Версия за печат

BG-град Банско

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, пл. "Никола Вапцаров"№1, За: Г-жа Сашка Въчкова - Зам. кмет на община Банско, Република България 2770, град Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Г-жа Сашка Въчкова - Зам. кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изготвяне на Заявления за подпомагане и комплектоване на пакета от документи, необходими на община Банско за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.- Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Изготвяне на Заявления за подпомагане и комплектоване на пакета от документи, необходими на община Банско за кандидатстване с проектни предложения по Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.- Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25000 DKK

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Банско

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1; б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; д) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 5; е) Регистрационни документи на участника удостоверяващи правосубектност: Представя се заверено копие на документ за регистрация и Удостоверение за актуално състояние или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти освен документа за регистрация, и заверено копие на удостоверение за актуално състояние.ж) Декларации за липсата на обстоятелства по (документите които са представени на език различен от български се представят в превод на български): чл. 47, ал. 1, т. 1 а)-д) и чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 6; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2а (предложение първо), 3 и 4 от ЗОП – попълва се Образец № 7; чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 8.з) Документ за регистрация по ЗДДСи) Критерии за подбор на участника: Изискуеми документи и минимални изисквания: • Участникът трябва да има сумарно за последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) общ оборот от извършена дейност в размер не по-малко от 50 000.00 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС;Доказва се със: Справка за общия оборот от извършената дейност от участника за последните 3 (три) финансови години, (2010 г., 2011 г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) - попълва се Образец № 9 и заверени копия на отчети за приходите и разходите• През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил договор/и за услуга с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на настоящата поръчка, а именно: 25 000.00 лв. (двадесет и пет хиляди лева) без ДДС;• За изпълнение на настоящата поръчка, участника да разполага с минимум: Експерт 1: притежаващ Висше образование, степен „Бакалавър” или „Магистър”, в областта на икономиката или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката. Експерт 2: притежаващ Висше образование, степен „Магистър”, Специалност: „Право”; Притежаващ удостоверение за юридическа правоспособност;. Всички останали допълнителни експерти (извън изискуемите по-горе), които участникът смята да използва при изпълнение на обществената поръчка, трябва да притежават Висше образование, степен „Бакалавър” или „Магистър” и имат опит в изготвянето на минимум 1 (едно) проектно предложение (Изготвяне на Апликационна форма – Заявление за подпомагане или Формуляр за кандидатстване), по програма, която се финансира напълно или частично със средства от Европейския съюз и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници.к). Декларация за разположение на експерта – попълва се Образец № 12. л) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); м) Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 13;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1 - Стратегия на участника за изпълнение на поръчката, съгласно техническата спецификация - с тежест 40 точки П2 – Цена за изпълнение на поръчката – с тежест 20 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 60 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/09/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

н) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 14; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител по отделно. о) Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 15; п) Декларация за спазването на изискванията за закрила на заетостта, включително и за минимална цена на труда и условията на труд – попълва се Образец 16. р). „Техническо предложение”: „Предложение за изпълнение на поръчката”– попълва се Образец № 17 ; Стратегия на участника за изпълнение на поръчката съгласно техническата спецификация, подписана от управляващия и представляващия участника. * Забележка: Ако участник не представи стратегия за изпълнение на поръчката ще бъде отстранен от участие в процедурата. с). „Предлагана цена”: o Попълва се Образец № 18 „Ценово предложение”; Срок за изпълнение – е до последната дата за прием на заявления, съгласно официално публикуваня график за прием на заявления за подпомагане по „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.” Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”, за календарната 2013 г., публикуван на официалната страница на „Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г.” http://www.prsr.bg/index.html.;Община Банско предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя – Раздел „Профил на купувача”: http://www.bansko.bg/index.php/bg/Профил-на-купувача. Със свободното изтегляне на документацията от профила на купувача, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/09/2013