Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: инж.Евелина Нешева, Р.България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителство съгласно чл.168 от Закона за устройство на територията до издаване на разрешение за ползване, за обект с наименование: „Изграждане на екопътеки с обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Изграждане на екопътека „Валявица II" по проект с наименование: „Екопътека Валявица ІІ", гр.Сапарева баня, община Сапарева баня, финансиран по Мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности" от ПРСР за периода 2007 - 2013 г. Обособена позиция № 2 „Изграждане на екопътека „По стъпките на светците" по проект с наименование: Екопътека: „По стъпките на светците" - храм „Успение на Пресвета Богородица" - параклис „Св. Архангел Михаил" - параклис „Св. Троица", с. Сапарево, Община Сапарева баня", финансиран по Мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности" от ПРСР за периода 2007 - 2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно указанията на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът трябва да е лицензиран за упражняване на строителен надзор и да представи заверено копие от Лиценз или удостоверение за упражняване на дейността по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. 2. Участниците трябва да притежават валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, валидни към датата на отваряне на офертите и за целия срок на договора - представя се: а) заверено копие от Застрахователни полици за застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) и б) декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора; 3.Участникът следва да има опит при осъществяването на строителен надзор в строителството. Участникът да е изпълнил най-малко един договор за услуги по упражняване на строителен надзор през последните 3 /три/ години, придружен от препоръка за добро изпълнение от Възложителя.Доказва се с: Списък на oсновните договори за услуги - образец 12, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение към всеки договор, посочен в списъка; тези препоръки трябва да бъдат издадени от съответните възложители, да съдържат изходящи номера, подписи на законните представители на възложителите и печати.4. Участникът следва да има оборот на услугите не по-малък от 28 000 лв. без ДДС за последните 3 /три/ години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в размер равен или по-голям от: за Обособена позиция 1 – 14 000 (четиринадесет хиляди) лева без ДДС; за Обособена позиция 2 – 14 000 (четиринадесет хиляди) лева без ДДС.Доказва се с: Информация за оборота на услугите през последните 3 /три/ години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – образец № 13;5. Участникът да разполага със следният екип за изпълнение на поръчката: - Назначено по трудов или по граждански договор към датата на представяне на офертата лице с образователно-квалификационна степен „магистър“ и специалност „Пътно строителство“ или еквивалентна специалност.- Назначено по трудов или по граждански договор към датата на представяне на офертата лице с образователно-квалификационна степен „магистър“ и специалност „Конструкции“ или еквивалентна специалност.- Назначено по трудов или по граждански договор към датата на представяне на офертата лице с образователно-квалификационна степен „магистър“ и специалност „Ландшафтна архитектура“ или еквивалентна специалност.В случаите, в които в образователната система на държавата на участника няма образователно-квалификационна степен „магистър“, той е длъжен да докаже, че образователно-квалификационната степен, която съответният специалист има, съответства на образователно-квалификационната степен „магистър“ съгласно българското законодателство. Ако в образователната система на учебното заведение, издало дипломата, липсва посочване на конкретната специалност, следва да бъде приложено и копие от дипломата в частта й, в която са посочени изучаваните дисциплини.Всички посочени по-горе специалисти трябва да имат не по-малко от 3 (три) години професионален опит в сферата на услугите по осъществяване на строителен надзор.Доказва се с: Списък на техническите лица – образец № 14.Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугите.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Цена – относителна тежест 50 %.Оценката по Показателя „Цена“ (Пц) се определя, като се изчисли съотношението между най-ниската цена за изпълнение на поръчката, предложена от участник, и цената за изпълнение на поръчката, предложена от участника, чиято оферта се оценява, по следната формула: Пц =(Цмин / Цуч )x50 където: Цмин е най-ниската цена за изпълнение на поръчката, предложена от участник; Цуч е цената за изпълнение на поръчката, предложена от участника, чиято оферта се оценява;50 е максималната стойност на относителната тежест на Показателя „Цена“ (Пц) в точки.2. Техническо предложение – относителна тежест 50 %.Оценката по Показателя „Техническо предложение“ (Птп) се определя според степента, в която представеното от участника Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържа правилно и детайлно идентифициране, формулиране и описание на предвидените дейности, свързани с изпълнението на поръчката; съответствие на предвидените за създаване и подписване документи с предвидените дейности и техническите спецификации на обектите; съответствие на предвидените резултати с предвидените дейности, документи за създаване и подписване и целите на проектите, както следва: a/Идентифициране, формулиране и описание на предвидените дейности, свързани с изпълнението на поръчката- от 1 до 20 точки;b/ Съответствие на предвидените за създаване и подписване документи с предвидените дейности и техническите спецификации на обектите- от 1 до 15 точки;c/ Съответствие на предвидените резултати с предвидените дейности, документи за създаване и подписване и целите на проектите- от 1 до 15 точки Забележка: Начина на оценяване на техническото предложение е подробно описан в Методиката за определяне на комплексната оценка- неразделна част от документацията.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Оферта за участие (списък на документите, съдържащи се в офертата), подписано от участника – Образец № 1;2. Данни за лицето, което прави предложението / в случай, че лицето е търговец, вписан в Търговския регистър при агенцията по вписванията, е достатъчно да се посочи ЕИК и/или електронна разпечатка от Търговски регистър за актуален правен статут. 3. Валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, валидни към датата на отваряне на офертите и за целия срок на договора - представя се: а) заверено копие от Застрахователни полици за застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) и б) декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора;4. Образец на декларация за съгласие с условията на договора –Образец № 5;5. Административни сведения за участника – Образец №6;6. Декларация за срок на валидност на офертата- Образец №7; 7. Приложеният към настоящата документация проект на договор, попълнен с административни данни, и подписан на всяка страница – Образец № 4;9. Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции;10. Лиценз за упражняване на дейността, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издаден от МРРБ – ксерокопие, нотариално заверено.11. Декларация за наличието на обстоятелствата по чл. 167, ал. 5 от ЗУТ - Образец № 8 ;12. Декларация за наличието на обстоятелствата по чл.166, ал. 3, и ал. 4 от ЗУТ - Образец № 9;13. Копие от документ за регистрация на участника по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същият не е регистриран;14.Декларация за подизпълнител-образец № 10; 15.Декларация за участие на подизпълнител- образец № 11;16. Списък с основните договори за услуги изпълнени през последните три години /2010, 2011, 2012/-образец № 12;16.Информация за оборота на услугите през последните 3 /три/ години– образец № 13; 17.Списък на техническите лица – образец №14, придружен от следните документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугите.Относно професионалната квалификация – дипломи (участникът може да приложи към съответната диплома и други документи, които счита за подходящи – напр. сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост и др.).Относно професионалния опит – автобиография – CV (участникът може да приложи към съответното CV и други документи, които счита за подходящи – напр. референции, заповеди, длъжностни характеристики, копия от трудова/служебна книжка или трудовите договори/заповеди, копия от гражданските договори и др.).Плик 2 с надпис - Техническо предложение , съдържащ Техническо предложение - Образец № 2; Плик 3 с надпис -Ценово предложение,съдържащ попълнен образец на ценовото предложение Образец № 3; Оферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя се отстранява от разглеждане и оценяване.Отварянето, разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47,ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47,ал. 5 от ЗОП.В профила на купувача на интернет страницата на Община Сапарева баня www.saparevabanya.bg е предоставен достъп до документацията за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/09/2013