Плик №2 съдържа : - Ценово предложение - Образец №4; - Количествено - стойностна сметка - Образец №10 и Техническа спецификация на “Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, ОП "САМУИЛ 2011" и общинските подразделения” - Приложение №1 към образец №10. • Плик №1 съдържа: - Оферта за участие - Образец №1; - Списък документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец №2; - Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. - Предложение за изпълнение на изискванията /съдържащ Доказателства за икономическото и финансовото състояние и техническите възможности и/или квалификация/ - Образец №3; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП - Образец №5; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - Образец №6; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Образец №7; - Декларация за общия оборот и оборота, реализиран от доставки сходни с предмета на поръчката през поредходните три /2010, 2011 и 2012 г./ години.– Образец №8. - Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница- Образец №9. Образци към поканата: - Оферта за участие - Образец №1; - Списък документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец №2; -Предложение за изпълнение на изискванията /съдържащ Доказателства за икономическото и финансовото състояние и техническите възможности и/или квалификация/ - Образец №3; - Ценово предложение - Образец №4; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП - Образец №5; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - Образец №6; - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Образец №7; - Декларация за общия оборот и оборота, реализиран от доставки сходни с предмета на поръчката през поредходните три /2010, 2011 и 2012 г./ години.– Образец №8. - Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница- Образец №9. - Количествено - стойностна сметка - Образец №10 и Техническа спецификация на “Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, ОП "САМУИЛ 2011" и общинските подразделения” - Приложение №1 към образец №10"; Забележка: При сключване на договор, определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП и гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2013