Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, УЛ."ЙОРДАН ПЕТРОВ"№6, За: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811610, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 08673 2603

Място/места за контакт: ОБЩИНА АЛФАТАР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://alfatar.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://alfatar.egov.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонт на помещение за създаване на посетителски център в гр.Алфатар,ул.”Дочо Михаилов „№ 1,Община Алфатар

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45212000, 45212312

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на други сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на изложбени центрове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят извършва строително-монтажните работи съгласно изготвените работни проекти и спецификации за инвестиционния обект,

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

125430 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ГР.АЛФАТАР,ОБЩИНА АЛФАТАР ОБЛАСТ СИЛИСТРА,УЛ."ДОЧО МИХАЙЛОВ "№1

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І .Плик “№1 "Документи за подбор": 1.Заверено копие на удостоверение от Търговския регистър към Агенцията по вписванията съдържащо ЕИК на участника, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2.Заверено копие на документи за регистрация на участника ( в т.ч и по ЗДДС); 3.Доказателства за финансово и икономическо състояние:3.1.Заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите. от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансово приключени години; 3.2 Справка за общия оборот и оборота за предходните три финансово приключени години; 3.3.Копие от валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника, по чл. 171 от ЗУТ; 3.4 Договор за банков кредит или удостоверение от банка за наличен разполагаем собствен финансов ресурс 4.Доказателства за технически възможности и квалификация; 4.1. Списък на договорите, изпълнени през последните 5 години; 4.2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на кандидата за последните 3 години ; 4.3.Декларация за инженерно-техническия екип на кандидата, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката,4.3.1. удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството;.4.3.2. документите на отговорника по качеството в строителството; 4.4. Заверени от кандидата копия на съответните сертификати по ISO 9001:2008 (или еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), OHSAS 18001:2007 (или еквивалент) ; 4.5. Декларация за собствено или наето оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнението на поръчката; 4.6.Декларация за посещение на строителния обект;4.7Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП; 5.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП;6. Парафиран договор; 7.Административни сведения (по образец);ІІ. Плик „№2” Техническо предложение за изпълнение на поръчката; ІІІ. Плик „№3” Предлагана цена за изпълнение на поръчката; ІV.Оценяване на офертите: 4.1 Офертите ще се оценяват по критерия икономически най изгодна оферта ;4.2.Показатели и относителна тежест: 4.2.1.Предложена цена за цялостно изпълнение на поръчката(в лева) – 50%;: 4.2.2.Срок на изпълнение ( в календарни дни ) –30 %.;4.2.3. Срок на гаранционната отговорност (в месеци) – 10%.; 4.2.4 Предложен срок за разплащане (в календарни дни) – 10%; 4.3. До оценка и класиране се допускат само офертите, които отговарят на минималните изисквания посочени от възложителя.. V.Съдържание на офертите:5.1 Всяка оферта трябва да съдържа един оригинал ; 5.2 Документите, систематизирани съобразно посочените изисквания, се запечатват в три непрозрачни плика, които се надписват в долния ляв ъгъл – ПЛИК №1”, ПЛИК №2 и ПЛИК №3 Трите плика се запечатват в един общ непрозрачен плик, На плика с офертата участника отбелязва наименованието на предмета на обществената поръчка, актуален адрес; телефон/факс/ e-mail, наименование на кандидата; Копия на документи представени към офертата се представят от участника с гриф”Вярно с оригинала” и заверено с подпис и свеж печат на участника.VІ.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на - 2% (два процента) от стойността на договора ,представена под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на община Алфатар : IBAN BG28STSA93003311249495 – Банка ДСК гр.Силистра, BIC STSABGSF

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Предложена цена за цялостно изпълнение на поръчката(в лева) – 50%; 2.Срок на изпълнение ( в календарни дни ) –30 %.; 3. Срок на гаранционната отговорност (в месеци) – 10%.; 4 Предложен срок за разплащане (в календарни дни) – 10%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/09/2013 11:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/09/2013